JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
3
11%
Cools
0
Geen stemmen
Engels
3
11%
Denswil
3
11%
De Bock
3
11%
Claudemir
4
15%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Refaelov
2
7%
Diaby
2
7%
Izquierdo
1
4%
Bolingoli
3
11%
Vossen
3
11%
 
Totaal aantal stemmen: 27

vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

BlueJedi schreef: Club Brugge speelt nog steeds ondermaats. Slordige passing en voorin mankeert echt scherpte. Tegen Mechelen hadden ze moeite met kansen af te werken, tegen Oostende waren er ook weinig kansen en hebben ze niks kunnen afwerken en vandaag is het ook alleen een overwinning door die penalty.

Zeer zwak club brugge dat mij echt teleurstelt. Nu maar hopen dat Izzy niet te lang geblesseerd is want zonder zijn individuele kwaliteit trekt onze aanval momenteel op de klote. En waarom staat die Cools er nog steeds 90 minuten in ? Laat Van Rhijn ne keer spelen of is het nu al duidelijk in de training dat het een complete miskoop is ?
Jongens toch, we zijn 14 augustus.
Niet al te veel punten laten liggen, is momenteel enige wat telt.
En liefst niet te veel geblesseerden.

Trouwens, zo slecht was Cools toch niet ?
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door CePa »

MOTM: Rafa, Denswil en Butelle.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

Butelle vond ik toch heel onzeker ogen, ook al redt hij nog een punt op het einde. Voor de rest moeilijk om er iemand uit te lichten in zo'n match vind ik alvast moeilijk.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

vanGentmaarvoorClub schreef:
BlueJedi schreef: Club Brugge speelt nog steeds ondermaats. Slordige passing en voorin mankeert echt scherpte. Tegen Mechelen hadden ze moeite met kansen af te werken, tegen Oostende waren er ook weinig kansen en hebben ze niks kunnen afwerken en vandaag is het ook alleen een overwinning door die penalty.

Zeer zwak club brugge dat mij echt teleurstelt. Nu maar hopen dat Izzy niet te lang geblesseerd is want zonder zijn individuele kwaliteit trekt onze aanval momenteel op de klote. En waarom staat die Cools er nog steeds 90 minuten in ? Laat Van Rhijn ne keer spelen of is het nu al duidelijk in de training dat het een complete miskoop is ?
Jongens toch, we zijn 14 augustus.
Niet al te veel punten laten liggen, is momenteel enige wat telt.
En liefst niet te veel geblesseerden.

Trouwens, zo slecht was Cools toch niet ?
Bwaaa, ik heb mij toch ook weer serieus geërgerd aan Cools... Positioneel, opbouwend, beslissingen,...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Trok op niet veel maar wat maakt dat uit.
Hoeveel van jullie weten nog hoe het telkens ging in augustus de afgelopen 5 jaar?
Vorig jaar de zwakste start in 30 jaar ofzo..

Ik wil ze nu niet in topvorm zien, half september is meer dan goed.
We halen 6/9 door op KVM, Kvo en thuis tegen Lokeren te spelen, ondertussen pakken we ook de supercup tegen Standard.

Engels en Rafa zijn terug en Pina en Van Rhijn komen eraan, ik maak me geen zorgen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door The_One »

Alethio schreef: Butelle vond ik toch heel onzeker ogen, ook al redt hij nog een punt op het einde. Voor de rest moeilijk om er iemand uit te lichten in zo'n match vind ik alvast moeilijk.
Klopt, Butelle ging vooral in eerste helft verschillende keren in de fout op corners en voorzetten door eronder door te gaan... Vond dat hij zich vrij arrogant gedroeg in eerste helft. Gelukkig voor hem pakt hij die vrije shop in laatste minuten...
Beste spelers vond ik De Bock, Engels, Denswil...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Alethio schreef: Butelle - Cools, Engels, Denswil, De Bock - Vormer, Claudemir, Vanaken - Rafa, Diaby, Izzy.

Sterke elf. Geen Timmy.
Stond Vormer dan op de 6 en Claudemir op de 8?? Zou ik eerder omgekeerd verwachten dan (al vind ik beiden beter op de 8 in principe)..
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
Alethio schreef: Butelle - Cools, Engels, Denswil, De Bock - Vormer, Claudemir, Vanaken - Rafa, Diaby, Izzy.

Sterke elf. Geen Timmy.
Stond Vormer dan op de 6 en Claudemir op de 8?? Zou ik eerder omgekeerd verwachten dan (al vind ik beiden beter op de 8 in principe)..
Eerder wisselend had ik het gevoel.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Gratchski »

amper drie paginas? machtig :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

't Is Michel zijn schuld. Als hij vorig jaar niet zo zwak gestart was en kampioen geworden was, ging er veel meer paniek geweest zijn over de prestaties. Nu is het eerder iets van... meh. Maakt toch allemaal niet uit, als we maar af en toe wat punten pakken op verplaatsing en thuis winnen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef: 't Is Michel zijn schuld. Als hij vorig jaar niet zo zwak gestart was en kampioen geworden was, ging er veel meer paniek geweest zijn over de prestaties. Nu is het eerder iets van... meh. Maakt toch allemaal niet uit, als we maar af en toe wat punten pakken op verplaatsing en thuis winnen.
Ik ben ermee akkoord, maar vergeet ook niet dat na een Europese midweekmatch, in de daaropvolgende competitiematch dikwijls punten worden verloren. Anderzijds, met 3 verplaatsingen (en wat voor) in de eerste 4 matchen, is dit allesbehalve een makkelijk competitie begin.
Zoals ik reeds voorspelde, zal Waregem het heel goed doen dit seizoen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Pica »

Dat ze nu nog niet top zijn is allemaal ok :D

Het is toch dubbel vind ik, voor een thuismatch mocht er wel wat meer inzet zijn :mrgreen:

Op iets langere termijn moeten we oppassen voor een anderlecht scenario waarbij spelers hun matchen uitkiezen...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD03 | Club Brugge KV - KSC Lokeren OV | zo 14/08 - 18:00

Bericht door Alethio »

Tiki Taka schreef: Ik ben ermee akkoord, maar vergeet ook niet dat na een Europese midweekmatch, in de daaropvolgende competitiematch dikwijls punten worden verloren. Anderzijds, met 3 verplaatsingen (en wat voor) in de eerste 4 matchen, is dit allesbehalve een makkelijk competitie begin.
Zoals ik reeds voorspelde, zal Waregem het heel goed doen dit seizoen.
Niet vergeten, de week erop komt Standard ook nog op bezoek. Drie traditioneel lastige verplaatsingen en een "topper", zij het thuis. Stevige competitiestart.
Plaats reactie