Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 05 jan 2022, 18:49 WTF ?! Dit snap ik toch écht niet.
Niet proberen te snappen. Tijdens de match waren er in de youtube-chat ook idioten aan't roepen dat anderlecht beter is etc. Sommige mensen zijn gewoon raar en kijken bijvoorbeeld graag naar een match van een ploeg die ze haten zodat ze commentaar kunnen geven in de chat en trollen. Anderen gaan blijkbaar op een forum om wat te trollen...
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Kevinho schreef: 05 jan 2022, 17:25 0-0 tegen een Duitse tweedeklasser => interview met Mechele : de coach wil dat we trager / geduldiger opbouwen en minder snel diep spelen. 🤣🤣🤣🤣🤣
Oefenmatch met 2 keer 11 verschillende namen en iets dat totaal niet in de buurt komt van een basisploeg.
Na 2 trainingen.
Met nieuwe trainer.
En geduldiger opbouwen is slecht? Gij ziet liever elke bal dan lang op Dost?

Stop aub eens met trollen gast. Letterlijk niemand neemt u serieus.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Sommigen zitten hier gewoon om te klagen.
Geef onze Schreuder toch is MINSTENS 6 maand om iets te bewijzen.
Djiezes 🙄
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Kevinho schreef: 05 jan 2022, 17:25 0-0 tegen een Duitse tweedeklasser => interview met Mechele : de coach wil dat we trager / geduldiger opbouwen en minder snel diep spelen. 🤣🤣🤣🤣🤣

als het zorgvuldiger opbouwen en diepspelen is, kan ik dit zeker volgen. Maar trager en geduldiger, tja..dat beloofd :brechtje:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 05 jan 2022, 11:40Reacties van supporters op een forum vind ik persoonlijk nu eenmaal niet zo representatief
Mooie momenten vergeten en alles met de grond gelijk maken na een moeilijke week is helaas vaak wel representatief.

Philippe : 10 jaar alles gegeven op het veld + 9 jaar naast het veld, wat mij betreft niemand meer gedaan voor Brugge sinds 1999. Zijn eerste anderhalf jaar als T1 bij Brugge tot de playoffs vorig jaar was beste voetbal die ik ooit in Brugge (en België) zag, behalve -misschien- bij momenten het Brugge van Sollied.

Schreuder : Feit dat we een een nieuwe T1 hebben drie dagen na vertrek Clement is op zich teken dat Club Brugge op alles voorbereid is. Hopelijk kan die man onze derde titel op rij halen, ben benieuwd in welke mate hij Club anders laat voetballen dan Philippe.

'tis een Hollander, we mogen verzorgd en aanvallend voetbal verwachten, hopelijk zonder verlies strijdlust en powerplay van Clement, andere teams op z'n Duits fysiek te kakken zetten hoort gewoon bij Brugge.

Zijn onze physical coaches dezelfde mensen gebleven?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 05 jan 2022, 17:25 0-0 tegen een Duitse tweedeklasser => interview met Mechele : de coach wil dat we trager / geduldiger opbouwen en minder snel diep spelen. 🤣🤣🤣🤣🤣
Wat Mechele zei :
De coach wil ons laten voetballen, geduldiger opbouwen en minder snel diepe ballen geven
Wat jij ervan maakte :
De coach wil dat we trager spelen en niet meer diep spelen

Bevestiging van wat andere forumgebruikers zeiden, sommigen zoeken een stok om mee te slaan, als ze geen stok vinden verzinnen ze een stok om mee te slaan.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

