JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
2
11%
Cools
1
6%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
6
33%
De Bock
2
11%
Claudemir
3
17%
Vormer
1
6%
Vanaken
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Vossen
1
6%
Izquierdo
1
6%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Alethio »

Rendinho schreef: Die handsbal van Jonckheere is in principe altijd pinaltie want er staan er 3 van Club klaar om hem eventueel binnen te shotten.
Als Jonckheere die bal niet met de hand blokkeert ligt die aan de middenlijn, hij werd net weggewerkt. Het is omdat hij hem nog raakt dat er 3 spelers van Club hem eventueel binnen kunnen schieten, het is niet dat hij hen dat verhinderd, integendeel.

En die bal die Marusic raakt is zo mogelijk nog minder hands, inderdaad.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Wat deze match ons kost:
- 3 punten

Wat deze match ons niet kost:
- Champions Leaguekwalificatie
- 1,5 miljoen minder prijzengeld
- een trofee

Enfin, valt allemaal wel mee.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Khas »

Zelfs geen 3 punten.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Ook waar :D
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door zegmaardag »

The day after:
Iedereen zag duidelijk dat de combinaties nergens op leken en dat het leek alsof de spelers moe waren. Flauwe partij met als dieptepunt uiteraard de late tegengoal.

Wat Oostende tactisch goed deed: Het veld breedhouden & onze backs dwingen om ruimte te geven. Bockie liet zich 2 keer vangen maar aan de overkant was Cools een speelbal voor El Ghanassy.

Enkele spelers die ik er wil uitlichten:

Dion Cools: Zwak, ontstellend zwak! Positioneel zag ik hem in de laatste 20 minuten constant te diep zitten, te veel naar buiten,... Aanvallend met die lobje & chipjes & kut-voorzetten... Hij komt gewoon nog te kort om vaste waarde te zijn bij Club.

Vossen: Het is al vaak gezegd, maar Vossen alleen diep is om miserie vragen. Je kan voorin geen bal bijhouden want hij is niet sterk genoeg tegen een centraal duo, je kan geen bal diep spelen want daarvoor is hij te traag & je kan hem niet laten afhaken om mee te doen in het spel omdat hij te veel keer de bal moet raken vooraleer hij er iets goed mee doet óf hij kán de risicobal niet geven.

Diaby: Duidelijk nog altijd geen flankspeler, maar ik als je er dan toch gezet wordt... Of wel ga je je 100% geven & ervoor gaan ofwel zeg je tegen de coach dat je daar niet speelt. Inderdaad zoals Clement zei: Alibi-verdedigen. Te weinig aanspeelbaar, verkeerde acties, slordig,...

Ik was ook wat teleurgesteld in Vormer & Claudimir. Bij die laatste blijft het een heikel punt dat alles gewoon veel te traag gaat. Ik wel hem niet verbranden want hij was zéker niet de zwakste, maar snelheid van uitvoering moet gewoon omhoog. Ruud speelde een mindere match gewoon.

Over de andere basisspelers wil ik mij niet zozeer uitspreken: Izquierdo probeerde maar dat het vandaag eens niet écht lukte neemt niemand hem kwalijk. Vanaken te slordig in de passing maar had gewoon ook bitterweinig afspeelmogelijkheden. Misschien kon je van hem toch meer verwachten.

Invallers:
Limbombe: duidelijk te zien dat hij een surplus in zich heeft met die actie, met die snelheid, met die dribbel. Een ruwe diamant waar Michel nog héél veel werk aan heeft, maar waar ik toch in geloof.
Wesley: Verdient gewoon een basisplaats. Werkte hard, was goed met de rug naar doel, heeft goede voeten, is beresterk. Het profiel spits dat je veel vroeger moet brengen in zo'n match.

