CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
15%
Van Rhijn
0
Geen stemmen
Poulain
1
4%
Denswil
3
11%
De Bock
2
7%
Simons
1
4%
Claudemir
8
30%
Vanaken
1
4%
Vormer
2
7%
Vossen
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
11%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Gedoz
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 27

BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Het angstaanjagende vind ik dat we volgens mij op dit moment niet veel beter kunnen.
Missen Meunier, Engels, Rafa en Vanaken in vgl met onze typeploeg van vorig jaar.
Izzy is nog lang niet op niveau, wat schiet er dan nog over?

Hebben geen spits die individueel het verschil zal maken.( Genre Bacca)
Op op het middenveld missen we onze enigste creatieve speler. En wat misschien wel dé sleutel was van ons systeem was de tandem Meunier-Rafa, vooral die eerste missen we ongeloofelijk hard. Van Rhijn zal nog véél boterhammekes mogen eten.
En tot slot de absolute leider van onze defensie. Er is ook niemand echt in vorm. Ik vrees voor onze CL-campagne momenteel, en denk dat we pas beterschap zullen zien na nieuwjaar.

Ik hoop dat ik verkeerd ben, maar dit is echt een kopie van vorig seizoen tot nu toe eigenlijk.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BinonFCB »

Ik heb gelukkig de match moeten missen. Nu is de teleurstelling en de frustratie toch een pak minder. Nu toch wel dik aan het twijfelen om toch niet mee te gaan naar Porto.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

En sorry, voor diegenen die zeiden dat Butelle beter was dan Ryan, ook dikke zever. Ging soms in de fout, maar heerste echt in de lucht en kon ons makkelijk ontluchten wanneer we onder druk stonden met zijn uitstekende voeten. Als ik dan probeer verklaringen te vinden waarom het nu zo slecht gaat tov ons eerste goeie Europese seizoen onder MPH.... Zijn allemaal kleine verklaringen, + het feit dat het ook wat tegenzit. Die goal van Delaney zeg, hallo. Die Amartey twee seizoenen terug ook al met een wereldgoal op JB. Tot op dat moment zaten we écht nog in de match, ondanks bovenstaande bemerkingen.

Op naar Gent nu zeker? Echt wel geen lekker moment om die te treffen, maar ja een gewond dier...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Het ligt aan Vazquez. U las het hier eerst.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

BinonFCB schreef: Ik heb gelukkig de match moeten missen. Nu is de teleurstelling en de frustratie toch een pak minder. Nu toch wel dik aan het twijfelen om toch niet mee te gaan naar Porto.
Om mogelijks Depoitre een hattrick zien te maken tegen ons. Zo help ik ook niet zeker. :mrgreen:
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door james »

MiCa schreef: Het grappige is dat niemand echt warm liep voor de loting van onze poule wegens geen mooie tegenstanders... We zijn verdorie het kneusje van de poule, dat waarschijnlijk kansloos met 0 op 18 huiswaarts wordt gestuurd...
we halen toch 3 punten denk ik :-)
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

james schreef:
MiCa schreef: Het grappige is dat niemand echt warm liep voor de loting van onze poule wegens geen mooie tegenstanders... We zijn verdorie het kneusje van de poule, dat waarschijnlijk kansloos met 0 op 18 huiswaarts wordt gestuurd...
we halen toch 3 punten denk ik :-)
Optimist in da house. :thumbb:
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BinonFCB »

Hans1981 schreef:
BinonFCB schreef: Ik heb gelukkig de match moeten missen. Nu is de teleurstelling en de frustratie toch een pak minder. Nu toch wel dik aan het twijfelen om toch niet mee te gaan naar Porto.
Om mogelijks Depoitre een hattrick zien te maken tegen ons. Zo help ik ook niet zeker. :mrgreen:
Begint niet he :D
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Khas schreef: Het ligt aan Vazquez. U las het hier eerst.
Die vergeet ik nog inderdaad. Maar echt niet aan hem alleen. Uiteindelijk schieten enkels de " meelopers"( en dat bedoel ik niet denigrerend) genre De Bock, Simons en Vormer over. Goed als de ploeg draait, maar zullen nooit op deze momenten ons erdoor sleuren.

Simons uiteraard ook weer wat jaartjes ouder. :mrgreen:

Dan mag je inderdaad wel vraagtekens beginnen zetten onder het transferbeleid. Maar oké, het seizoen is nog vroeg. Tijd dat andere jongens opstaan.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door james »

BB1891 schreef: Het angstaanjagende vind ik dat we volgens mij op dit moment niet veel beter kunnen.
Missen Meunier, Engels, Rafa en Vanaken in vgl met onze typeploeg van vorig jaar.
Izzy is nog lang niet op niveau, wat schiet er dan nog over?

Hebben geen spits die individueel het verschil zal maken.( Genre Bacca)
Op op het middenveld missen we onze enigste creatieve speler. En wat misschien wel dé sleutel was van ons systeem was de tandem Meunier-Rafa, vooral die eerste missen we ongeloofelijk hard. Van Rhijn zal nog véél boterhammekes mogen eten.
En tot slot de absolute leider van onze defensie. Er is ook niemand echt in vorm. Ik vrees voor onze CL-campagne momenteel, en denk dat we pas beterschap zullen zien na nieuwjaar.

Ik hoop dat ik verkeerd ben, maar dit is echt een kopie van vorig seizoen tot nu toe eigenlijk.
maar met een ander einde !
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door james »

een man van de match kiezen lijkt me volledig overbodig vandaag
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Nergens »

Heb alleen de laatste 20 minuten gezien, dus dan zitten ergeren, maar volgens de commentator was het (vooral de eerste helft) voor die owngoal niet zo slecht qua kansen van club?
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Khas schreef: Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
Altijd goed voor moment van genialiteit, al is het vanop de bank. Denk maar aan de gelijkmaker tegen Kopenhagen thuis. Als we daar verliezen ziet het er misschien helemaal anders uit. Was volgens mij in het verdere verloop van de campagne weer geblesseerd. :mrgreen:

Maar neen, ik had toch liever Vazquez vandaag kunnen laten invallen bij de rust, dan Limbombe en Vormer op 10. Of dat in het wedstijdloop van vandaag had uitgemaakt betwijfel ik, maar het is toch een troefkaart minder.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Motm voor mij Claudemir. Was onze beste man denk ik, tot dat iedereen verzoop.
Plaats reactie