JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
2
11%
Cools
1
6%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
6
33%
De Bock
2
11%
Claudemir
3
17%
Vormer
1
6%
Vanaken
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Vossen
1
6%
Izquierdo
1
6%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Alethio »

BlueJedi schreef: Ik blijf erbij dat club brugge zich te weinig versterkt heeft deze zomer en dat wel had moeten doen. Tis te hopen dat die Pina op het middenveld voor wat meer zuivere passing zorgt want momenteel zijn we toch heel afhankelijk van een paar spelers om goed spel in deze ploeg te krijgen en als die niet thuis geven dan moet er gewonnen worden met bikkelen en wat chance.
Da's natuurlijk met elke ploeg zo. Daarom heeft elke speler zijn taak. Verdedigers verdedigen, aanvallende spelers moeten creatief zijn. Vandaag was een collectieve non-match, dat heeft weinig te maken met de kwaliteit van de spelers, waarvan we weten dat ze het kunnen.

Waar het wel aan ligt, daar heb ik helaas het raden naar.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RE: Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Brechtje schreef:
MattJensen schreef:
Brechtje schreef:
Jack_Frost schreef: De punten die Cools vorige week had gesprokkeld, heeft ie intussen al weer kwijt gespeeld
Claudemir ook.
Say what?
Immens slordig vandaag.
Wie niet?
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Nergens »

Gewoon wedstrijd waarbij beiden teveel afval hadden. Je kan niets afdoen van oostendes overwinning, maar voor ons zat er toch meer in. Die hand was wel penalty waardig...

Vossen diep met Diaby flank is ondertussen toch wel al bewezen niet te werken? Zeker niet met Cools en Diaby dan op de zelfde flank.

Simons CV vond ik toch tegenvallen, opbouwend niets (nuja is ook niet echt op de 6), maar vanaf er gelopen werd had hij het toch wat moeilijk. De Bock twee keer chance gehad dat het net deklat was na afgeweken bal, niet dat hij dat kan bepalen moet zich er zo altijd voorsmijten, maar was tekenend voor heel de/zijn wedstrijd van net niet'en.

Motm Denswil, Claudemir en Izzy.
Liever in het begin van het jaar dergelijke wedstrijden dan op het einde.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door CePa »

Enigste wat me stoorde is dat we niet de mogelijkheid hadden om onze spelverdeler te vervangen.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Alethio schreef:
BlueJedi schreef: Ik blijf erbij dat club brugge zich te weinig versterkt heeft deze zomer en dat wel had moeten doen. Tis te hopen dat die Pina op het middenveld voor wat meer zuivere passing zorgt want momenteel zijn we toch heel afhankelijk van een paar spelers om goed spel in deze ploeg te krijgen en als die niet thuis geven dan moet er gewonnen worden met bikkelen en wat chance.
Da's natuurlijk met elke ploeg zo. Daarom heeft elke speler zijn taak. Verdedigers verdedigen, aanvallende spelers moeten creatief zijn. Vandaag was een collectieve non-match, dat heeft weinig te maken met de kwaliteit van de spelers, waarvan we weten dat ze het kunnen.

Waar het wel aan ligt, daar heb ik helaas het raden naar.
Ik bedoel maar als Rafa niet speelt en Vanaken heeft een complete off day zoals vandaag kun je het al vergeten dat er deftig gevoetbald zal worden in de ploeg. Ze zouden hun centen van de CL beter gebruiken om daar nog een kwalitatieve middenvelder aan toe te voegen, eentje die verzorgt kan passen en goed kan opbouwen.

En wat betreft onze flanken, ik hou mijn hart vast als we Izzy niet zouden hebben.

Nu ja neemt niet weg dat het vandaag gewoon slecht was uiteraard en deze gasten veel beter kunnen. Geen idee waarom ze zo laks en traag waren vandaag, maar tis te hopen dat we het niet meer al te vaak hoeven zien.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Bosko »

Claudemir weeral beste man. Gelukkig stond die op het plein of ik had TV uit gedaan aan de rust.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

CePa schreef: Enigste wat me stoorde is dat we niet de mogelijkheid hadden om onze spelverdeler te vervangen.
Ik ook, iemand die Vanaken kan vervangen missen we echt heel hard.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 05 aug 2016, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Jack_Frost »

Wesley goed ingevallen, Limbombe wat minder ...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Alethio »

Komaan, die handsbal penaltywaardig. De bal wordt van korte afstand tegen zijn arm geschoten, hij maakt geen beweging en houdt hem dicht bij het lichaam, en vooral, Oostende haalt geen voordeel uit het feit dat die bal geblokkeerd wordt. Dat laatste is misschien geen officieel argument om de beslissing te maken, maar ik vind wel dat het meespeelt in de rechtvaardigheidsfactor.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Brechtje »

Bosko schreef: Claudemir weeral beste man. Gelukkig stond die op het plein of ik had TV uit gedaan aan de rust.
Mor allez, zo'n zwakke passing :geenhup: zeker in de tweede helft
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Bosko schreef: Claudemir weeral beste man. Gelukkig stond die op het plein of ik had TV uit gedaan aan de rust.
Niet veel van gezien behalve slordige passes eerlijk gezegd.

Wesley vond ik goed invallen en Izzy was zoals gewoonlijk gevaarlijk als hij de bal had maar alles was te slordig.

Diegene die mij opviel als extreem zwak was Cools, volgende week maar met Van Rhijn starten en hopen dat die wel kan verdedigen.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Jack_Frost schreef: Wesley goed ingevallen, Limbombe wat minder ...
Limbombe had 2 goede kansen, eentje besluit hij een penalty to forceren die hij terecht niet krijgt en de andere kans kan hij zijn voet niet tegen de bal zetten.

Op zich was het niet echt een slechte invalbeurt maar je ziet dat hij nog moet werken aan zijn eindproduct. Maar qua snelheid en dribbelvaardigheid lijkt hij mij wel een toegevoegde waarde voor ons.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door CePa »

Brechtje schreef:
Bosko schreef: Claudemir weeral beste man. Gelukkig stond die op het plein of ik had TV uit gedaan aan de rust.
Mor allez, zo'n zwakke passing :geenhup: zeker in de tweede helft
In het algemeen zwakke passing, maar de weinige openingen kwamen toch van Claudemir.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Khas »

Wat deed Cools eigenlijk bij die tegengoal? Iemand een idee wat hij aan het denken was op dat moment?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD02 | KV Oostende - Club Brugge | vr 05/08 - 20:30

Bericht door Bosko »

Een 6 die risico neemt en vooruit speelt, zal af en toe keer een slechte pass geven. Liever zo dan tikje achteruit of lateraal.
Plaats reactie