FrankFarinaII schreef: 06 jan 2022, 13:50als het zorgvuldiger opbouwen en diepspelen is, kan ik dit zeker volgen. Maar trager en geduldiger, tja..dat beloofd :brechtje:
Trager en minder diepgang is fake news, hij zei geduldiger opbouwen en minder diepe ballen
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 05 jan 2022, 09:33 laten gaan van Diatta onbegrijpelijk zonder vervanger en voor een prikje.
18 miljoen euro + bonussen voor Diatta was gratis weggeven :mrgreen:
Noa lang (die intussen ook 25 miljoen waard is) is geen waardige vervanger :mrgreen:
Ik was vroeger forumtroll, veel mensen buikpijn van't lachen gegeven, van mij was dat een rolletje, gij zijt serieus quoi :?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 06 jan 2022, 22:39
Kevinho schreef: 05 jan 2022, 17:25 0-0 tegen een Duitse tweedeklasser => interview met Mechele : de coach wil dat we trager / geduldiger opbouwen en minder snel diep spelen. 🤣🤣🤣🤣🤣
Wat Mechele zei :
De coach wil ons laten voetballen, geduldiger opbouwen en minder snel diepe ballen geven
Wat jij ervan maakte :
De coach wil dat we trager spelen en niet meer diep spelen

Bevestiging van wat andere forumgebruikers zeiden, sommigen zoeken een stok om mee te slaan, als ze geen stok vinden verzinnen ze een stok om mee te slaan.
Lees nu eens uw eigen post terug makker 😁
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 06 jan 2022, 22:53
Kevinho schreef: 05 jan 2022, 09:33 laten gaan van Diatta onbegrijpelijk zonder vervanger en voor een prikje.
18 miljoen euro + bonussen voor Diatta was gratis weggeven :mrgreen:
Noa lang (die intussen ook 25 miljoen waard is) is geen waardige vervanger :mrgreen:
Ik was vroeger forumtroll, veel mensen buikpijn van't lachen gegeven, van mij was dat een rolletje, gij zijt serieus quoi :?
Lang speelt links => Chong speelde rechts 🤔. Alhoewel dat speelde misschien niet de juiste woorden zijn .
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Kevinho »

LaurensVS schreef: 06 jan 2022, 09:49
Kevinho schreef: 05 jan 2022, 17:25 0-0 tegen een Duitse tweedeklasser => interview met Mechele : de coach wil dat we trager / geduldiger opbouwen en minder snel diep spelen. 🤣🤣🤣🤣🤣
Oefenmatch met 2 keer 11 verschillende namen en iets dat totaal niet in de buurt komt van een basisploeg.
Na 2 trainingen.
Met nieuwe trainer.
En geduldiger opbouwen is slecht? Gij ziet liever elke bal dan lang op Dost?

Stop aub eens met trollen gast. Letterlijk niemand neemt u serieus.
Pressie voetbal , snelle balcirculatie En verticaal spel is ons voetbal makker . Geen saai , traag Barcelona voetbal zonder een Messi in de ploeg
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 06 jan 2022, 23:08Barcelona saai
zucht
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 06 jan 2022, 23:04Lees nu eens uw eigen post terug makker 😁
Smileys veranderen de zaak niet. Waarom verander je geduldig naar traag en minder snel diepe ballen trappen naar minder diepgang? Je zoekt na twee algemene trainingen en één oefenwestrijd iets om over te klagen.



Interview Mechele vanaf 1h59 - Iedereen kan zien dat ge zijn woorden totaal verdraait, waarom? Wat is bedoeling? Wat kan bedoeling zijn behalve iets zoeken om over te klagen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Kevinho, serieus makker. Club is de laatste jaren nooit zo goed bezig geweest. Het gaat nu wat minder maar daarom is alles nog niet naar de botten (Mannaert duties inbegrepen).

We zullen het wel zien met Schreuder. En als het niet goed is zal Club wel ingrijpen.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Vergas Ronald schreef: 06 jan 2022, 22:46
FrankFarinaII schreef: 06 jan 2022, 13:50als het zorgvuldiger opbouwen en diepspelen is, kan ik dit zeker volgen. Maar trager en geduldiger, tja..dat beloofd :brechtje:
Trager en minder diepgang is fake news, hij zei geduldiger opbouwen en minder diepe ballen
ok thanks!
Plaats reactie