JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
3%
Van Rhijn
11
31%
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
1
3%
De Bock
1
3%
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
1
3%
Vormer
9
26%
Vossen
3
9%
Wesley
5
14%
Gedoz
3
9%
Diaby
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 35

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Butelle en eigenlijk de hele verdediging zwakke match, 2 doelpunten die veel te licht vallen en waren een paar situaties waar dan geen doelpunt uitkwam maar ze er toch heel slecht uitzagen. Snap totaal niet wat daar aan de hand is maar onze verdedigende stabiliteit is momenteel totaal onbestaande.

Voorin missen we duidelijk scorend vermogen en ontbreekt het toch ook aan de nodige creativiteit alhoewel we vandaag voldoende kansen hadden om te winnen maar we ze vooral niet afwerkten. Heel teleurgesteld in Vossen maar zou hem voorloppig toch nog laten staan en zien of hij dat doelpuntje niet kan maken en vertrokken kan zijn want dat is toch heel belangrijk voor het vertrouwen van zo een spits. Wesley speelde volwassen en deed goed, zou ik zeker ook laten staan nu. Het is vooral op de flank waar we toch wat meer mogen brengen vind ik, geef Limbombe eens volop zijn kans want die stelde nog niet teleur met zijn invalbeurten en ik denk toch ook gezien de blessure van Izzy, Rafa en nu ook Gedoz dat we toch echt nog iemand gaan moeten bijkopen.

Voor de rest Van Rhijn, Claudemir en Vormer een hele sterke match gespeeld. Maar ik snap niet waarom een Simons nog 90 minuten op het veld staat te doen, verdedigende stabiliteit brengt hij al een tijdje niet meer, brengt niks bij aan de opbouw of het aanvallend spel en is ook overduidelijk veel te traag. Dringend tijd dat Pina die komt aflossen en hopelijk blijft Pina dan ook gewoon staan want Simons is echt niks meer waard op dat middenveld, loopt er gewoon nog wat tussen en dat is het dan ook.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef: Hoe leuk is het niet om dat aanvallende spel terug te zien? Ook al hebben we verdedigend een kutmatch gespeeld, ik vond het leuk om zien.
Verdedigend was het vooral door een slechte dag van Engels en Butelle dat de rest verzoop op persoonlijke kwaliteit, aanvallend was het goed omwille van een dikke tactiek.
Dat stemt me gelukkig.

Als Butelle en Engels spelen zoals ze anders doen, en we krijgen een goede Pina in de plaats van Simons, dan hebben we gewoon een heel dikke ploeg staan op deze manier.
Zo een dikke ploeg dat ze al 7 punten op 5 matchen hebben.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Khas »

een Engels en een Butelle in goede doen coachen de hele wedstrijd door en corrigeren non stop de posities van de rest.
Wanneer dat wegvalt, valt de individuele zwakte van de rest veel harder op.

BlueJedi schreef: Zo een dikke ploeg dat ze al 7 punten op 5 matchen hebben.
Begrijpend lezen was ook je sterkste vak niet zeker vroeger?
Laatst gewijzigd door Khas op 28 aug 2016, 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef: een Engels en een Butelle in goede doen coachen de hele wedstrijd door en corrigeren non stop de posities van de rest.
Wanneer dat wegvalt, valt de individuele zwakte van de rest veel harder op.

BlueJedi schreef: Zo een dikke ploeg dat ze al 7 punten op 5 matchen hebben.
Begrijpend lezen was ook je sterkste vak niet zeker vroeger?
Neen maar wat voor een opmerking is dat toch, als al onze spelers in top vorm zitten dan hebben we overduidelijk de beste ploeg van België want verleden jaar speelden die kampioen en was er geen enkele ploeg met betere statistieken nog aanvallend nog verdedigend.

En wat je wat dat allemaal waard is ? Helemaal niks !

