CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
3%
Van Rhijn
10
31%
Engels
4
13%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
1
3%
Vormer
2
6%
Pina
8
25%
Vanaken
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
9%
Diaby
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Gedoz
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Er zijn leukere manieren om de dag mee te beginnen.. Speciaal om 4u15 opgestaan daarvoor. Had hoge verwachtingen, maar damn, trok op niet veel.
Alledrie de tegengoals zijn blunders. Miscommunicatie (of geen communicatie) bij de eerste goal tss Vanaken en Ludo. Fout van Denswil bij de tweede én de derde tegengoal.
Maar zeggen dat er meer in zat hoeft dan ook weer niet. Leicester had na de 0-1 alles onder controle en deed amper moeite om nog iets klaar te spelen. Vandaar dat we even veel of iets meer balbezit hadden, al deden we er niets mee.
Scoort Izquierdo die eerste kans, dan is het een ander verhaal en dan zat er echt wel iets in, maar in dit scenario waar we na 5 minuten al 0-1 achter staan, liepen we constant achter de feiten aan.
Serieuze desillusie.
Echter, laat ons blij zijn dat we geen topploeg à la Barcelona of Bayern lootten of we hadden pas écht een afgang gehad.
Voor Kopenhagen eindigen is de enige missie die ons nog rest in de Champions League en dat wordt al moeilijk genoeg.
Verdomme toch.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 15 sep 2016, 05:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Khas »

vanGentmaarvoorClub schreef: #RedBesnik
Veel te hard gelachen hiermee.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Toch eerst een paar `goede`zaken ;
- Als Izquierdo scoort na 2 min, wat hij ALTIJD had moeten doen, is het een compleet andere match, met een ploeg met vertrouwen,
die waarschijnlijk al die blunders niet zou begaan zijn.
- Fcb werd op geen enkel moment uit verband gespeeld.
- Pina en Van Rhijn zijn wel degelijk versterkingen, en moeten ALTIJD in de basis staan. Waren de enige lichtpuntjes voor mij.

De minder goede/slechte zaken ;
- Eerste bal tussen de palen in min. 55
- Alweer een collectieve off-day. Nagenoeg alle spelers die zo goed waren in de play offs vorig seizoen, zijn nu slechts nog een schim van zichzelf.
- Ongelofelijke defensieve blunders bij de vleet; Butelle, Denswil, Poulain
- Onze defensieve rots in de branding, Engels, valt gekwetst uit, na een gemene fout van Slimani
- Het schrappen van de functie van mental coach blijkt geen goede zet geweest te zijn.
- Er is te weinig kwaliteit in deze ploeg om op dit niveau sterk te kunnen presteren.
Vooral het gebrek aan een kwaliteitsvolle vervanger voor Refaelov/Vanaken, zal ons nog zuur opbreken tot en met de winterstop.
En dan is het waarschijnlijk al te laat.
- Porto, dat ik minstens evenhoog inschat als Leicester, speelt thuis gelijk tegen Kopenhagen, de meest haalbare tegenstander voor Fcb...
jeetn
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:38

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door jeetn »

Tiki Taka schreef: Toch eerst een paar `goede`zaken ;
- Als Izquierdo scoort na 2 min, wat hij ALTIJD had moeten doen, is het een compleet andere match, met een ploeg met vertrouwen,
die waarschijnlijk al die blunders niet zou begaan zijn.
- Fcb werd op geen enkel moment uit verband gespeeld.
- Pina en Van Rhijn zijn wel degelijk versterkingen, en moeten ALTIJD in de basis staan. Waren de enige lichtpuntjes voor mij.

De minder goede/slechte zaken ;
- Eerste bal tussen de palen in min. 55
- Alweer een collectieve off-day. Nagenoeg alle spelers die zo goed waren in de play offs vorig seizoen, zijn nu slechts nog een schim van zichzelf.
- Ongelofelijke defensieve blunders bij de vleet; Butelle, Denswil, Poulain
- Onze defensieve rots in de branding, Engels, valt gekwetst uit, na een gemene fout van Slimani
- Het schrappen van de functie van mental coach blijkt geen goede zet geweest te zijn.
- Er is te weinig kwaliteit in deze ploeg om op dit niveau sterk te kunnen presteren.
Vooral het gebrek aan een kwaliteitsvolle vervanger voor Refaelov/Vanaken, zal ons nog zuur opbreken tot en met de winterstop.
En dan is het waarschijnlijk al te laat.

- Porto, dat ik minstens evenhoog inschat als Leicester, speelt thuis gelijk tegen Kopenhagen, de meest haalbare tegenstander voor Fcb...
Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

jeetn schreef:
Tiki Taka schreef: Toch eerst een paar `goede`zaken ;
- Als Izquierdo scoort na 2 min, wat hij ALTIJD had moeten doen, is het een compleet andere match, met een ploeg met vertrouwen,
die waarschijnlijk al die blunders niet zou begaan zijn.
- Fcb werd op geen enkel moment uit verband gespeeld.
- Pina en Van Rhijn zijn wel degelijk versterkingen, en moeten ALTIJD in de basis staan. Waren de enige lichtpuntjes voor mij.

De minder goede/slechte zaken ;
- Eerste bal tussen de palen in min. 55
- Alweer een collectieve off-day. Nagenoeg alle spelers die zo goed waren in de play offs vorig seizoen, zijn nu slechts nog een schim van zichzelf.
- Ongelofelijke defensieve blunders bij de vleet; Butelle, Denswil, Poulain
- Onze defensieve rots in de branding, Engels, valt gekwetst uit, na een gemene fout van Slimani
- Het schrappen van de functie van mental coach blijkt geen goede zet geweest te zijn.
- Er is te weinig kwaliteit in deze ploeg om op dit niveau sterk te kunnen presteren.
Vooral het gebrek aan een kwaliteitsvolle vervanger voor Refaelov/Vanaken, zal ons nog zuur opbreken tot en met de winterstop.
En dan is het waarschijnlijk al te laat.

- Porto, dat ik minstens evenhoog inschat als Leicester, speelt thuis gelijk tegen Kopenhagen, de meest haalbare tegenstander voor Fcb...
Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Eerste schot tussen de palen was in min. 55 bij Fcb. Offensief dus een hele zwakke partij, defensief een ramp van een match,
zelden of nooit gezien zo`n veelvoud flagrante defensieve blunders. Gent hing als collectief veel meer aan mekaar, en dit seizoen ook weer.
HVH zal er toch voor iets tussen zitten vermoed ik. :jenne:
jeetn
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:38

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door jeetn »

Tiki Taka schreef:
jeetn schreef:
Tiki Taka schreef: Toch eerst een paar `goede`zaken ;
- Als Izquierdo scoort na 2 min, wat hij ALTIJD had moeten doen, is het een compleet andere match, met een ploeg met vertrouwen,
die waarschijnlijk al die blunders niet zou begaan zijn.
- Fcb werd op geen enkel moment uit verband gespeeld.
- Pina en Van Rhijn zijn wel degelijk versterkingen, en moeten ALTIJD in de basis staan. Waren de enige lichtpuntjes voor mij.

De minder goede/slechte zaken ;
- Eerste bal tussen de palen in min. 55
- Alweer een collectieve off-day. Nagenoeg alle spelers die zo goed waren in de play offs vorig seizoen, zijn nu slechts nog een schim van zichzelf.
- Ongelofelijke defensieve blunders bij de vleet; Butelle, Denswil, Poulain
- Onze defensieve rots in de branding, Engels, valt gekwetst uit, na een gemene fout van Slimani
- Het schrappen van de functie van mental coach blijkt geen goede zet geweest te zijn.
- Er is te weinig kwaliteit in deze ploeg om op dit niveau sterk te kunnen presteren.
Vooral het gebrek aan een kwaliteitsvolle vervanger voor Refaelov/Vanaken, zal ons nog zuur opbreken tot en met de winterstop.
En dan is het waarschijnlijk al te laat.

- Porto, dat ik minstens evenhoog inschat als Leicester, speelt thuis gelijk tegen Kopenhagen, de meest haalbare tegenstander voor Fcb...
Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Eerste schot tussen de palen was in min. 55 bij Fcb. Offensief dus een hele zwakke partij, defensief een ramp van een match,
zelden of nooit gezien zo`n veelvoud flagrante defensieve blunders. Gent hing als collectief veel meer aan mekaar, en dit seizoen ook weer.
HVH zal er toch voor iets tussen zitten vermoed ik. :jenne:
Ja, ik wou gewoon maar zeggen dat al mocht het offensief goed zijn, wat het dus niet was, maar mocht het zo zijn, zelfs dan...
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Bali Balingoli »

positieve noot:
De opstelling was tegen deze ploeg een goede poging, ik volg Michel dat het had kunnen lukken.
Van Rhijn degelijk, ondanks een paar mindere voorzetten voor rust. Bjorn en Izquierdo hebben zich getoond. Simons verdedigend sterk. Gedoz goed ingevallen.
Pina nog niet te beoordelen, kan voetballen maar soms slordig en werd vaak weggezet, kan door een gebrek aan ritme zijn.

Negatief:
De verdedigende blunders uiteraard. Blessure van Bjorn. De mindere vorm van Vanaken, Diaby en Butelle. Gigantisch gebrek aan offensieve ideeën van achteruit. Simons kan echt niet uitvoetballen, ook De Bock, Denswil en Vormer wisten niet waarnaartoe.

En zeker ook ons irritante publiek weer gisteren. Al dat gefluit bij Butelle zijn uittrappen... Moest het dan altijd blind naar voren zijn? Richting Diaby die tussen 3 beren niks kon klaar maken. Speelt hij kort ging het 'te traag', trapt hij ver was het Diaby zijn fout dat hij de duels niet wint. En dan roepen op Vossen.
Blijf toch achter de ploeg staan. Ik begrijp niet dat je minstens 50€ betaald, nog een hele tijd in de wagen zit en dan wat komt kankeren op de tribune. Vanaf de 0-2 was de steun al weg en kregen de fans helemaal wat ze verdienen. Deze ploeg heeft een gebrek aan vertrouwen en speelt tegen een sterke en stugge tegenstander. Maar neen, we beginnen al na een half uur te fluiten en zagen.
Respect aan de mannen die wel sfeer bleven maken!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: Toch eerst een paar `goede`zaken ;
(...)
- Fcb werd op geen enkel moment uit verband gespeeld.
(...)
Leicester hoefde dat ook niet eens te proberen. Ze stonden al snel 0-1 voor en konden de kat uit de boom kijken.
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Tds »

jeetn schreef: Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Euh .....ja
kwek kwek kwek
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Tds schreef:
jeetn schreef: Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Euh .....ja
Euh nee..
johanesky
Tester
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2016, 23:02

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door johanesky »

als je nu speler bent van Brugge en je ziet de Engelse krantenkoppen dan zou ik in de grond van schaamte kruipen.
Maar als je een beetje zelfrespect hebt, verpulver je gewoon door je woede je komende tegenstander.
Gebeurd dit niet, dan vrees ik voor een totale afgang dit seizoen.
De match van dit weekend is crusiaal voor heeeel de competitie + CL
Verlies je hier punten is het boeken toe want dan kan je zelf niet meer het mentale opbrengen.
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Tds »

fcb 4 life schreef:
Tds schreef:
jeetn schreef: Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Euh .....ja
Euh nee..
Zou die blauw zwarte bril afzetten.
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

De match gezien maar weer een domper. Ik dacht dat ze zich eindelijk zouden herpakken en die nonchalante houding afschudden maar niks van. Leicester speelde zelfs niet door, dat was het ergste. Butelle is een schim van vorig jaar, die heft ons dit seizoen al punten gekost, en voetballend stellen we ook niet veel meer voor. Passing tot de middenlijn gaat nog, maar dan begint het latterlae spel en achteruitvoetbal, want opbouwend/aanvallend stelt het niks voor. enkel izzy kan nog iets forceren. Soit, als zelfs een CL match deze spelers niet kan motiveren om een tandje bij te steken, is dit een teken aan de wand voor het seizoen.
Geen doemdenken, maar het is dringend tijd dat er iets verandert in het spel en de inzet.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

Bali Balingoli schreef: positieve noot:
De opstelling was tegen deze ploeg een goede poging, ik volg Michel dat het had kunnen lukken.
Van Rhijn degelijk, ondanks een paar mindere voorzetten voor rust. Bjorn en Izquierdo hebben zich getoond. Simons verdedigend sterk. Gedoz goed ingevallen.
Pina nog niet te beoordelen, kan voetballen maar soms slordig en werd vaak weggezet, kan door een gebrek aan ritme zijn.

Negatief:
De verdedigende blunders uiteraard. Blessure van Bjorn. De mindere vorm van Vanaken, Diaby en Butelle. Gigantisch gebrek aan offensieve ideeën van achteruit. Simons kan echt niet uitvoetballen, ook De Bock, Denswil en Vormer wisten niet waarnaartoe.

En zeker ook ons irritante publiek weer gisteren. Al dat gefluit bij Butelle zijn uittrappen... Moest het dan altijd blind naar voren zijn? Richting Diaby die tussen 3 beren niks kon klaar maken. Speelt hij kort ging het 'te traag', trapt hij ver was het Diaby zijn fout dat hij de duels niet wint. En dan roepen op Vossen.
Blijf toch achter de ploeg staan. Ik begrijp niet dat je minstens 50€ betaald, nog een hele tijd in de wagen zit en dan wat komt kankeren op de tribune. Vanaf de 0-2 was de steun al weg en kregen de fans helemaal wat ze verdienen. Deze ploeg heeft een gebrek aan vertrouwen en speelt tegen een sterke en stugge tegenstander. Maar neen, we beginnen al na een half uur te fluiten en zagen.
Respect aan de mannen die wel sfeer bleven maken!

No offence, maar de spelers krijgen ook wat ze verdienen. Als je ziet dat slechts enkelen zich er effectief voor smijten en de rest "niet in vorm" of iets dergelijks gebruikt, dan krijg je zo'n reacties.
Ze spelen nu nog eens CL voetbal, maar hetgeen ons gisteren is voorgeschoteld (met een tegenstander die niet echt doordrukt) is beschamend. Achter de ploeg staan, zeker, maar laat het de spelers dan ook over om de steun te verdienen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Tds schreef:
fcb 4 life schreef:
Tds schreef:
jeetn schreef: Had Gent vorig jaar dan een kwalitatief betere groep dan wij? De prestatie die geleverd werd is beschamend, al mochten ze nog een offensieve wereldprestatie geleverd hebben die van ons, die blunders in de verdediging overschaduwen alles voor mij. De hoeveelste blunder is al het dit seizoen?
Euh .....ja
Euh nee..
Zou die blauw zwarte bril afzetten.
Zeg eens welke spelers allemaal van hen je hier in de ploeg zou zetten.
Kums, Simon kan maar vorig seizoen echt niet top, Sels, maar Butelle deed het toen ook goed, voor de rest..
Heeft echt niks met een blauw zwarte bril te maken.
Plaats reactie