JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Engels
3
12%
Denswil
7
28%
De Bock
1
4%
Simons
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Bolingoli
8
32%
Vossen
3
12%
Gedoz
3
12%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

FCBrugesawayoflife schreef: 1 positief punt gezien en dat was voor mij de invalbeurt van Gedoz. Nog absoluut niet top maar bij vlagen toch de Gedoz die we willen zien.
Vooral weer onmogelijke ballen willen trappen die dan tot niks leiden en dan een niet te missen bal die hij zonder druk zomaar kan inkoppen gaat er dan ook niet in.

Hij was niet de slechtste op het veld aar ik werd er zeker niet warm van.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 20 aug 2016, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door VingtCinq »

Rafa toch geopereerd! Zie site CLUB! Bron had gelijk!
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door james »

VingtCinq schreef: Rafa toch geopereerd! Zie site CLUB! Bron had gelijk!
je had gelijk, 8 tot 10 weken out , weeral ! onze 2 beste spelers out , dat zal wat worden in de CL
Laatst gewijzigd door james op 20 aug 2016, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

Hoe club brugge momenteel speelt is toch echt van de schijterij van te krijgen. Ik kan me voorstellen dat MPH echt zwaar ontgoochelt is in de groep en hun start van het seizoen. Het is zeker niet eenvoudig met 3 lastige verplaatsingen dat klopt maar je hebt nu eens een perfecte voorbereiding kunnen doen op het seizoen en dan verwacht je toch dat je sterker start dan de jaren voordien en dat je gewoon in matchen als vandaag de punten haalt, het hoeft dan nog niet eens met swingend voetbal te zijn zoals in de play offs maar hoe ze vandaag weer bijna niks bij elkaar voetballen en die eerste 45 minuten bijna precies niet meededen daar bestaan nu toch echt geen woorden voor.

Ik denk ook dat het gewoon heel duidelijk is dat we creatief heel afhankelijk zijn van Izzy en Refaelov en als we die niet hebben of ze zijn niet top dan draait het niet voorin en hebben we het moeilijk met aan goede kansen te komen. Ik vind al lang dat er voorin echt nog wel iets bij mag komen en dan had ik het over iemand met meer ervaring en kwaliteit dan een Limbombe.

Voor de rest ik snap totaal niet waarom MPH zo een grote woorden over had voor Storm en hem verrassend genoeg zoveel liet spelen in de voorbereiding en die dan bij de start van de competitie totaal niet laat spelen. Nu ik denk niet dat hij veel zou toevoegen aan deze groep dus ik vind het niet erg dat hij niet speelt maar snap dan echt niet waarom je hem zoveel gebruikt in de voorbereiding, totaal onlogisch vind ik dat.

Cools die nog steeds de voorkeur blijft krijgen over Van Rhijn vind ik ook heel verontrustend want Cools speelt toch echt niet top dus dat die Van Rhijn dan keer op keer op de bank houd vind ik vreemd, het moet zijn dat Ricardo een heel slechte indruk nalaat op de trainingen.

En dat Wesley keer op keer in de tribune beland staat mij ook niet aan. Telkens die speelt toont die kwaliteit en in een match als vandaag had die zeker nuttig kunnen zijn maar MPH blijft gewoon met Diaby starten en geeft dan laatste 15 minuten in de match aan Vossen. Als dat het systeem is dat hij gaat blijven aanhouden mag je er prat op gaan dat Wesley binnen de kortste keren hier zal willen vertrekken en zou zeer zonden zijn want het is een groot talent, zoveel is duidelijk. Zeker vandaag als je een goal nodig hebt speel dan toch eens met 2 spitsen ?
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 20 aug 2016, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

VingtCinq schreef: Rafa toch geopereerd! Zie site CLUB! Bron had gelijk!
Had dit al lang zien aankomen en niet totaal niet onverwacht

Als ze hem nu gewoon hadden geopereerd van in het begin dan was hij nu al bijna terug geweest van zijn revalidatie maar neen het zou wel overgaan met wat meer groentjes te eten en wat speciale oefeningen te doen.

Domme keuze, de tussenperiode en het feit dat we ons eens europees niet moesten kwalificeren was ideaal voor Rafa om zijn operatie te ondergaan en op zijn gemak te kunnen revalideren.
johanesky
Tester
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2016, 23:02

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door johanesky »

Brugge mist zeker nog wat kwaliteit om mee te draaien in de Champions L. Nu hun 2 beste flanken uit zijn vrees ik het ergste. Niemand kan deze 2 vervangen vrees ik. Tenzij Gedoz op z'n best. Ik denk dat we dringend iemand moeten bij hebben op de flank, een creatieve snelle (iemand die snel het gaatje ziet) middenvelder en een rechtsbak. Anders wordt het zeker geen 2de titel op rij vrees ik......
Laatst gewijzigd door johanesky op 20 aug 2016, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

johanesky schreef: Brugge mist zeker nog wat kwaliteit om mee te draaien in de Champions L. Nu hun 2 beste flanken uit zijn vrees ik het ergste. Niemand kan deze 2 vervangen vrees ik. Tenzij Gedoz op z'n best. Ik denk dat we dringend iemand moeten bij hebben op de flank, een creatieve snelle (iemand die snel het gaatje ziet) middenvelder en een rechtsbak. Anders wordt het zeker geen 2de titel op rij vrees ik......
Waar ga je die middenvelder dan zetten? Het middenveld moet Pina, Vormer en Vanaken worden, wat op zich niet slecht is.
Nog een rechtsback is helemaal zot als je nog een Van Rhijn hebt, tenzij ze Cools uitlenen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef: Hoe club brugge momenteel speelt is toch echt van de schijterij van te krijgen. Ik kan me voorstellen dat MPH echt zwaar ontgoochelt is in de groep en hun start van het seizoen. Het is zeker niet eenvoudig met 3 lastige verplaatsingen dat klopt maar je hebt nu eens een perfecte voorbereiding kunnen doen op het seizoen en dan verwacht je toch dat je sterker start dan de jaren voordien en dat je gewoon in matchen als vandaag de punten haalt, het hoeft dan nog niet eens met swingend voetbal te zijn zoals in de play offs maar hoe ze vandaag weer bijna niks bij elkaar voetballen en die eerste 45 minuten bijna precies niet meededen daar bestaan nu toch echt geen woorden voor.