Als ze blijven doorspelen zoals ze al bezig zijn van in het begin van de competitie dan gaan ze gewoon nog heel veel punten verliezen en vierkant belachelijk gemaakt worden in de championsleague. Zeker vandaag moest gewoon gewonnen worden maar ze stonden weer 90 minuten te knoeien en hebben weer punten verloren tegen een zwakker tegenstander. Dus dat jij dan vind dat wij een leuke match gespeeld hebben en uw voornaamste commentaar is dat als onze blunderende verdediging niet zou blunderen we een hele dikke ploeg hebben vind ik dat een totaal zinloze opmerking en ook eentje die bij in het verkeerde keelgat schiet want ben vooral kwaad en gefrustreerd op de spelers en heel diep teleurgesteld in hoe ze momenteel staan te spelen. Dan is het tijd voor toch een beetje kritisch te worden en niet gewoon te doen alsof alles top is en slaat die opmerking voor mij op niks.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Wat een kak ploeg is Standard toch, de naam topploeg niet eens waardig.
Maar als je dan zelf nog eens begint te blunderen, en dan uit het compartiment waar je eigenlijk nog gerust in was dan begint het lachwekkend te worden.
Mijn top 3 vandaag is Butelle, Engels en Vossen..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef: Hoe leuk is het niet om dat aanvallende spel terug te zien? Ook al hebben we verdedigend een kutmatch gespeeld, ik vond het leuk om zien.
Verdedigend was het vooral door een slechte dag van Engels en Butelle dat de rest verzoop op persoonlijke kwaliteit, aanvallend was het goed omwille van een dikke tactiek.
Dat stemt me gelukkig.

Als Butelle en Engels spelen zoals ze anders doen, en we krijgen een goede Pina in de plaats van Simons, dan hebben we gewoon een heel dikke ploeg staan op deze manier.
Dat plus de 1 a 2 aankopen die ze gaan doen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Khas »

BlueJedi schreef:
[spoiler]
Khas schreef: een Engels en een Butelle in goede doen coachen de hele wedstrijd door en corrigeren non stop de posities van de rest.
Wanneer dat wegvalt, valt de individuele zwakte van de rest veel harder op.

BlueJedi schreef: Zo een dikke ploeg dat ze al 7 punten op 5 matchen hebben.
Begrijpend lezen was ook je sterkste vak niet zeker vroeger?
Neen maar wat voor een opmerking is dat toch, als al onze spelers in top vorm zitten dan hebben we overduidelijk de beste ploeg van België want verleden jaar speelden die kampioen en was er geen enkele ploeg met betere statistieken nog aanvallend nog verdedigend.

En wat je wat dat allemaal waard is ? Helemaal niks !

Als ze blijven doorspelen zoals ze al bezig zijn van in het begin van de competitie dan gaan ze gewoon nog heel veel punten verliezen en vierkant belachelijk gemaakt worden in de championsleague. Zeker vandaag moest gewoon gewonnen worden maar ze stonden weer 90 minuten te knoeien en hebben weer punten verloren tegen een zwakker tegenstander. Dus dat jij dan vind dat wij een leuke match gespeeld hebben en uw voornaamste commentaar is dat als onze blunderende verdediging niet zou blunderen we een hele dikke ploeg hebben vind ik dat een totaal zinloze opmerking en ook eentje die bij in het verkeerde keelgat schiet want ben vooral kwaad en gefrustreerd op de spelers en heel diep teleurgesteld in hoe ze momenteel staan te spelen. Dan is het tijd voor toch een beetje kritisch te worden en niet gewoon te doen alsof alles top is en slaat die opmerking voor mij op niks.
Ik begrijp je frustratie, maar je kiest er stukken uit om mij aan te vallen. Ik ben trouwens niet akkoord dat het speciaal nu de tijd is om kritisch te zijn, dat is het al van vorig seizoen, maar je wordt al snel afgeschoten als je de aandacht zet op de verdedigende zwakte van een Denswil of De Bock.
Dat zijn zaken die vandaag niet veranderd zijn. Om nu plots vandaag daar op te schieten is hypocriet.
Wat wel veranderd is vandaag is de tactiek, die in tegenstelling tot de bagger van (vooral) vorig seizoen erg aangenaam om zien is. Vandaar mijn reactie.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Heffron »

