CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Wat verwachten jullie?

Volgende ronde
19
95%
Uitgeschakeld worden
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Moja Risin »

jammer! toch merci! :)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Bosko »

Moja Risin schreef: Al lang lezer van forumclub, eindelijk account aangemaakt!
Weet er iemand of er een stream is van deze match? THX
Nee, enkel te volgen via de radio. Of gewoon via tekst op de Club app.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door DavidVM »

JonasFCB schreef: Butelle - Cools, Simons, Poulain, De Bock - Vormer, Claudemir, Vanaken - Gedoz, Diaby, Limbombe
Waarom laat je ins hemelsnaam Mechele niet spelen?!?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door The_One »

Ziet er daar goed uit precies...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door The_One »

Das al beter, er op en er over e nu...
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Weer de moeite precies.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Huppaaa Gedoz !!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door The_One »

Hop, er over en nu zwaar er over gaan?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Hans1981 »

Limbombe !! 3 - 1
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door JonasFCB »

Eerste half uur was ronduit dramatisch, Lommel was gewoon de betere ploeg en Club kon nauwelijks over de middellijn geraken. Hoe het kan dat Adesanya daar op een voorzet helemaal vrij in de 16 staat is voor mij nog steeds een raadsel. Gelijkmaker van Ruud was eerste deftige kans voor Club en dan vlak voor rust knappe vrije trap Gedoz, hoewel de keeper mij niet helemaal vrijuit leek te gaan, al zat ik aan de overkant van het veld dus kan mis zijn. Tweede helft was een stuk beter, met veel balbezit en een knap uitgespeeld doelpunt van Limbombe. Daarna niet meer in de problemen gekomen en in het slot een pijnlijke misser van Diaby die alleen voor de doelman kwam maar recht op hem besloot, tekenend voor zijn vormpeil.

Nog paar opmerkingen over enkele spelers:
- Cools vond ik enorm zwak in de eerste helft, zijn mannetje passeerde hem meermaals en ook in balbezit bracht hij niets bij, tweede periode was beter.
- Poulain die vaak voor de lange bal koos, gingen zo goed als allemaal verloren.
- Claudemir en Vormer vond ik bij de beteren.
- Vanaken en Diaby toch wel hopeloos uit vorm, verschil met half jaar geleden is helaas groot.
- Veel goede wil bij Gedoz en Limbombe, maar zat nog veel afval bij. Wel twee spelers die ik persoonlijk graag aan het werk zie.
Laatst gewijzigd door JonasFCB op 20 sep 2016, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Gedoz en Limbombe :nice:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door nesnaj713 »

JonasFCB schreef: Eerste half uur was ronduit dramatisch, Lommel was gewoon de betere ploeg en Club kon nauwelijks over de middellijn geraken. Hoe het kan dat Adesanya daar op een voorzet helemaal vrij in de 16 staat is voor mij nog steeds een raadsel. Gelijkmaker van Ruud was eerste deftige kans voor Club en dan vlak voor rust knappe vrije trap Gedoz, hoewel de keeper mij niet helemaal vrijuit leek te gaan, al zat ik aan de overkant van het veld dus kan mis zijn. Tweede helft was een stuk beter, met veel balbezit en een knap uitgespeeld doelpunt van Limbombe. Daarna niet meer in de problemen gekomen en in het slot een pijnlijke misser van Diaby die alleen voor de doelman kwam maar recht op hem besloot, tekenend voor zijn vormpeil.

Nog paar opmerkingen over enkele spelers:
- Cools vond ik enorm zwak in de eerste helft, zijn mannetje passeerde hem meermaals en ook in balbezit bracht hij niets bij, tweede periode was beter.
- Poulain die vaak voor de lange bal koos, gingen zo goed als allemaal verloren.
- Claudemir en Vormer vond ik bij de beteren.
- Vanaken en Diaby toch wel hopeloos uit vorm, verschil met half jaar geleden is helaas groot.
- Veel goede wil bij Gedoz en Limbombe, maar zat nog veel afval bij. Wel twee spelers die ik persoonlijk graag aan het werk zie.
Ik kan redelijk akkoord gaan, maar Lommel de betere ploeg noemen, gaat er wel over. Ik heb nooit het gevoel gehad "dit komt niet goed". Ook bij de 0-1 wist ik dat het in orde ging komen. Het was ook duidelijk dat Lommel zo snel mogelijk een doelpuntje wou prikken, na een halfuur zaten sommige spelers van Lommel er al door precies :D .

Spelers:
-1e helft Cools was inderdaad rotslecht. Heeft zich herpakt tijdens de rust en de 2e helft was degelijk. Zijn mannetje Mbarki ofzoiets, had zijn energie dan ook al verspild in de 1e helft denk ik.. Toen die eruit ging, had Cools precies ook geen rechtstreekse tegenstander meer en stond hij bijna altijd mee in de aanval.
-Akkoord over Poulain. Die heeft niet de kwaliteit om lange passes te geven. Zijn verdedigend werk op uittrappen van de doelman vond ik wel uitstekend. Won praktisch elk kopbalduel.
-Niet akkoord over Vanaken. Was zeker niet slecht, alleen een paar keer een mindere controle. Maar heeft wederom veel gelopen en verschillende goede dingen gedaan.
-Diaby ook niks... Die kan precies nog minder dan vorig jaar. Zeker die misser op het einde van de match. Zet zichzelf enorm hard onder druk volgens mij. Zeker nu Vossen al wel gescoord heeft(ook al is het maar op penalty).
-Ook akkoord over Gedoz en Limbombe, gaan we nog plezier aan beleven als beiden terug volledig op niveau zijn.

Scheidsrechter:
Echt zeer triestig. Lang geleden dat ik me nog zo geërgerd heb aan de scheidsrechter. Zo inconsequent als iets. Spelers van Lommel kregen geen gele kaart, waar spelers van Club wel geel voor kregen. Corners geven aan Club(in de 1e helft) die er geen waren. Echt een zwakke match.

Tegenstander:
De bank van Lommel kent het begrip sportiviteit duidelijk niet. Elke bal die daar belandde, moest een speler van Club zelf gaan halen. Ze deden zelfs teken 'Kom em zelf maar pakken'. Toch niet moeilijk om die bal even te tikken of te gooien tot de speler :roll:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door PetjeFCB »

Iemand die meer weet over dat akkefietje met Claudemir en de Lommelse bank dat voorafgaat aan de 0-1. Mij leek het alsof de Lommelse bank de bal afschermde, Claudemir die ging halen en hij aan een van de bankzitters een duw ofzo gaf.

Liep toen zeer snel weg om gehaast een verre uitworp te doen in niemandsland en zo liepen we op een counter.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Hier volg ik ook eerder Nesnaj.
Op HLN ook, dramatische eerste 30 min..
Dus omdat wij eens in een mindere periode zitten en we spelen een zwak eerst half uur is het dramatisch?..
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: CUP 1/16F | Club Brugge - Lommel United | di 20/09 - 20:00

Bericht door Brechtje »

Lommel heeft eigenlijk ook maar 1 kans bij elkaar gevoetbald.
Plaats reactie