Al bij al: teleurstellende partij maar heeft gewoon bitterweinig om het lijf op dit moment.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door fcb 4 life »

Puntenverlies kan me geen zak schelen, maar de manier waarop wel.
In de toekomst graag geen Cools meer (af en toe mag wel eens), Simons niet meer op de CV, Diaby niet meer op de flank, Wesley die veel sneller zen kans mag krijgen en hopen dat Pina een schot in de roos is.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 06 aug 2016, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
vosser
Tester
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2016, 09:17

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door vosser »

Eigenlijk is gisteren nog maar eens tot uiting gekomen wat iedereen al wist zonder onze toppers zijn we maar een gewoon team (is trouwens voor alle Belgische teams zo) met heel wat beperkingen.
Vossen is een afwerker op Belgisch niveau en gaat altijd zijn goaltjes maken tegen meestal kleinere teams maar is zeker geen superspits.
Diaby is geen flankspeler, met beide spelers vooraan kan je geen bal vasthouden.
Dion Cools moeten we wel de kans geven ervaring op te doen want anders kan hij geen progressie maken maar er moet uiteraard wel progressie zijn en die zie ik nog niet.
Als dan ook onze betere spelers (vormer, vanaken, izqo) eens niet goed zijn, wat kan gebeuren, krijg je zo een wedstrijd.
Wat ik niet begrijp is dat zo'n Storm zelfs geen kans krijgt in dit team (zat zelfs niet op de bank denk ik) en dan moeten rafa en gedoz nog komen.
Die jongen kan beter terug uitgeleend worden want gaat weer niet spelen dit jaar.
Wesley vond ik goed invallen, kan tenminste een bal bijhouden (gisteren toch)
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door BinonFCB »

Alethio schreef:
Rendinho schreef: Die handsbal van Jonckheere is in principe altijd pinaltie want er staan er 3 van Club klaar om hem eventueel binnen te shotten.
Als Jonckheere die bal niet met de hand blokkeert ligt die aan de middenlijn, hij werd net weggewerkt. Het is omdat hij hem nog raakt dat er 3 spelers van Club hem eventueel binnen kunnen schieten, het is niet dat hij hen dat verhinderd, integendeel.

En die bal die Marusic raakt is zo mogelijk nog minder hands, inderdaad.
Bal tot aan de middenlijn? De speler die de bal wegtrapt, ligt op de grond. En maakt zo een trapbeweging. In nog geen 100 jaar dat iemand op die manier zo ver kan trappen. Anders kunnen keepers bij het uittrappen ook gewoon op de grond gaan liggen en zo de bal in het spel brengen :D
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door james »

weet er iemand waarom wij met 2 uitmatchen moesten beginnen ? mph zei voor de match vrijdag dat hij wist waarom.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door FCBrugesawayoflife »

james schreef: weet er iemand waarom wij met 2 uitmatchen moesten beginnen ? mph zei voor de match vrijdag dat hij wist waarom.
Door werken aan het stadion.
Vakie 214
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Wat liep er exact mis bij die tegengoal? El Ghanassy staat helemaal alleen, ongedekt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: Wat liep er exact mis bij die tegengoal? El Ghanassy staat helemaal alleen, ongedekt.
Het begon allemaal bij die lange bal aan de aftrap eigenlijk..
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Bosko »

Tiki Taka schreef: Wat liep er exact mis bij die tegengoal? El Ghanassy staat helemaal alleen, ongedekt.
Cools staat volledig uit positie.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef:
Tiki Taka schreef: Wat liep er exact mis bij die tegengoal? El Ghanassy staat helemaal alleen, ongedekt.
Cools staat volledig uit positie.
Ik zou zondag Van Rhijn durven opstellen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Nja. Dubbel gevoel hé..
A. je laat Cools staan => Cools' vertrouwen geen deuk geven, Van Rhijn geleidelijk brengen, Cools kans geven zich te herpakken, zeker als Engels terug zou zijn
B. Van Rhijn brengen => zal het waarschijnlijk meteen goed doen, zeker als Engels terug zou zijn, maar Cools kan een vertrouwensdip krijgen wetende dat het vorig seizoen hetzelfde was (als basisspeler aan seizoen beginnen maar er meteen terug uit toen Meunier terug was).

Als Engels terug is en speelklaar is, zou ik nu gewoon Cools laten staan. Anders wordt hij afgerekend op 1 foutje dat een tegendoelpunt oplevert. Ok, misschien was de rest van zijn match ook niet goed (ik heb het niet gezien), maar gevoelsmatig zal het overkomen als afgemaakt worden op 1 foutje. Wanneer je dan daarbovenop geen mental coach meer hebt, kan dat lastig worden. Vandaar: ik zou hem laten staan, met duidelijke richtlijnen. Verdient echt een kans. Is het echter opnieuw een mindere match, dan is het volgende match aan Van Rhijn natuurlijk.
Plaats reactie