JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
Engels
3
12%
Denswil
7
28%
De Bock
1
4%
Simons
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
0
Geen stemmen
Bolingoli
8
32%
Vossen
3
12%
Gedoz
3
12%
 
Totaal aantal stemmen: 25

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

MPH was echt wel serieus kwaad, hopelijk zien we daar de gevolgen al van tegen Standard.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Duffman »

Leuk dat we hier i.t.t. tot vorige jaren niet in paniek slaan en er rustig van uit gaan dat MPH die trein toch wel weer op de rails krijgt tegen dat er om de knikkers wordt gespeeld (enkel de nakende CL en eventuele afstraffingen maken ons wat zenuwachtig).

Indien Michel eind mei beslist had om niet te blijven en zijn opvolger kende deze seizoensstart... :hide:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Duffman schreef: Leuk dat we hier i.t.t. tot vorige jaren niet in paniek slaan en er rustig van uit gaan dat MPH die trein toch wel weer op de rails krijgt tegen dat er om de knikkers wordt gespeeld (enkel de nakende CL en eventuele afstraffingen maken ons wat zenuwachtig).

Indien Michel eind mei beslist had om niet te blijven en zijn opvolger kende deze seizoensstart... :hide:
Stel je voor dat dat Clement was..
Ik heb zoveel schrik hiervoor, dat Clement MPH zal opvolgen, die zal nooit niet genoeg krediet krijgen, nooit.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Peet »

fcb 4 life schreef:
Duffman schreef: Leuk dat we hier i.t.t. tot vorige jaren niet in paniek slaan en er rustig van uit gaan dat MPH die trein toch wel weer op de rails krijgt tegen dat er om de knikkers wordt gespeeld (enkel de nakende CL en eventuele afstraffingen maken ons wat zenuwachtig).

Indien Michel eind mei beslist had om niet te blijven en zijn opvolger kende deze seizoensstart... :hide:
Stel je voor dat dat Clement was..
Ik heb zoveel schrik hiervoor, dat Clement MPH zal opvolgen, die zal nooit niet genoeg krediet krijgen, nooit.
Al dan niet terecht. In Clement zie ik geen hoofdcoach. Oerdegelijke assistent maar te weinig charisma om voor een groep te staan (denk ik).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Peet schreef:
fcb 4 life schreef:
Duffman schreef: Leuk dat we hier i.t.t. tot vorige jaren niet in paniek slaan en er rustig van uit gaan dat MPH die trein toch wel weer op de rails krijgt tegen dat er om de knikkers wordt gespeeld (enkel de nakende CL en eventuele afstraffingen maken ons wat zenuwachtig).

Indien Michel eind mei beslist had om niet te blijven en zijn opvolger kende deze seizoensstart... :hide:
Stel je voor dat dat Clement was..
Ik heb zoveel schrik hiervoor, dat Clement MPH zal opvolgen, die zal nooit niet genoeg krediet krijgen, nooit.
Al dan niet terecht. In Clement zie ik geen hoofdcoach. Oerdegelijke assistent maar te weinig charisma om voor een groep te staan (denk ik).
Hier sluit ik me bij aan.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Bali Balingoli »

fcb 4 life schreef: MPH was echt wel serieus kwaad, hopelijk zien we daar de gevolgen al van tegen Standard.
Gelijk heeft ie. Heeft in de euforie van de titel een gouden kans op een WK met de rode duivels laten schieten. De spelers moeten beseffen dat een jaar extra met Michel nog meer inzet en overgave moet brengen. MPH Sprak de dubbel en een goede champions league uit als nieuwe doelen. Hij zal nu ook beseffen dat dat 'rustiger aandoen' niet mogelijk is. De voorbereiding is voorbij en iedereen zal deze week is goed wakker geschud worden.
Meer moeten we er ook niet van maken. Nog geen man over boord en een prima wake-up call. Het nieuwe seizoen kan beginnen :thumbb:
Laatst gewijzigd door Bali Balingoli op 22 aug 2016, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Bali Balingoli schreef:
fcb 4 life schreef: MPH was echt wel serieus kwaad, hopelijk zien we daar de gevolgen al van tegen Standard.
Gelijk heeft ie. Heeft in de euforie van de titel een gouden kans op een WK met de rode duivels laten schieten. De spelers moeten beseffen dat een jaar extra met Michel nog meer inzet en overgave moet brengen. MPH Sprak de dubbel en een goede champions league uit als nieuwe doelen. Hij zal nu ook beseffen dat dat 'rustiger aandoen' niet mogelijk is. De voorbereiding is voorbij en iedereen zal deze week is goed wakker geschut worden.
Meer moeten we er ook niet van maken. Nog geen man over boord en een prima wake-up call. Het nieuwe seizoen kan beginnen :thumbb:
...wakker geschuD worden. :teach: :grin:
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: JPL SD04 | KV Kortrijk - Club Brugge | za 20/08 - 18:00

Bericht door Bali Balingoli »

Damn
Plaats reactie