Nieuws Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 29 aug 2019, 19:27 Pffff, zwaar wi zeg
Liever zo dan die groep met Zenit en Benfica die nog over was
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Fire »

Cedrinho schreef:Pffff, zwaar wi zeg
T is de CL. Toch liever zwaar dan 'haalbaar op papier' want dan begint elke margi die niks van voetbal kent al te zagen over het halen van de tweede ronde.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Hannes »

Schitterend! Real en Galatasaray zaten in mijn favoriete poule, alleen PSG had ik willen ruilen voor Liverpool.
Bon, we hebben uitzicht op de 2de ronde. :coffee:
:rock:
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Duffman »

Hannes schreef: 29 aug 2019, 21:05 Bon, we hebben uitzicht op de 2de ronde. :coffee:
:rock:
Croky Cup, here we come :teach:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Hannes »

Duffman schreef: 29 aug 2019, 22:12
Hannes schreef: 29 aug 2019, 21:05 Bon, we hebben uitzicht op de 2de ronde. :coffee:
:rock:
Croky Cup, here we come :teach:
Moh... Laat de kruimels maar voor de kleintjes. :hup:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Eerste match zal direct boenk erop moeten zijn.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191002_04641227

Triestig dit. Vind dat Club hierop moet reageren. Gedrag veroordelen tenminste. Zelf zou ik nog een kleine schenking doen aan lokaal goed doel.

Toch altijd jammer dat enkelingen het voor velen verpesten.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Pica »

Ja laat ons vooral hierin meegaan en zwaar overdrijven
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Ik stoor me daar wel aan, ja. Begrijp echt niet wat daar leuk, cool, stoer aan is... Dus nee vind niet dat je dit zo maar moet laten passeren, "want jah, je hebt nu eenmaal zo'n supporters." Door altijd te doen alsof er niks gebeurd is, ga je het zeker niet oplossen.

Ben dan ook blij dat er effectief een reactie is gekomen van Club.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

PetjeFCB schreef: 03 okt 2019, 12:24 Ik stoor me daar wel aan, ja. Begrijp echt niet wat daar leuk, cool, stoer aan is... Dus nee vind niet dat je dit zo maar moet laten passeren, "want jah, je hebt nu eenmaal zo'n supporters." Door altijd te doen alsof er niks gebeurd is, ga je het zeker niet oplossen.

Ben dan ook blij dat er effectief een reactie is gekomen van Club.
Feit is dat zo'n dingen direct opgeklopt worden. Artikels gaan over "supporters van Club misdragen zich" en als je het helemaal leest zie je dat het over een kleine hoeveelheid is terwijl de titel insinueert dat ze allemaal fout waren. Goed dat Club het veroordeelt, maar de pers moet dringend stoppen met het opkloppen van zo'n zaken.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:01
PetjeFCB schreef: 03 okt 2019, 12:24 Ik stoor me daar wel aan, ja. Begrijp echt niet wat daar leuk, cool, stoer aan is... Dus nee vind niet dat je dit zo maar moet laten passeren, "want jah, je hebt nu eenmaal zo'n supporters." Door altijd te doen alsof er niks gebeurd is, ga je het zeker niet oplossen.

Ben dan ook blij dat er effectief een reactie is gekomen van Club.
Feit is dat zo'n dingen direct opgeklopt worden. Artikels gaan over "supporters van Club misdragen zich" en als je het helemaal leest zie je dat het over een kleine hoeveelheid is terwijl de titel insinueert dat ze allemaal fout waren. Goed dat Club het veroordeelt, maar de pers moet dringend stoppen met het opkloppen van zo'n zaken.
Wat een fucking onzin! Zijn het geen Clubsupporters misschien? De beelden zijn toch duidelijk? Die klootzakken verbrodden het voor elke Clubfan die zich gedraagt zoals het hoort. En dat het een kleine minderheid is lijkt me nogal logisch, dat is het àltijd.
Dit gedrag kàn trouwens onmogelijk opgeklopt worden, het is zoals het is: degoutant en schandalig. Om van te kotsen! Kruip terug in uw hol, idioten!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door t4nd »

Hannes schreef: 03 okt 2019, 16:16 Wat een fucking onzin! Zijn het geen Clubsupporters misschien? De beelden zijn toch duidelijk? Die klootzakken verbrodden het voor elke Clubfan die zich gedraagt zoals het hoort. En dat het een kleine minderheid is lijkt me nogal logisch, dat is het àltijd.
Dit gedrag kàn trouwens onmogelijk opgeklopt worden, het is zoals het is: degoutant en schandalig. Om van te kotsen! Kruip terug in uw hol, idioten!
Ja, dat zeg ik dus hé. Feiten zijn degoutant en moeten altijd veroordeeld worden. Maar kranten moeten alleen uitpakken met de feiten en ze niet sensationeler maken (niet enkel in dit bericht maar overal). Wat is het probleem hier? Dronken Belgen die bedelaars vernederen - DAT zijn de feiten. Of dat nu supporters van Club zijn, of een paar paters die op retraite waren boeit niet.
Mogen de kranten vermelden dat het supporters waren, uiteraard want ze waren daar omwille van de uitwedstrijd van Club dus dat is relevante informatie maar niet de essentiële informatie. Sommige krantenkoppen zeggen niets over het feit dat het maar een paar idioten waren, waardoor ze insinueren dat er een probleem was met de meerderheid van de supporters. Als Club-supporter vind ik dat een probleem, want ìk ben zo niet en ga zoiets ook nooit doen (dronken of niet).
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Khas »

