Supporters/Sfeer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Okido »

WesthoekUnited schreef: Zag juist nog filmpje passeren over Phil in de 23ste min. langs de zijlijn. Diep respect kerel!

Khoop zo hard dat Phil hier binnen x aantal jaar nog eens door de grote poort mag binnenkomen.
Als Club op een dag een nieuwe trainer zoekt dan staat hij zeker hoog op het lijstje, bewijst momenteel echt wel zijn meerwaarde als coach in de JPL.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

WesthoekUnited schreef: Zag juist nog filmpje passeren over Phil in de 23ste min. langs de zijlijn. Diep respect kerel!

Khoop zo hard dat Phil hier binnen x aantal jaar nog eens door de grote poort mag binnenkomen.
Zal niet van vorig weekend zijn. Heb erop gelet..
Tijdens Club-Beveren applaudisseerde hij de hele minuut mee, maar tijdens deze Club-Genk niet.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef:
WesthoekUnited schreef: Zag juist nog filmpje passeren over Phil in de 23ste min. langs de zijlijn. Diep respect kerel!

Khoop zo hard dat Phil hier binnen x aantal jaar nog eens door de grote poort mag binnenkomen.
Zal niet van vorig weekend zijn. Heb erop gelet..
Tijdens Club-Beveren applaudisseerde hij de hele minuut mee, maar tijdens deze Club-Genk niet.
Heeft dit weekend ook gewoon meegeklapt hoor. Net de beelden herbekeken. Kweet niet hoe ge een gif maakt, maar toch.

Actie Genk afgelopen, Clément applaudiseert voor de actie. Beseft dat het de 23ste minuut is, klapt verder.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door JRut »

zegmaardag schreef:
Cedrinho schreef:
WesthoekUnited schreef: Zag juist nog filmpje passeren over Phil in de 23ste min. langs de zijlijn. Diep respect kerel!

Khoop zo hard dat Phil hier binnen x aantal jaar nog eens door de grote poort mag binnenkomen.
Zal niet van vorig weekend zijn. Heb erop gelet..
Tijdens Club-Beveren applaudisseerde hij de hele minuut mee, maar tijdens deze Club-Genk niet.
Heeft dit weekend ook gewoon meegeklapt hoor. Net de beelden herbekeken. Kweet niet hoe ge een gif maakt, maar toch.

Actie Genk afgelopen, Clément applaudiseert voor de actie. Beseft dat het de 23ste minuut is, klapt verder.
Klopt.
Niet de volledige minuut inderdaad, maar wel een aanzienlijk stuk ervan.
#hetishierbeter
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gunt »

JRut schreef:
zegmaardag schreef:
Cedrinho schreef:
WesthoekUnited schreef: Zag juist nog filmpje passeren over Phil in de 23ste min. langs de zijlijn. Diep respect kerel!

Khoop zo hard dat Phil hier binnen x aantal jaar nog eens door de grote poort mag binnenkomen.
Zal niet van vorig weekend zijn. Heb erop gelet..
Tijdens Club-Beveren applaudisseerde hij de hele minuut mee, maar tijdens deze Club-Genk niet.
Heeft dit weekend ook gewoon meegeklapt hoor. Net de beelden herbekeken. Kweet niet hoe ge een gif maakt, maar toch.

Actie Genk afgelopen, Clément applaudiseert voor de actie. Beseft dat het de 23ste minuut is, klapt verder.
Klopt.
Niet de volledige minuut inderdaad, maar wel een aanzienlijk stuk ervan.
Iemand een idee of hij dat ook deed toen hij als assistent bij ons op de bank zat?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door nesnaj713 »

GENIAAL! :rofl:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Ma schitterend zeg. :rofl:
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 20 feb 2018, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