Ik denk ook dat het gewoon heel duidelijk is dat we creatief heel afhankelijk zijn van Izzy en Refaelov en als we die niet hebben of ze zijn niet top dan draait het niet voorin en hebben we het moeilijk met aan goede kansen te komen. Ik vind al lang dat er voorin echt nog wel iets bij mag komen en dan had ik het over iemand met meer ervaring en kwaliteit dan een Limbombe.

Voor de rest ik snap totaal niet waarom MPH zo een grote woorden over had voor Storm en hem verrassend genoeg zoveel liet spelen in de voorbereiding en die dan bij de start van de competitie totaal niet laat spelen. Nu ik denk niet dat hij veel zou toevoegen aan deze groep dus ik vind het niet erg dat hij niet speelt maar snap dan echt niet waarom je hem zoveel gebruikt in de voorbereiding, totaal onlogisch vind ik dat.

Cools die nog steeds de voorkeur blijft krijgen over Van Rhijn vind ik ook heel verontrustend want Cools speelt toch echt niet top dus dat die Van Rhijn dan keer op keer op de bank houd vind ik vreemd, het moet zijn dat Ricardo een heel slechte indruk nalaat op de trainingen.

En dat Wesley keer op keer in de tribune beland staat mij ook niet aan. Telkens die speelt toont die kwaliteit en in een match als vandaag had die zeker nuttig kunnen zijn maar MPH blijft gewoon met Diaby starten en geeft dan laatste 15 minuten in de match aan Vossen. Als dat het systeem is dat hij gaat blijven aanhouden mag je er prat op gaan dat Wesley binnen de kortste keren hier zal willen vertrekken en zou zeer zonden zijn want het is een groot talent, zoveel is duidelijk. Zeker vandaag als je een goal nodig hebt speel dan toch eens met 2 spitsen ?
Ben daar ook niet al te gerust in, en Wesley idd veel meer kansen krijgen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

VingtCinq schreef: Rafa toch geopereerd! Zie site CLUB! Bron had gelijk!
Ik haat het als je gelijk hebt :finger:




altijd slecht nieuws
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 20 aug 2016, 23:53, 2 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Heb de match niet gezien maar Boli was blijkbaar echt niet dat, klopt dat? Wat zit MPH dan te lullen dat hij goed bezig is?..
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 20 aug 2016, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Rendinho »

fcb 4 life schreef: Heb de match niet gezien maar Boli was blijkbaar echt niet dat, klopt dat? Wat zit MPH dan te lullen dat hij goed bezig is?..
Boli vond ik nog de beste vooraan. Vooral Diaby, Rafa en Vanaken waren slecht. Ook het middenveld werd verloren met een fucking Birger Verstraete die daar liep. Die moet je Club zijnde toch gewoon omver kunnen blazen. Kortrijk heeft een ploeg voor 12de plaats dit seizoen. Zo'n slecht elftal en dan zo alles weggeven de eerste helft, niet te begrijpen. Die grinta van vorig jaar is volledig weg.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Hans1981 »

Nog erger dat het instituut daar over walst. Geen Rafa en Izzy de volgende weken is ook allesbehalve hoopgevend. Van Rhijn gaat hetzelfde zijn als met Denswil. Die hebben we toen ook een hele periode niet meer gezien. En stond er toen gelijk. Daar heb ik nog wel vertrouwen in. Die kan echt veel te goed voetballen om hier nooit aan een match te komen.

Preud'homme was na afloop gelaten en kwaad. Diegenen die de volgende weken hun vorm niet gaan opkrikken zullen idd moeten vrezen weinig CL voetbal te spelen. Dat zijn er op deze moment echt wel een pak. Hoop dat hij ze zo kan terug op de rails krijgen.

Btw, Claudemir wat heeft die de laatste matchen verkeerd gedaan ?? Simons is echt geen oplossing meer.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

james schreef:
VingtCinq schreef: Rafa toch geopereerd! Zie site CLUB! Bron had gelijk!
je had gelijk, 8 tot 10 weken out , weeral ! onze 2 beste spelers out , dat zal wat worden in de CL
Onze beste speler is Engels. Die is onvervangbaar.

Om Izzy en Rafa te vervangen heb je Limbombe, Gedoz, Storm en Boli. Ook kunnen Diaby, Vanaken en Wesley een flankpositie overnemen indien nodig. Veel mogelijkheden dus, ook al boet je sowieso aan kwaliteit in.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Hopelijk zijn de ogen opengegaan na de slechte match gisteren, dat er toch versterking nodig is ter vervanging van Rafa/Izquierdo. Voorts Van Rhijn, Limbombe en Wesley in de tribune...goed aangekocht?!
Pronostiek gewonnen... :facewall:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Khas »

Wat mij vooral stoort is dat degene die het hardst zijn met hun kritiek ook degene zijn die zelf het hardst hebben gefaald.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie