Shirts/Merchandising

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Duffman »

De thuisshirts zijn basic, maar mooi
De uitshirts ga ik zeker niet als lelijk bestempelen, maar naar mijn persoonlijke smaak iets te... Genkerig (vooral de achterzijde dan)
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Alethio »

Ik moet nog wennen aan het thuisshirt, zoals bijna elk jaar. Maar als we er een paar wedstrijden overtuigend mee winnen, zal het wel een toppertje blijken.
Het uitshirt... meh. Niet echt een mening over. Sowieso spelen we zelden in het wit, ik wacht eigenlijk nog op een derde shirt.

Ik ben vooral benieuwd om het shirt voor de dames eens in het echt te zien. Want hoe het er op de 'tekening' uitziet, is toch gewoon fout.
[spoiler]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Hannes »

Duffman schreef: 22 jun 2020, 15:36 De thuisshirts zijn basic, maar mooi
De uitshirts ga ik zeker niet als lelijk bestempelen, maar naar mijn persoonlijke smaak iets te... Genkerig (vooral de achterzijde dan)
Shirts zien er ok uit, maar het is zoals altijd wennen. Je moet er eerst eens voor staan in de shop aleer je ze echt kan beoordelen. Thuisshirt mooi behalve de hals, die vind ik niks.
2de shirt lijkt ook wel ok, al snap ik direct wat je bedoelt met "Genkerig" :-)
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Stijn91 »

Ik vind het thuis shirt heel prachtig, ik snap alleen niet goed waarom het een maand duurt tot er stock is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door DavidVM »

Alethio schreef: 22 jun 2020, 19:34 Ik moet nog wennen aan het thuisshirt, zoals bijna elk jaar. Maar als we er een paar wedstrijden overtuigend mee winnen, zal het wel een toppertje blijken.
Het uitshirt... meh. Niet echt een mening over. Sowieso spelen we zelden in het wit, ik wacht eigenlijk nog op een derde shirt.

Ik ben vooral benieuwd om het shirt voor de dames eens in het echt te zien. Want hoe het er op de 'tekening' uitziet, is toch gewoon fout.
[spoiler]
Afbeelding
Hebben vorig seizoen toch veel vaker in het derde shirt (lichtblauw) dan in het bordeaux-rood?
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Polbemol »

Stijn91 schreef: 23 jun 2020, 13:11 Ik vind het thuis shirt heel prachtig, ik snap alleen niet goed waarom het een maand duurt tot er stock is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Macron is een Italiaans merk met hoofdzetel in Bologna en veel productie in China. Corona is dus de reden van het productie-/stockprobleem

The design of the products is designed and produced internally, but the company doesn’t own any manufacturing plants, that’s why the production is outsourced by 44 factories all over the world, but for most in China and Italy.

Bron: https://medium.com/ssfm/when-a-marketin ... 0361db51ec
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door Fanzy »

Ten laatste 1 juli dus:

Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Shirts/Merchandising

Bericht door BinonFCB »

Das ook goed op tijd..
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Plaats reactie