Eigenlijk verdienen we deze match altijd te winnen maar nu vooral opgelucht met de gelijkmaker. We geven twee goals weg door individuele foutjes. Hoewel Engels z'n foutje wel rechtzet door goede actie en goal op het einde. En Edmilson eigenlijk nooit mag scoren tussen Denswil en De Bock.
Vossen moet toch ook altijd scoren, 3 grote kansen in de tweede helft. Jammer van de paal, want was ook fantastische actie van Vormer.
Ik had nooit Claudemir gewisseld. Eerder Vanaken gebracht voor Simons. Gedoz was goed met momenten, maar nog lang niet op oude niveau. Werkt de 1-1 wel keurig af, want dat was ook echt niet simpel. Wesley heel sterk, wat een beer. Vond het wel opvallend dat hij bij corners zo vaak naar de 1e paal gaat.
Scheidsrechtersteam was ook ronduit zwak te noemen.

MOTM: RVR, Claudemir, Vormer
Laatst gewijzigd door Heffron op 28 aug 2016, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Heffron schreef: Eigenlijk verdienen we deze match altijd te winnen maar nu vooral opgelucht met de gelijkmaker. We geven twee goals weg door individuele foutjes. Hoewel Engels z'n foutje wel rechtzet door goede actie en goal op het einde. En Edmilson eigenlijk nooit mag scoren tussen Denswil en De Bock.
Vossen moet toch ook altijd scoren, 3 grote kansen in de tweede helft. Jammer van de paal, want was ook fantastische actie van Vormer.
Ik had nooit Claudemir gewisseld. Eerder Vanaken gebracht voor Simons. Gedoz was goed met momenten, maar nog lang niet op oude niveau. Werkt de 1-1 wel keurig af, want dat was ook echt niet simpel. Wesley heel sterk, wat een beer. Vond het wel opvallend dat hij bij corners zo vaak naar de 1e paal gaat.
Scheidsrechtersteam was ook ronduit zwak te noemen.

MOTM: RVR, Claudemir, Vossen
Vossen mag je toch nooit in je top 3 zetten, net door die missers alleen al.
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Heffron »

fcb 4 life schreef: Vossen mag je toch nooit in je top 3 zetten, net door die missers alleen al.
Whoops, foutje. Moest Vormer zijn dus.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door BB1891 »

Khas schreef: Hoe leuk is het niet om dat aanvallende spel terug te zien? Ook al hebben we verdedigend een kutmatch gespeeld, ik vond het leuk om zien.
Verdedigend was het vooral door een slechte dag van Engels en Butelle dat de rest verzoop op persoonlijke kwaliteit, aanvallend was het goed omwille van een dikke tactiek.
Dat stemt me gelukkig.

Als Butelle en Engels spelen zoals ze anders doen, en we krijgen een goede Pina in de plaats van Simons, dan hebben we gewoon een heel dikke ploeg staan op deze manier.
Vond dit ook! Als je SN3 zowat rondleest spreken die allemaal over een kutmatch en een flatertactiek. Ik vond beide eigenlijk dik oké. Dat tweespitsen systeem heeft potentieel, en ook al was het niet het zijn gelukkigste match, ook beter voor Vossen. Kind van de rekening wordt dan wel natuurlijk Vanaken.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door DavidVM »

Engels oogde nogal log vond ik, of was dat een fout idee van mezelf. Bij die eerste goal kan je het inderdaad op hem steken want mag dat duel nooit verliezen, maar dat er niemand die Traoré oppikt is al even erg
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Nergens »

Simons was bezig met hem op te pikken, maar om een reden stopt hij er 2m van en is ie dan natuurlijk telaat wanneer bal vertrekt.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door DavidVM »

Nergens schreef: Simons was bezig met hem op te pikken, maar om een reden stopt hij er 2m van en is ie dan natuurlijk telaat wanneer bal vertrekt.
Klopt, mss dat hij dat Bjorn het wel ging oplossen... Ik vond ook dat De Bock sneller naar binnen moest knijpen
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Nergens »

Dan komt De Bock van langs achter, sowieso al bijna onmogelijk om dan nog goede tussenkomst te hebben ...
Plaats reactie