DavidVM schreef:
Gunt schreef:
Cedrinho schreef: Veel te veel anti-sfeer de laatste jaren. Werkt danig op mijn systeem. Bijna elke match is het van anti-Buffalo of "al wie nie springt". Gisteren ook weer paar keer "et les Wallons..". Bende cunts.
Ceke, wat er gezongen wordt, doet er niet toe. Het is de kracht en overtuiging die van ons publiek uitgaat dat het verschil maakt. Cfr de periode na de 2-2 zondag. Dan is het gewoon brullen en de ploeg vooruitschreeuwen. Machtig!
Donderdag vanaf minuut 1 graag!
Akkoord, maar dat kan ook met positieve gezangen pro-FCB ipv anti weetikveelwie. Dus ik kan Cé wel volgen in die optiek
Naast mij, bovenaan in de Noord, zit een hele massa die nauwelijks zijn mond open doet of eens applaudisseert als het zou moeten. Top of the bill is een koppel dat altijd in min 35 naar beneden trekt en pas de 55ste weer terugkomt, meestal boos kijkend omdat ze moeilijk kunnen passeren, en alléén hun mond roerend om te zagen op Vanaken. En maar juichen als er gescoord wordt. Triestig. Geen probleem voor mij als je geen sfeer wil maken maar alleen komt kijken hoor, maar ga dan ergens anders zitten.
En ja, ik mis ook originelr liedjes die door het héle stadion meegebruld worden. Of gespring door een gánse tribune. Het is allemaal zo vrijblijvend geworden.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

Eentje om bij te watertanden: de beste fans ever...
https://www.youtube.com/watch?v=YBBTo7_ezT4" onclick="window.open(this.href);return false;
YNWA
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2019, 12:22

Petitie om trommels te weren uit het stadion

Bericht door YNWA »

Sommigen zullen het al gelezen of gehoord hebben, maar voortaan zijn trommels niet meer toegelaten op in het uitvak op de bosuil (zie link onder).

https://radio2.be/antwerpen/antwerp-sup ... rsuizingen

Naar aanleiding daarvan zou een Clubsupporter eveneens een petitie gestart zijn om deze te weren uit ons stadion (al dan niet beperkt tot het uitvak). Radio 2 heeft me hieromtrent gecontacteerd om de discussie te openen met de initiatiefnemer. Indien iemand deze persoon kent, mag je me altijd een pm sturen.

Aangezien de sfeer het voorbije seizoen in sterk dalende lijn is, is deze petitie helaas een bevestiging dat we evolueren naar een cinemapubliek daar waar ik er absoluut van overtuigd ben dat een fanatieke sfeer de resultaten ten goede komen. Trommels zorgen voor meer ambiance en meer sfeer. Laten we deze dan zeker niet weren in ons stadion!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Waar is die petitie om trommels uit ons stadion te weren?
verward
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2019, 09:05

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door verward »

https://clubsupporters.be/blogs/nieuws/onze-missie


Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

Club-Man U. Dieptepunt qua sfeerbeleving.
Staan we diep in de 2de helft op 1-1, geen fan die zijn mond open doet. De hele Noord: ingedommeld.
Of toch niet: als Dennis 2 slechte ballen na elkaar geeft wordt er zowaar gemopperd.
Arm Club Brugge. Van die beruchte 12de man blijft soms toch bitter weinig over.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door DavidVM »

Hannes schreef: 22 feb 2020, 23:14 Club-Man U. Dieptepunt qua sfeerbeleving.
Staan we diep in de 2de helft op 1-1, geen fan die zijn mond open doet. De hele Noord: ingedommeld.
Of toch niet: als Dennis 2 slechte ballen na elkaar geeft wordt er zowaar gemopperd.
Arm Club Brugge. Van die beruchte 12de man blijft soms toch bitter weinig over.
Could not agree more. Was lang geleden dat ik nog in de Noord had gezeten, dus heb wss geen recht van spreken, maar was echt ontgoochelend. En dan het gezeik van de abonnees die jou als onbekende zien afkomen en nog voor je op plaats zit al afkeurend beginnen zagen :?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door The_One »

Heb jaren aan een stuk een abo gehad in de noord. Mede omdat de sfeer alsmaar minder werd en daardoor de meerwaarde tov in de zetel op tv te volgen zoek was, dit jaar voor het eerst geen abo meer genomen. Een jammerlijke evolutie, want als ik zo denk, waarschijnlijk nog anderen ook. En ik was een actieve supporter. Nu nog steeds, maar dan vanuit de zetel (ten frustratie van vrouwlief). Sfeer beleving is hetzelfde, en je ziet alles beter. Zeer triest dat ik als Club supporter het zetel supporteren 'moet' verkiezen boven live...
Plaats reactie