JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
2
11%
Cools
1
6%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
6
33%
De Bock
2
11%
Claudemir
3
17%
Vormer
1
6%
Vanaken
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Vossen
1
6%
Izquierdo
1
6%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

MiCa
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jul 2016, 20:53

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door MiCa »

Proto blijft een etter
Limburg is blauw en zwart
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Jack_Frost »

Bosko schreef: Een 6 die risico neemt en vooruit speelt, zal af en toe keer een slechte pass geven. Liever zo dan tikje achteruit of lateraal.
2
FvH
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:43

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door FvH »

Vorige week troffen we gewoon een tegenstander die een zwak niveau haalde.

Paar bemerkingen:
Vossen alleen in het punt dat werkt niet. Kan zelden tot nooit zijn stempel drukken. Hij moet het hebben van een bal die goed valt in de 16.
Als je dan daarbij Diaby op de flank hebt staan... Tja, die is gewoon veel te zwak in de combinatie. Je moet maar eens op letten hoe vaak het balbezit bij hem eindigt.

Vandaag zou ik altijd voor Storm (of limbombe) op de flank en Wesley in de spits gekozen hebben.

Wesley kan duels winnen vooraan waardoor je daar balbezit houdt en de rest kan opschuiven. Hij is bovendien kopbalsterk, absoluut niet traag, loopt goed en is in de combinatie ook degelijk.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Nergens »

Liever toch ook al Claudemir als 6 dan Simons, laatste liep paar keer door naar voor met de bal maar speelde hem dan telkens kwijt door slechte pas...

Limbombe idd wel veelbelovend, wel idioot dat ie daar valt --'

Vraag me echt af of Storm het slechter zou gedaan hebben dan Diaby als flank te zetten.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door james »

Alethio schreef: Komaan, die handsbal penaltywaardig. De bal wordt van korte afstand tegen zijn arm geschoten, hij maakt geen beweging en houdt hem dicht bij het lichaam, en vooral, Oostende haalt geen voordeel uit het feit dat die bal geblokkeerd wordt. Dat laatste is misschien geen officieel argument om de beslissing te maken, maar ik vind wel dat het meespeelt in de rechtvaardigheidsfactor.
die hands van marusic was hetzelfde en toen werd wel een fout gefloten, dit is hands in de 16 dus penalty
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door MattJensen »

james schreef:
Alethio schreef: Komaan, die handsbal penaltywaardig. De bal wordt van korte afstand tegen zijn arm geschoten, hij maakt geen beweging en houdt hem dicht bij het lichaam, en vooral, Oostende haalt geen voordeel uit het feit dat die bal geblokkeerd wordt. Dat laatste is misschien geen officieel argument om de beslissing te maken, maar ik vind wel dat het meespeelt in de rechtvaardigheidsfactor.
die hands van marusic was hetzelfde en toen werd wel een fout gefloten, dit is hands in de 16 dus penalty
Ik vond dat van Marusic ook geen hands.
#ZonderJenne
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Hans1981 »

Iemand die Musona bij Club wil zien ??
plezant
Tester
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 mei 2016, 22:57

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door plezant »

Hans1981 schreef: Iemand die Musonda bij Club wil zien ??
Jazeker!
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door VictorDL »

Nergens schreef: Liever toch ook al Claudemir als 6 dan Simons, laatste liep paar keer door naar voor met de bal maar speelde hem dan telkens kwijt door slechte pas...

Limbombe idd wel veelbelovend, wel idioot dat ie daar valt --'

Vraag me echt af of Storm het slechter zou gedaan hebben dan Diaby als flank te zetten.
Diaby is de allerslechtste optie op de flank. Heeft gewoon een relatie met MPH, kan niet anders.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Rendinho »

Ze mogen eens beginnen met handsbal in de 16 onrechtstreekse vrije trap te maken. Meestal maak je onbewust hands, is die aangeschoten ofzo. Zo wordt handsbal in de 16 altijd gefloten en is er minder discussie. Enkel wanneer een bal uit doel geslagen wordt, of een spelers hands maakt in een duel boven z'n hoofd, zoals Boateng en Schweinie op het EK zou ik ook pinaltie geven. Die handsbal van Jonckheere is in principe altijd pinaltie want er staan er 3 van Club klaar om hem eventueel binnen te shotten.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Hans1981 »

plezant schreef:
Hans1981 schreef: Iemand die Musonda bij Club wil zien ??
Jazeker!
Is verbeterd naar Musona (KVO). Musonda mag ook natuurlijk.
Gebruikersavatar
ThijsCR7
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 aug 2016, 23:10
Locatie: Torhout

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door ThijsCR7 »

plezant schreef:
Hans1981 schreef: Iemand die Musonda bij Club wil zien ??
Jazeker!
Willen wel, maar of dat mogelijk is, is nog een ander verhaal!
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Hans1981 »

ThijsCR7 schreef:
plezant schreef:
Hans1981 schreef: Iemand die Musonda bij Club wil zien ??
Jazeker!
Willen wel, maar of dat mogelijk is, is nog een ander verhaal!
Idd, moeilijk.
Maar zou toch wel een leuke versterking zijn. Op een positie waar we dat precies toch wel kunnen gebruiken. CL indachtig.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Ah. Dat begint dus ook weer. Spelerkes die een goeie match spelen tegen ons meteen bij Club willen zien. Of zo komt dit toch weer over..
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door rambopirou »

Rafa, Engels , Pina en Meunier/ hopelijk Van Rhijn zijn simpelweg spelers die je tegen een sterk Oostende gewoon mist. Mij stoort deze nederlaag niet , alles tot en met december is voorbereiding en geeft jongens zoals Limbombe en Wesley de tijd om verder te groeien.

Wat mij vooral zorgen baart is Vossen. Ik die zo n grote Vossen fan was/ben , het is duidelijk dat Jelle niet past in ons voetbal en op termijn echt wel 3de spits zal worden als je Wesley gisteren dan ziet invallen.
Jelle zal perfect zijn als invaller om een 2de spits erbij te gooien indien we moeten scoren , maar alleen in de spits is hij niet snel/krachtig genoeg.

Diaby op de flank is volgens mij echt gewoon om hem ritme te geven en omdat Gedoz/limbombe nog niet klaar zijn om te starten.

Het is duidelijk dat Michel weer begonnen is aan zn rotatiesysteem en we kunnen dat alleen maar toejuichen.
Plaats reactie