Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tja, wat als je morgen met pakweg 10 besmette spelers zit en volgende week tegen Lazio moet aantreden met
Shinton - De Cuyper - Mechele - Van der Brempt - Fuakala - Van den Keybus - Schrijvers - Balanta - Baeten - Fofana - Lang ?

Winnen natuurlijk !!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 21 okt 2020, 16:41 Tja, wat als je morgen met pakweg 10 besmette spelers zit en volgende week tegen Lazio moet aantreden met
Shinton - De Cuyper - Mechele - Van der Brempt - Fuakala - Van den Keybus - Schrijvers - Balanta - Baeten - Fofana - Lang ?

Winnen natuurlijk !!
Niet op de feiten vooruitlopen en hopen dat het zo`n vaart niet zal gaan.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

Goed nieuws!
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Doordat de komende weken geen supporters zijn toegelaten, verliest Club 2,5 miljoen aan inkomsten komende weken volgens HNB...

Brengt wat perspectief aan het "We moeten toeslaan op transfermarkt" of "het moment om financiële kloof te slaan"...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 23 okt 2020, 08:36 Goed nieuws!
Voorlopig wel, maar nog geen 5 dagen verstreken sinds de group hug na de overwinning tegen Zenit.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

PetjeFCB schreef: 23 okt 2020, 14:40Brengt wat perspectief aan het "We moeten toeslaan op transfermarkt" of "het moment om financiële kloof te slaan"...
Inderdaad, 'k heb mij niet willen moeien toen iedereen hier namedropping deed in transferseizoen maar een half jaar voor een leeg stadion spelen niet niet goed voor de centen hoor :P Club Brugge kan daar in tegenstelling tot veel andere clubs tegen, financieel gezond enzo, maar om nu grote transfers te doen... Ik heb voor transer seizoen begon gezegd dat groep bij elkaar houden een geslaagde transferperiode is, da's gelukt en we hebben er nog een coole Hollander bij die op beide flanken en op middenveld kan spelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 26 okt 2020, 17:28
PetjeFCB schreef: 23 okt 2020, 14:40Brengt wat perspectief aan het "We moeten toeslaan op transfermarkt" of "het moment om financiële kloof te slaan"...
Inderdaad, 'k heb mij niet willen moeien toen iedereen hier namedropping deed in transferseizoen maar een half jaar voor een leeg stadion spelen niet niet goed voor de centen hoor :P Club Brugge kan daar in tegenstelling tot veel andere clubs tegen, financieel gezond enzo, maar om nu grote transfers te doen... Ik heb voor transer seizoen begon gezegd dat groep bij elkaar houden een geslaagde transferperiode is, da's gelukt en we hebben er nog een coole Hollander bij die op beide flanken en op middenveld kan spelen.
En toch blijf ik erbij dat het gebrek aan een echte goalgetter in onze kern, een groot gemis is, dat zeker in de topmatchen en Europees zal doorwegen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 27 okt 2020, 07:55 En toch blijf ik erbij dat het gebrek aan een echte goalgetter in onze kern een groot gemis is
Club scoort al jaren veruit meest goals in competitie met +- 80 goals in 40 competitiematchen. Ik heb liever dat 't gevaar van alle kanten komt dan één topschutter voorin die alles moet scoren, periode met C.Bacca bijvoorbeeld was Club veel minder gevaarlijk, Club speelde verlamd als ander team Bacca uit de match hield, nu komen goals van alle spelers behalve Mignolet en centerbacks ...
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Vergas Ronald schreef: 30 okt 2020, 13:20
Tiki Taka schreef: 27 okt 2020, 07:55 En toch blijf ik erbij dat het gebrek aan een echte goalgetter in onze kern een groot gemis is
Club scoort al jaren veruit meest goals in competitie met +- 80 goals in 40 competitiematchen. Ik heb liever dat 't gevaar van alle kanten komt dan één topschutter voorin die alles moet scoren, periode met C.Bacca bijvoorbeeld was Club veel minder gevaarlijk, Club speelde verlamd als ander team Bacca uit de match hield, nu komen goals van alle spelers behalve Mignolet en centerbacks ...
Dat is juist, maar een Bosko Balaban die de bal pakt en: 'patat' tussen de palen, dat zou toch van pas komen. (of een Refaelov: aanpakken en een verkoudheid voor de keeper... En dat op 34 j!)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 30 okt 2020, 13:20
Tiki Taka schreef: 27 okt 2020, 07:55 En toch blijf ik erbij dat het gebrek aan een echte goalgetter in onze kern een groot gemis is
Club scoort al jaren veruit meest goals in competitie met +- 80 goals in 40 competitiematchen. Ik heb liever dat 't gevaar van alle kanten komt dan één topschutter voorin die alles moet scoren, periode met C.Bacca bijvoorbeeld was Club veel minder gevaarlijk, Club speelde verlamd als ander team Bacca uit de match hield, nu komen goals van alle spelers behalve Mignolet en centerbacks ...
Vooral in de top matchen en Europees waar Club geen 5 kansen per match krijgt, komt een echte goalgetter zeker van pas.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door IsO »

Wat denken jullie van onze loting? Persoonlijk niet helemaal gelukkig mee. Stevige verplaatsing, en taaie tegenstander.
Vind het eigenlijk ook wat vreemd dat Club als reekshoofd een ander team dat uit de CL komt kan loten. Dat ondergraaft de idee van "reekshoofden" toch wel, vind ik.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Echt een klote loting wat mij betreft. Er valt weinig eer uit te halen.
Verre verplaatsing in putje winter naar daar, stugge tegenstander.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

IsO schreef: 16 dec 2020, 10:11 Wat denken jullie van onze loting? Persoonlijk niet helemaal gelukkig mee. Stevige verplaatsing, en taaie tegenstander. Vind het eigenlijk ook wat vreemd dat Club als reekshoofd een ander team dat uit de CL komt kan loten. Dat ondergraaft de idee van "reekshoofden" toch wel, vind ik.
Ik volg je opmerking, maar het is deels gedaan om de teams in de CL niet té hard te 'bevoordelen' denk ik. Door enkel de 4 hoogste 3des van de CL reekshoofd te maken is élke groepswinnaar in de EL ook reekshoofd. Als je alle 8 de 3des van de CL reekshoofd zou maken, dan kan je enkel de 4 beste groepswinnaars in de EL reekshoofd maken en zeg je letterlijk dat die competitie niets waard is.
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Stijn91 »

Dynamo Kiev hun volgende competitiewedstrijd is pas op 13 februari, het weekend voor de heenmatch in de EL.


Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Brugge heeft Champions League afgesloten met een doel : Er volgend jaar weer bij zijn, dit team hoort thuis in Champions League. D.w.z zo snel mogelijk opnieuw kampioen spelen. Er was 100% inzet tegen Antwerp en KVM, niet te stoppen op 100% inzet. Wat onnodig punten verloren gegaan in België tijdens de Champions league maar 't was het waard. Zoals Juve, PSG en Bayern in hun competities, thuis komen van een campagne en direct laten zien wie baas is in eigen land.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie