CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
3%
Van Rhijn
10
31%
Engels
4
13%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
1
3%
Vormer
2
6%
Pina
8
25%
Vanaken
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
9%
Diaby
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Gedoz
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Tds schreef:
Khas schreef:
Tds schreef:
Khas schreef: Een kwalitatief betere ploeg voor mij betekent een beter geheel. Dat is inclusief trainer en bank.
Samenspel, inzicht, tactiek, techniek, enz. zijn eigenschappen die samen bijdragen tot de kwaliteit van een ploeg.
Wat ik dus wil zeggen .....
En supporters die hun ploeg BLIJVEN steunen
Ook dat kan een grote invloed hebben. Op dat vlak zitten we zo slecht nog niet hoor.
Bwa .... enkele reacties van diverse fora :
Het publiek was nog slechter dan club volgens mij. Op bepaalde momenten om te wenen. Dit is echt de club niet waar ik verliefd op geworden ben. Bij iedere bal fluiten als die minder was. Ookal was die bal gewoon goed intercepted. Zielig. Als je je zo moet tonen aan die engelsen wel chapeau.


Zelden zo'n losermentaliteit gezien. Sta maar allemaal op de banken voor Jamie fucking Vardy.
Ongelooflijk. Wat verwacht je qua inzet en overgave van onze spelers als een deel v ons publiek op de banken staat voor de tegenstrever?
Diep beschaamd naar huis gegaan. Nooit eerder gezien.


Echt niet normaal zeg. M'n eenmalige buurman was ook zo'n type. Amper tot geen support en constant kakken op de spelers. Om dan na de 0-3 het af te bollen.. Pfff vind het echt jammer dat we ons alleen in positieve zin kunnen laten opvallen als het goed gaat. Om dan nog maar te zwijgen over dat gedoe met Wasilewski.. Marginalen onder elkaar zeker.



Ik ben geen kwek-supporter maar Heintje had van Gent in die periode een machine gemaakt met grinta. Een duidelijk systeem, spelers die wisten wat ze moesten doen en waarschijnlijk ook boven hun kunnen uitgroeiden. MPH is hier 3 jaar geweest en ik dank hem enorm voor de titel en bekerwinst maar een echte machine is het nooit geweest. Misschien met uitzondering de EL periode dat we overwinterden. De play-offs vorig jaar hebben we gewoon op karakter met het mes tussen de tanden maar niet altijd met het mooiste voetbal gewonnen. En nu de ploeg nauwelijks gewijzigd is en enkele "versterkingen" erbij gekomen zijn had ik, al was het maar in onze competitie, meer verwacht. Misschien denken de spelers te veel omdat er telkens nieuwe systemen uitgeprobeerd worden en dan kan je nooit op automatismen spelen.

En stop toch met denigrerend te doen over wat Gent presteerde. Met onze huidige manier van spelen hadden we in die groep ook niets te zoeken. We mogen op dit moment van geluk spreken dat we in een veredelde Europa League poule zitten.


Vandaag straftraining. Aansluitend een uur paskes binnenkant voet geven naar elkaar. Wie slechte pass geeft mag straftoereke lopen. Als je speelt als miniemen mag je eens trainen als miniemen hé


Publiek: zwaar tekort geschoten (meer dan de spelers zelf).
Bestuur: gegokt en verloren met hun prijszetting (waardoor er een deels ander publiek naar het stadion kwam met alle gevolgen vandien.)
Spelers/staf: slechts weinigen konden zich recht houden tov een tegenstander, die zelf eigenlijk niet zo fantastisch was.


Gent speelde vorig jaar met geloof in eigen kunnen. We pasen ons steeds aan met als gevolg dat t vertrouwen helemaal zoek is met als dieptepunt.... dat we half september zijn en dan niemand vn onze spitsen al een goal heeft gescoord.


Diaby Stond op een eiland vandaag, en maar fluiten en boe roepen... Top-publiek...(...) Werkt zich te pletter, maar kwam tekort. Exemplarisch voor ons clubtje momenteel. Jammer van ons publiek, voor mij momenteel de grootste twijfelfactor om wekelijks naar jb te bollen:tussen domme racisten gaan zitten.


Jelleeeeuhhh Jelleeeeeeuhh.

Mongolen zeg.


Deze spelers hebben ons vorig jaar de titel geschonken met wervelend voetbal ( :lol: :lol: :lol: ). Nu draait het niet en is het vertrouwen zoek, laten we ze dan dat laatste procentje vertrouwen ook maar afnemen.

Achterlijke supporters.
Dus we zijn kampioen geworden, de beker gepakt plus een supercup puur op geluk?
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Tds »

Euh , waar zeg ik dat.... Laat maar fcb4 life.:-$
kwek kwek kwek
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Tds schreef: Euh , waar zeg ik dat.... Laat maar fcb4 life.:-$
Als je zoiets zegt dan was het op puur geluk. Hoe pak je anders die titel?
MPH is hier 3 jaar geweest en ik dank hem enorm voor de titel en bekerwinst maar een echte machine is het nooit geweest.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

We zijn wel een machine geweest, in dat jaar van de beker. Toen brachten we het beste spel onder Michel.

Ik zou gewoon alles omgooien. Het heeft nu lang genoeg geduurd, we creeren amper kansen, terwijl we de voorbije jaren daar steevast zowat de meeste doelpunten scoorden. Andere spelers, andere veldbezetting en andere manier van spelen. Probeer gewoon eens iets zeg.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door JRut »

"Probeer gewoon eens iets zeg". Het lijkt wel een andere manier om een trial and error te verwoorden. Dat kan ook heel gevaarlijk zijn, als je het mij vraagt.
#hetishierbeter
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

JRut schreef: "Probeer gewoon eens iets zeg". Het lijkt wel een andere manier om een trial and error te verwoorden. Dat kan ook heel gevaarlijk zijn, als je het mij vraagt.
Het loopt al heel het seizoen niet en hij blijft steevast dezelfde spelers kiezen die niet brengen wat we ervan verwachten. Als het keer op keer zo bedroevend is wil ik eens iets anders zien. Dat deed die dan ook tegen Standard, om er daarna weer van af te stappen. Je haalt nieuwe spelers, geef die dan minuten als de ploeg toch niet draait.

Ik begrijp dat hij aan zijn kampioenenploeg wil vasthouden, maar hij moet nu toch ook inzien dat het niet loopt.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

BB1891 schreef: We zijn wel een machine geweest, in dat jaar van de beker. Toen brachten we het beste spel onder Michel.

Ik zou gewoon alles omgooien. Het heeft nu lang genoeg geduurd, we creeren amper kansen, terwijl we de voorbije jaren daar steevast zowat de meeste doelpunten scoorden. Andere spelers, andere veldbezetting en andere manier van spelen. Probeer gewoon eens iets zeg.
Klopt volledig. Toen was Vazquez toch wel de man die ons liet draaien. Was toen echt de draaischijf. Toen ook gemiddeld veel fit. Die zuivere klasse missen we toch.
vosser
Tester
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2016, 09:17

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door vosser »

Had Gent vorig jaar een beter team: zeker, Sels, Kums, Depoitre, Asare, Dejaegere, Neto zijn heus niet minder( zelfs beter) dan Butelle, Simons, Diaby, De Bock, Gedoz/Refaelov en Claudemir/Vormer.
De problemen die iedereen kent zijn gewoon naar boven gekomen (en door mindere vorm van bepalende spelers als Vanaken en Vormer uitvergroot):
- Hebben geen spits van internationaal niveau die een bal kan bijhouden waardoor team niet kan opschuiven en bijna verplicht is op de tegenaanval te spelen. Denk ook dat dat de bedoeling was van Michel: alles dicht en speculeren op snelheid van Diaby en Izquierdo. Diaby en Vossen kunnen sowieso al geen bal bijhouden en als ze dan nog hopeloos uit vorm zijn lukt er zeker niets, spelen dus met 10.
- Simons zijn tijd is gepasseerd, veel te traag op topniveau (ga je tegen anderlecht en Gent ook zien)
- Denswil is een Donk gevalletje: goede voetballer maar maakt elke wedstrijd wel een fout, zeker op internationaal niveau wordt dat afgestraft.
- Iedereen (velen) vindt Gedoz goed maar heeft voor mij al 1,5 jaar niets meer laten zien, enkel uit op eigen succes (izqo met momenten ook)

Als je dus de CL intrekt met spelers van middelmatig Belgisch niveau (DB, Simons, Diaby), de dragende spelers uit vorm/gekwetst en er lachwekkende fouten worden gemaakt dan krijg je zo'n "prestatie". Zelden vertoont zo'n afgang in Europa, was zelfs geen grinta of inzet te bespeuren.
Plaats reactie