JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
1
13%
Poulain
1
13%
Denswil
0
Geen stemmen
Bolingoli
0
Geen stemmen
Simons
1
13%
Claudemir
1
13%
Vanaken
0
Geen stemmen
Vormer
2
25%
Diaby
0
Geen stemmen
Gedoz
2
25%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Engels
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Nergens »

welja toen was het Vormer die half flank was, tweede helft waren zowel gedoz als izzy echt flank.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door The_One »

Mij viel het op dat als een flank van ons aan bal was, en in de buurt van de 16 kwam, dat er 2 man van beveren zich gingen haasten om er kort op te zitten... Daar vonden we geen oplossing voor...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Khas »

Simons deed op het moment van de goal wat hij moest doen. Het probleem was dat we al de hele tweede helft tegen een man meer situatie op het middenveld kwamen, waar we geen oplossing voor vonden.
Vormer liet in de omschakeling keer op keer het gat vallen in de tweede lijn waardoor er gevaar ontstond.
De goal als uiteindelijk gevolg.
Laatst gewijzigd door Khas op 10 sep 2016, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door CePa »

Peet schreef:
CePa schreef:
Peet schreef: Klagen over weinig uitgespeelde kansen maar we moeten wel voetbal van Atletico ambiëren.
Tsja.
Binnen het spelbeeld dat Club wil voetballen creëren we te weinig kansen. En dat is zorgwekkend. Ik zie Club op dit moment het dan ook beter doen in een systeem dat dicht tegen dat van Atletico aanleunt.
Met alle respect maar ik zie op dit moment geen spelbeeld. En op het veld van W-B hoop ik dat Club gewoon dominant kan voetballen en kansen krijgt.
Trouwens zoals Atletico voetbalt vereist ook scherpte, concentratie en mentaliteit. 3 zaken die gisteren ontbraken.
Ik zie inderdaad ook geen spelbeeld, maar we weten toch allemaal wat MPH wil. Scherpte, concentratie en mentaliteit kan aan gewerkt worden. Voor het gebrek aan kwaliteit zijn we dan weer 10 dagen te laat.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Boertje »

Nergens schreef: Is het nog iemand opgevallen dat vanaf wanneer Izzy speelt, bijna alle ballen naar hem gaan? De rechterflank wordt dan gewoon praktisch niet meer gebruikt...
Boertje schreef: En als Izquierdo erop staat zetten ze er 3 man bij en spelen we nog gans de tijd naar hem... Beetje te doorzichtig dat.
;)

Yup en dan probeert hij zich tussen 3 verdedigers te wringen, verspeeld hij de bal en hollen we weer achter een counter aan. Doet me denken aan dit:

Laatst gewijzigd door Boertje op 10 sep 2016, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie