JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
1
13%
Poulain
1
13%
Denswil
0
Geen stemmen
Bolingoli
0
Geen stemmen
Simons
1
13%
Claudemir
1
13%
Vanaken
0
Geen stemmen
Vormer
2
25%
Diaby
0
Geen stemmen
Gedoz
2
25%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Engels
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door james »

Alethio schreef:
james schreef: sommigen zijn hier veel te negatief , al heb ik dit seizoen nog niets positiefs gezien ook.
Eerste helft tegen Mechelen. Ik zei het toen, maar het werd weggelachen (niet in het minst door mezelf): we waren te vroeg in vorm.




:mrgreen:
Laatst gewijzigd door james op 09 sep 2016, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door james »

james schreef:
Alethio schreef:
james schreef: sommigen zijn hier veel te negatief , al heb ik dit seizoen nog niets positiefs gezien ook.
Eerste helft tegen Mechelen. Ik zei het toen, maar het werd weggelachen (niet in het minst door mezelf): we waren te vroeg in vorm.





:mrgreen:
35 minuten misschien ?
johanesky
Tester
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2016, 23:02

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door johanesky »

Gebrek aan kwaliteit en mensen in vorm op dit moment. Gedoz was meer aan het wandelen dan aan het lopen. Wil je tegen zo'n ploeg winnen dan moet je ook tot het uiterste gaan. WB deed dit ook en Brugge niet. Ik denk toch dat het eens tijd wordt op Pina (in plaats van Vormer) en Limbombe wat meer kansen te geven. Limbombe is toch niet slechter dan Gedoz vandaag. Pina brengt misschien wat meer snelheid in het spel wat WB in de 1ste helft waarschijnlijk dood had gedaan. Het ging toch te traag hé laten we eerlijk zijn.
Ik vrees voor een zware afstraffing volgende week.....
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Alethio »

Pina ipv Simons dan toch liever.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door james »

johanesky schreef: Gebrek aan kwaliteit en mensen in vorm op dit moment. Gedoz was meer aan het wandelen dan aan het lopen. Wil je tegen zo'n ploeg winnen dan moet je ook tot het uiterste gaan. WB deed dit ook en Brugge niet. Ik denk toch dat het eens tijd wordt op Pina (in plaats van Vormer) en Limbombe wat meer kansen te geven. Limbombe is toch niet slechter dan Gedoz vandaag. Pina brengt misschien wat meer snelheid in het spel wat WB in de 1ste helft waarschijnlijk dood had gedaan. Het ging toch te traag hé laten we eerlijk zijn.
Ik vrees voor een zware afstraffing volgende week.....
gedoz was wel de beste en actiefste in de 1ste helft, ik vond vanaken heel zwak
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

Levi schreef:
BlueJedi schreef:
Levi schreef:
BlueJedi schreef:

Slechtste start in jaren, je ziet toch dat deze groep niet meer wilt.

De bedoeling van de groep bijeen te houden is volledig anders uitgedraaid.
Deze groep wilt niet meer? Wat een vreemde kronkels heb jij toch man, waarom zou een groep niet meer willen? Iedereen is gefrustreerd maar als ik 2 seconden in u schoenen stond ik zou van een brug springen, zo extreem negatief jij alles ziet.
Je ziet toch gewoon dat de honger der niet meer is ? Hoe leg je anders uit hoe ze hier deze 2e helft spelen en de ene match na de andere verliezen. Kwaliteit is dezelfde maar honger voor te winnen is volledig afwezig. Ik zeg niet dat ze dat bewust doen maar is gewoon een feit anders speel je met zoveel kwaliteit echt veel en veel beter.

En hou u maar rustig met die uitspraken over van een brug springen voor niks nodig
Ik stel alleen vast dat als ik u posts telke male lees 99 procent enorm negatief is. Heel het forum ergert zich aan je negativiteit. Ik heb echt een hekel aan mensen die alles afbreken en denken beter te weten dan de huidige bestuursmensen om dan op het einde van het seizoen een titel te vieren. Supporter ben je ook als het minder gaat, dan steun je je ploeg en breek je niet alles af zoals jij. Maar goed gelukkig ben ik iemand die door negatieve periodes en ervaringen heen kan kijken, ik zou niet graag zo negatief door het leven gaan als jij. het beste nog en probeer eens te genieten en relativeren, dat helpt!
Wat een onzin...

Omdat ik mijn frustratie en bezorgdheden kwijt wil op een online brugge forum, ben ik een negatief persoon in het leven ?

Hou je commentaar is gewoon bij de inhoud van mijn posts en het voetbal. Jij kent me totaal niet en weet langs geen kanten hoe ik in het leven sta en als je denkt dat je allemaal kunt afleiden door posts op een voetbal forum, denk dan nog maar is.

Feck zeg een mens is gefrustreerd na 6 op 18 en je moet u nog altijd verdedigen tegen de moraal ridders en de "echte" fans...
johanesky
Tester
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2016, 23:02

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door johanesky »

Alethio schreef: Pina ipv Simons dan toch liever.
is inderdaad ook nog een optie
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door MattJensen »

BlueJedi schreef:
Levi schreef:
BlueJedi schreef:
Levi schreef:

Deze groep wilt niet meer? Wat een vreemde kronkels heb jij toch man, waarom zou een groep niet meer willen? Iedereen is gefrustreerd maar als ik 2 seconden in u schoenen stond ik zou van een brug springen, zo extreem negatief jij alles ziet.
Je ziet toch gewoon dat de honger der niet meer is ? Hoe leg je anders uit hoe ze hier deze 2e helft spelen en de ene match na de andere verliezen. Kwaliteit is dezelfde maar honger voor te winnen is volledig afwezig. Ik zeg niet dat ze dat bewust doen maar is gewoon een feit anders speel je met zoveel kwaliteit echt veel en veel beter.

En hou u maar rustig met die uitspraken over van een brug springen voor niks nodig
Ik stel alleen vast dat als ik u posts telke male lees 99 procent enorm negatief is. Heel het forum ergert zich aan je negativiteit. Ik heb echt een hekel aan mensen die alles afbreken en denken beter te weten dan de huidige bestuursmensen om dan op het einde van het seizoen een titel te vieren. Supporter ben je ook als het minder gaat, dan steun je je ploeg en breek je niet alles af zoals jij. Maar goed gelukkig ben ik iemand die door negatieve periodes en ervaringen heen kan kijken, ik zou niet graag zo negatief door het leven gaan als jij. het beste nog en probeer eens te genieten en relativeren, dat helpt!
Wat een onzin...

Omdat ik mijn frustratie en bezorgdheden kwijt wil op een online brugge forum, ben ik een negatief persoon in het leven ?

Hou je commentaar is gewoon bij de inhoud van mijn posts en het voetbal. Jij kent me totaal niet en weet langs geen kanten hoe ik in het leven sta en als je denkt dat je allemaal kunt afleiden door posts op een voetbal forum, denk dan nog maar is.

Feck zeg een mens is gefrustreerd na 6 op 18 en je moet u nog altijd verdedigen tegen de moraal ridders en de "echte" fans...
7 op 18
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door CePa »

Waar ik me echt zorgen in maak is het creëren van kansen. Scoorde dit seizoen nog niet uit een uitgespeelde doelkans. Hebben er ook amper gehad.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door MattJensen »

CePa schreef: Waar ik me echt zorgen in maak is het creëren van kansen. Scoorde dit seizoen nog niet uit een uitgespeelde doelkans. Hebben er ook amper gehad.
Engels toch tegen Standard?
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: RE: Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door BlueJedi »

MattJensen schreef:
BlueJedi schreef:
Levi schreef:
BlueJedi schreef:

Je ziet toch gewoon dat de honger der niet meer is ? Hoe leg je anders uit hoe ze hier deze 2e helft spelen en de ene match na de andere verliezen. Kwaliteit is dezelfde maar honger voor te winnen is volledig afwezig. Ik zeg niet dat ze dat bewust doen maar is gewoon een feit anders speel je met zoveel kwaliteit echt veel en veel beter.

En hou u maar rustig met die uitspraken over van een brug springen voor niks nodig
Ik stel alleen vast dat als ik u posts telke male lees 99 procent enorm negatief is. Heel het forum ergert zich aan je negativiteit. Ik heb echt een hekel aan mensen die alles afbreken en denken beter te weten dan de huidige bestuursmensen om dan op het einde van het seizoen een titel te vieren. Supporter ben je ook als het minder gaat, dan steun je je ploeg en breek je niet alles af zoals jij. Maar goed gelukkig ben ik iemand die door negatieve periodes en ervaringen heen kan kijken, ik zou niet graag zo negatief door het leven gaan als jij. het beste nog en probeer eens te genieten en relativeren, dat helpt!
Wat een onzin...

Omdat ik mijn frustratie en bezorgdheden kwijt wil op een online brugge forum, ben ik een negatief persoon in het leven ?

Hou je commentaar is gewoon bij de inhoud van mijn posts en het voetbal. Jij kent me totaal niet en weet langs geen kanten hoe ik in het leven sta en als je denkt dat je allemaal kunt afleiden door posts op een voetbal forum, denk dan nog maar is.

Feck zeg een mens is gefrustreerd na 6 op 18 en je moet u nog altijd verdedigen tegen de moraal ridders en de "echte" fans...
7 op 18
Just draw tegen standard op de een of andere manier zit dat in mijn kop als een verlies. Nu maakt niks uit, blijft dramatisch.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Khas »

Alethio schreef: Pina ipv Simons dan toch liever.
De quote was iets in de trend van: We gaan Pina rustig brengen, hij heeft alle tijd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door Alethio »

Dat lijkt mij een goed idee, maar Vormer eruit halen zie ik niet meteen als een oplossing.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: RE: Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door CePa »

MattJensen schreef:
CePa schreef: Waar ik me echt zorgen in maak is het creëren van kansen. Scoorde dit seizoen nog niet uit een uitgespeelde doelkans. Hebben er ook amper gehad.
Engels toch tegen Standard?
Voozetten zijn voor mij geen uitgespeelde kansen. Telt natuurlijk even veel als goal. Soit, dan nog is het er maar ééntje op zeven matchen.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD06 | Waasland-Beveren - Club Brugge | vr 09/09 - 20:30

Bericht door MattJensen »

CePa schreef:
MattJensen schreef:
CePa schreef: Waar ik me echt zorgen in maak is het creëren van kansen. Scoorde dit seizoen nog niet uit een uitgespeelde doelkans. Hebben er ook amper gehad.
Engels toch tegen Standard?
Voozetten zijn voor mij geen uitgespeelde kansen. Telt natuurlijk even veel als goal. Soit, dan nog is het er maar ééntje op zeven matchen.
Mja. Dan hadden we geen uitgespeelde kansen in de Sollied-periode. Laat het ons houden op een andere definitie
#ZonderJenne
Plaats reactie