Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Fanzy schreef: 07 jan 2022, 06:36 Kevinho, serieus makker. Club is de laatste jaren nooit zo goed bezig geweest. Het gaat nu wat minder maar daarom is alles nog niet naar de botten (Mannaert duties inbegrepen).

We zullen het wel zien met Schreuder. En als het niet goed is zal Club wel ingrijpen.
Nu moeten we terug kampioen spelen. Nu . De tegenstand komt dichterbij of is ons zelfs al voorbij . En wij staan stil, gaan zelfs achteruit. We moeten dit momentum nemen. Ik wil niet terug naar die jaren in de woestijn waarbij iedereen ons uitlachte. Zien jullie het kantelmoment dan niet . Weggaan van de trainer gebeurde op het slechts denkbare moment. Ik heb echt schrik om nog naast Po1 te grijpen en geen Europees voetbal te halen. En door die nieuwe trainer gebeuren er ook geen transfers . Mannaert zei dat ze gingen wachten tot de analyse klaar is van de trainer. Wil zeggen dat we laat aan de transfers gaan beginnen. En je weet dat Vince nooit geen A targets kan binnenhalen wat wil zeggen dat we weer veel te veel gaan betalen voor een speler die we eigenlijk niet willen … namelijk target Z .
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Nee, de trainer gaat weg op de best denkbare moment. Het was voelbaar dat de synergie tussen Club en Clement wat aan het verwateren was. Dankzij Monaco kan er geschakeld worden op een mooie manier waar iedereen beter van wordt i.p.v. te blijven aanmodderen en een minder fraai afscheid te moeten gaan overwegen. De kleedkamer kan een nieuwe wind gebruiken, een nieuwe impuls, ideaal toch om dat net in het midden van een moeilijk seizoen te hebben alvorens er echt voor de knikkers zal gevoetbald worden? De nieuwe coach heeft maar anderhalve dag van de winterstage gemist en kan in principe veel accenten van Clement zijn voetbal meenemen waardoor er geen drie maand nodig is om nieuwe modellen te rouleren. De invloed op transfers laat ik ter zijde. Als deze kern draait, is dat in principe ook gewoon voldoende om kampioen te spelen. Ze zouden beter eerst wat afslanken om dan deze zomer heel gericht 2 à 3 man te kopen + eventuele vervangers voor vertrekkers.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Misschien bedoelt de Kev dat het tijdstip slecht gekozen is = midden in het seizoen. Het was beter geweest om het nieuwe seizoen te starten met een andere trainer, zodat de ploeg al gerodeerd was in nieuw systeem, bezetting, spelwijze... dat moeten we nu opbouwen....kan lukken, maar evenzeer ook niet
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Is dit frigo 2.0? Heeft die al berichten geplaatst die niet over Mannaert gaan?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vermoed en hoop dat CDK de gouden schoen wint vanavond, is intrinsiek de beste speler in de Jupiler Pro League en zette enorm grote stappen het voorbije jaar, ook internationaal. Mocht het zo zijn, dan zal het kassa kassa zijn voor Club, zijn waarde zal nog met enkele miljoenen stijgen. Laat ons toch maar met volle teugen genieten van 1 van de grootste Belgische talenten van de laatste jaren, een fysisch imposante speler én met een goede kop erop, die ongetwijfeld een heel mooie carrière tegemoet gaat.
Het zal zijn laatste half seizoen zijn op de Belgische velden, deze topper is onhoudbaar in de zomer.
Fingers crossed dat hij door de grote poort kan vertrekken met nog maar eens een titel erbij.
Go Charles !!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vrees eerlijk gezegd wat voor vanavond. Wij hebben het nadeel dat er meerdere kanshebbers zijn en vaak merk je dat mensen in hun lijstjes dan ook een speler van een andere ploeg op 2 willen zetten. Ik zie het nog gebeuren dat Lang, CDK & Hans alle3 de top5 halen maar Onuachu bijvoorbeeld op 1 komt.
Hopen dat ik ongelijk krijg.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fanzy »

t4nd schreef: 12 jan 2022, 09:52 Ik vrees eerlijk gezegd wat voor vanavond. Wij hebben het nadeel dat er meerdere kanshebbers zijn en vaak merk je dat mensen in hun lijstjes dan ook een speler van een andere ploeg op 2 willen zetten. Ik zie het nog gebeuren dat Lang, CDK & Hans alle3 de top5 halen maar Onuachu bijvoorbeeld op 1 komt.
Hopen dat ik ongelijk krijg.
Ik vrees hetzelfde.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik zie het wel goed komen.
Sanders
Invaller
Berichten: 998
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Sanders »

