JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
3%
Van Rhijn
11
31%
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
1
3%
De Bock
1
3%
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
1
3%
Vormer
9
26%
Vossen
3
9%
Wesley
5
14%
Gedoz
3
9%
Diaby
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 35

Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Rendinho »

Butelle, ik weet niet wat er in het tussenseizoen met die gast is gebeurd. Hoge ballen kan hij niet meer vangen, wanneer hij moest uitkomen loopt hij achteruit, ipv bal te vangen tikt hij hem in corner, ipv bal weg te trappen probeert hij te dribbelen. Met als toetje de bal centraal gooien terwijl er daar 16 spelers staan op de korte ruimte. Van Rhijn speelde sterk. Wesley vond ik net een onvolwassen wedstrijd spelen, je kan zien dat hij enorm veel potentieel heeft, maar maakte ook veel de verkeerde beslissing. Standard was enorm zwak, de hele tijd lukraak de bal naar voren knallen en de enige die nog iets deden met de bal waren Dossevi en Trébel. De zwakste van de match waren wel de scheidsrechter en zijn kornuiten. Zowel voor als tegen ons. Als je een bal tegen Simons in corner ziet gaan en die grensrechter geeft doeltrap, Vormer die wegdraait van zijn man en overtreding tegen krijgt, Gedoz die bodycheck krijgt, niet eens pinalty claimt en toch geel krijgt voor schwalbe. Het was de hele match hemeltergend.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Dikke match van Club, maar vooral de problemen voor over een jaar gezien. Al vond ik ruudje heel zwak vandaag, veel goeie wil (zoals altijd) maar in deze opstelling komt hij er niet aan te pas.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door BB1891 »

Pica schreef: Dikke match van Club, maar vooral de problemen voor over een jaar gezien. Al vond ik ruudje heel zwak vandaag, veel goeie wil (zoals altijd) maar in deze opstelling komt hij er niet aan te pas.
Vond hem nochtans een van de beteren, en vond dat hij die positie best goed invulde.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Khas »

BB1891 schreef:
Pica schreef: Dikke match van Club, maar vooral de problemen voor over een jaar gezien. Al vond ik ruudje heel zwak vandaag, veel goeie wil (zoals altijd) maar in deze opstelling komt hij er niet aan te pas.
Vond hem nochtans een van de beteren, en vond dat hij die positie best goed invulde.
Ik volg Pica hier. Vormer heeft het al een tijdje moeilijk en vandaag was het niet anders. Liep vaak verkeerd waardoor Claudemir in de problemen kwam.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Peet »

Pica schreef: Dikke match van Club, maar vooral de problemen voor over een jaar gezien. Al vond ik ruudje heel zwak vandaag, veel goeie wil (zoals altijd) maar in deze opstelling komt hij er niet aan te pas.
Wel één geniale flits maar ik heb gelijk de indruk dat hij niet 100% fit is, zo traag.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Ik snap niet dat mensen hier 'strontmatch' schrijven. Ik vond ons best wel goed hoor. Beter dan Standard (die op hun beurt ook beter waren dan verwacht). Wel twee heel stomme goalen tegen, maar we moesten er zeker 4-5 gemaakt hebben. We komen in de allerlaatste minuut wel extreeeem goed weg. Snap nog altijd niet waarom die fout van De Bock niet gefloten werd. Hallucinant toch. Soit ik klaag niet, want dit draait extreem in ons voordeel uit maar ik snap de woede van Ferrera.

Probleem bij ons is dat we geen echte topspits hebben (geen superfan van Vossen) en dat we Izquierdo toch wel vrij hard missen. Maar ik panikeer niet, als je ziet hoe we vorige jaar PO I volledig domineerden is het vertrouwen groot dat die periode terugkomt. Ben wel benieuwd hoe we het in de CL er van gaan afbrengen.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD05 | Club Brugge - Standard Liège | zo 28/08 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

Goeie match van Club en antivoetbal van standard (of was club zo sterk ;-) ). De arbitrage was zwak. In feite hebben we 2punten verloren. Onbegrijpelijk dat die van standard net hetzelfde durven zeggen lol
Ricardo was een verademing op de RB, gaan we veel plezier aan beleven. Butelle daarentegen, was is er met hem aan de hand?? Staat al een hele tijd te keepen zoals een duiveltje? mag zich serieus herpakken.
De bock mag ook concurrentie gaan krijgen op LB, was toch niet zoals het hoorde
Plaats reactie