Hannes schreef: 03 okt 2019, 16:16
t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:01
PetjeFCB schreef: 03 okt 2019, 12:24 Ik stoor me daar wel aan, ja. Begrijp echt niet wat daar leuk, cool, stoer aan is... Dus nee vind niet dat je dit zo maar moet laten passeren, "want jah, je hebt nu eenmaal zo'n supporters." Door altijd te doen alsof er niks gebeurd is, ga je het zeker niet oplossen.

Ben dan ook blij dat er effectief een reactie is gekomen van Club.
Feit is dat zo'n dingen direct opgeklopt worden. Artikels gaan over "supporters van Club misdragen zich" en als je het helemaal leest zie je dat het over een kleine hoeveelheid is terwijl de titel insinueert dat ze allemaal fout waren. Goed dat Club het veroordeelt, maar de pers moet dringend stoppen met het opkloppen van zo'n zaken.
Wat een fucking onzin! Zijn het geen Clubsupporters misschien? De beelden zijn toch duidelijk? Die klootzakken verbrodden het voor elke Clubfan die zich gedraagt zoals het hoort. En dat het een kleine minderheid is lijkt me nogal logisch, dat is het àltijd.
Dit gedrag kàn trouwens onmogelijk opgeklopt worden, het is zoals het is: degoutant en schandalig. Om van te kotsen! Kruip terug in uw hol, idioten!
Doe eens rustig en lees wat er staat voor je begint met verwijten gooien.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door Hannes »

Khas schreef: 03 okt 2019, 17:18
Hannes schreef: 03 okt 2019, 16:16
t4nd schreef: 03 okt 2019, 16:01
PetjeFCB schreef: 03 okt 2019, 12:24 Ik stoor me daar wel aan, ja. Begrijp echt niet wat daar leuk, cool, stoer aan is... Dus nee vind niet dat je dit zo maar moet laten passeren, "want jah, je hebt nu eenmaal zo'n supporters." Door altijd te doen alsof er niks gebeurd is, ga je het zeker niet oplossen.

Ben dan ook blij dat er effectief een reactie is gekomen van Club.
Feit is dat zo'n dingen direct opgeklopt worden. Artikels gaan over "supporters van Club misdragen zich" en als je het helemaal leest zie je dat het over een kleine hoeveelheid is terwijl de titel insinueert dat ze allemaal fout waren. Goed dat Club het veroordeelt, maar de pers moet dringend stoppen met het opkloppen van zo'n zaken.
Wat een fucking onzin! Zijn het geen Clubsupporters misschien? De beelden zijn toch duidelijk? Die klootzakken verbrodden het voor elke Clubfan die zich gedraagt zoals het hoort. En dat het een kleine minderheid is lijkt me nogal logisch, dat is het àltijd.
Dit gedrag kàn trouwens onmogelijk opgeklopt worden, het is zoals het is: degoutant en schandalig. Om van te kotsen! Kruip terug in uw hol, idioten!
Doe eens rustig en lees wat er staat voor je begint met verwijten gooien.
Misschien wat te snel gereageerd: ik zag staan "opgeklopt" en verbond dat nogal snel met "overdreven". Mijn fout. Ik wil geen verwijten gooien naar t4nd, want die veroordeelt die losers wel. Maar ik wil wel reageren op dat achterlijk gespuis dat zich supporter van mijn mooie Club noemt, ik kan namelijk niet goed tegen het kleineren van andere mensen. Ik word daar lichamelijk echt ongemakkelijk van. Dit gedrag MOET aan de kaak gesteld worden, alleen zo kan je die varkens duidelijk maken dat dit sociaal onaangepast gedrag is en dat iedereen met uitzondering van hun drinkebroers dit onacceptabel vindt. Zelf beseffen die dat namelijk niet als niemand hen daar op wijst. Bijgevolg vind ik het niet helemaal correct dat er op de pers geschoten wordt terwijl alle verontwaardiging richting die randdebielen zou moeten gaan.
Voilà, kleine rechtzetting.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Nieuws Club Brugge

Bericht door leem »

Feit is wel dat zoiets gebeurd bij zowat elke vereniging die naar pakweg madrid afzakken, met uitzondering van de kantklosclub misschien. Het is zonder discussie in -en intriest, maar het feit dat een bezoek van club of psv dat juist (en in die context) aan het licht moet brengen is al even betreurenswaardig.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk




Plaats reactie