Fanzy schreef: 12 jan 2022, 10:25
t4nd schreef: 12 jan 2022, 09:52 Ik vrees eerlijk gezegd wat voor vanavond. Wij hebben het nadeel dat er meerdere kanshebbers zijn en vaak merk je dat mensen in hun lijstjes dan ook een speler van een andere ploeg op 2 willen zetten. Ik zie het nog gebeuren dat Lang, CDK & Hans alle3 de top5 halen maar Onuachu bijvoorbeeld op 1 komt.
Hopen dat ik ongelijk krijg.
Ik vrees hetzelfde.
Ik deel jullie mening. Onuachu heeft er zodanig veel binnengetrapt vorig seizoen dat hij al veel punten gaat scoren. (hij heeft er nu toch ook wel al wat gemaakt).
Ook niet vergeten dat onze PO's vorig seizoen met veel moeite werden afgewerkt. De perceptie zal er in die stemronde toch voor zorgen dat we niet zoveel punten gaan scoren en dat Genk/Onuachu er wel wat gaat krijgen.
Ik vrees ook dat onze spelers (al is het maar een beetje) toch punten van elkaar gaan afsnoepen. Ito bvb gaat er veel minder afnemen van Onuachu.
Vanzeir en Undav kunnen maar op 1 stemronde punten halen en gaan die sowieso onderling moeten delen. Een De Bilde-scenario lijkt mij dus onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Duffman »

2011 (gouden schoen voor Matias Suarez godbetert i.p.v. Kevin De Bruyne) heeft bij deze een opvolger.
Wat een klucht...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Nu ja, hopelijk kunnen Lang en CDK hun ontgoocheling omzetten in een soort drang om zich extra te willen bewijzen de komende maanden, dan kunnen we er alleen maar goed mee zijn.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

De verkiezing van "Gouden Schoen" is nooit een waardemeter van objectiviteit gebleken. Dat PO hem nu wint is hier nogmaals het voorbeeld van. Het is niet omdat je veel scoort dat je een goede speler bent. Voor mij was CDK de enige terecht winnaar door zijn flexibiliteit op verschillende posities, techniek, scoringsvermogen en jonge Belg.
onze hans heeft hem 2x gewonnen en je kan ook daar vraagtekens bij stellen... Deze verkiezing is puur een "aanvoelen tot stemmen en vriendjespolitiek", zelfs niet gebaseerd op 1 volledig seizoen, dus maakt het mij eigenlijk niet veel uit wie er wint ;-) het is toch niet objectief genoeg
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

Het is vooral niet objectief omdat er 2 stemmomenten zijn en vooral de prestaties op het einde blijven hangen bij wie stemt. In de 2de seizoenshelft vorig jaar hebben Charles, Hans & Noa ook goed gespeeld - alleen ging het op het einde minder en bij Genk ging het toen super. Vandaar dat bij de stemming van ronde 1 Onuachu zoveel stemmen had.
Daarnaast heb je ook het 'gevoel' dat meespeelt en dan krijg je nu eenmaal dat weinig mensen 2 of 3 spelers van 1 team in hun top-3 gaan zetten. Dat betekent dat ze gaan kiezen, ofwel aan Noa, ofwel aan Charles punten geven. Die spreiding nekt uiteindelijk het team dat meerdere kanshebbers heeft. 't Is trouwens ook compleet fout dat Storm niet in de top-10 staat. Meeste doelpunten van een Belg in 2021...

Als ze dan toch zo'n verkiezing willen doen zou het 'eerlijker' zijn om een select clubje mensen elke maand een top-5 te laten opstellen. Dan krijg je meer een 'waardering' over het hele seizoen :-)
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Polbemol »

'Ach ja, ik word liever kampioen'. De beste uitspraak van Noa Lang sinds zijn aansluiting bij onze Club!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Polbemol schreef: 13 jan 2022, 22:25 'Ach ja, ik word liever kampioen'. De beste uitspraak van Noa Lang sinds zijn aansluiting bij onze Club!
Veruit.
En ... geen woorden, maar daden !
Plaats reactie