Supporters/Sfeer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Gebeurde enkele meters van waar ik stond. Voordien had ik niets gehoord van oerwoudgeluiden, plotseling zag ik hem daar wel staan uitdagen dat geen naam had. Dan kwamen die reacties die totaal ongepast waren. Vooral voor die plotse opstoot van de 'islamieten, parasieten' gezangen... Plaatsvervangende schaamte...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hans1981 »

Gratchski schreef: Gebeurde enkele meters van waar ik stond. Voordien had ik niets gehoord van oerwoudgeluiden, plotseling zag ik hem daar wel staan uitdagen dat geen naam had. Dan kwamen die reacties die totaal ongepast waren. Vooral voor die plotse opstoot van de 'islamieten, parasieten' gezangen... Plaatsvervangende schaamte...
Kan je om welke reden dan ook niet goedpraten. Anderzijds moet die roestige barak van ons wel dezelfde helse ketel kunnen blijven. Daar worden punten door gewonnen. Die intimiderende sfeer die we kunnen genereren, is iedereen jaloers op.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Veel te veel anti-sfeer de laatste jaren. Werkt danig op mijn systeem. Bijna elke match is het van anti-Buffalo of "al wie nie springt". Gisteren ook weer paar keer "et les Wallons..". Bende cunts.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gunt »

Cedrinho schreef: Veel te veel anti-sfeer de laatste jaren. Werkt danig op mijn systeem. Bijna elke match is het van anti-Buffalo of "al wie nie springt". Gisteren ook weer paar keer "et les Wallons..". Bende cunts.
Ceke, wat er gezongen wordt, doet er niet toe. Het is de kracht en overtuiging die van ons publiek uitgaat dat het verschil maakt. Cfr de periode na de 2-2 zondag. Dan is het gewoon brullen en de ploeg vooruitschreeuwen. Machtig!
Donderdag vanaf minuut 1 graag!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door DavidVM »

Gunt schreef:
Cedrinho schreef: Veel te veel anti-sfeer de laatste jaren. Werkt danig op mijn systeem. Bijna elke match is het van anti-Buffalo of "al wie nie springt". Gisteren ook weer paar keer "et les Wallons..". Bende cunts.
Ceke, wat er gezongen wordt, doet er niet toe. Het is de kracht en overtuiging die van ons publiek uitgaat dat het verschil maakt. Cfr de periode na de 2-2 zondag. Dan is het gewoon brullen en de ploeg vooruitschreeuwen. Machtig!
Donderdag vanaf minuut 1 graag!
Akkoord, maar dat kan ook met positieve gezangen pro-FCB ipv anti weetikveelwie. Dus ik kan Cé wel volgen in die optiek
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hans1981 »

We krijgen er weer serieus van langs op sociale media. Wie vond het ook een goed idee om supporters uit te nodigen voor het gala van de gouden schoen? We waren in ieder geval het luidst en het talrijkst. :rofl:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door The_One »

Hans1981 schreef: We krijgen er weer serieus van langs op sociale media. Wie vond het ook een goed idee om supporters uit te nodigen voor het gala van de gouden schoen? We waren in ieder geval het luidst en het talrijkst. :rofl:
Je kon vrij tickets kopen...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef:
Hans1981 schreef: We krijgen er weer serieus van langs op sociale media. Wie vond het ook een goed idee om supporters uit te nodigen voor het gala van de gouden schoen? We waren in ieder geval het luidst en het talrijkst. :rofl:
Je kon vrij tickets kopen...
Eigen schuld, dikke bult van de organisatie. :wave:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door nesnaj713 »

Ik was zelf ook daar en vond het best beschamend dat er supporters 'negatief' supporterden. Heel leuk dat je afkomt en even Ivan Leko's Bruges Army inzet of 'Ruud Ruud Ruud'. Maar moet je nu echt 'booooeeeeee' roepen als Dendoncker de trofee van Onyekuru gaat afhalen? Nee absoluut niet, gewoon handjes op elkaar en mondjes toe.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Fire »

Die handjes op elkaar kan je wel nog achterwege laten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door DavidVM »

Fire schreef: Die handjes op elkaar kan je wel nog achterwege laten.
Waarom?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door nesnaj713 »

DavidVM schreef:
Fire schreef: Die handjes op elkaar kan je wel nog achterwege laten.
Waarom?
Inderdaad, waarom? De Gouden Schoen is een neutraal voetbalfeest. Een applaus voor winnaars mag toch wel in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Fire »

Je kan het achterwege laten, maar je mag zeker applaus geven.
Ik zou het niet doen, maar boe roepen nog veel minder.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Tiki Taka »

Ik erger me mateloos aan al die 2 cellige Club supporters die bekers bier op de tegenstanders en het veld gooien.
Is dit nu zo moeilijk om die te identificeren en te verbannen uit Jan Breydel ?
Ook die oerwoudgeluiden moeten er dringend uit. Ongelofelijk !!
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door WesthoekUnited »

Tiki Taka schreef: Ik erger me mateloos aan al die 2 cellige Club supporters die bekers bier op de tegenstanders en het veld gooien.
Is dit nu zo moeilijk om die te identificeren en te verbannen uit Jan Breydel ?
Ook die oerwoudgeluiden moeten er dringend uit. Ongelofelijk !!
Dikke 2!! Wat een marginaal gedoe.. Ook die flares op het veld bij de aanvang van de match was voor niks nodig.

Voor de rest was het wel echt top gisteren, vandaag een pijnlijke stem zegt genoeg volgens mij.
Plaats reactie