CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
15%
Van Rhijn
0
Geen stemmen
Poulain
1
4%
Denswil
3
11%
De Bock
2
7%
Simons
1
4%
Claudemir
8
30%
Vanaken
1
4%
Vormer
2
7%
Vossen
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
11%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Gedoz
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Khas schreef: Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
That was me. Maar had het toch eerder over een type Vazquez. Trouwens die was in dat eerste seizoen onder MPH toch echt wel heel goed. Nooit zo weinig blessures gehad.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Nergens schreef: Heb alleen de laatste 20 minuten gezien, dus dan zitten ergeren, maar volgens de commentator was het (vooral de eerste helft) voor die owngoal niet zo slecht qua kansen van club?
Welke kansen? Er waren er nauwelijks..
De match was toen gewoon evenwichtiger.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

BB1891 schreef:
Khas schreef: Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
Altijd goed voor moment van genialiteit, al is het vanop de bank. Denk maar aan de gelijkmaker tegen Kopenhagen thuis. Als we daar verliezen ziet het er misschien helemaal anders uit. Was volgens mij in het verdere verloop van de campagne weer geblesseerd. :mrgreen:

Maar neen, ik had toch liever Vazquez vandaag kunnen laten invallen bij de rust, dan Limbombe en Vormer op 10. Of dat in het wedstijdloop van vandaag had uitgemaakt betwijfel ik, maar het is toch een troefkaart minder.
Je kan eender wie laten invallen in deze wedstrijd en het ging geen hol uitgemaakt hebben. De enige versterking die we moesten halen hebben we als supporters zelf geweigerd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Khas schreef:
BB1891 schreef:
Khas schreef: Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
Altijd goed voor moment van genialiteit, al is het vanop de bank. Denk maar aan de gelijkmaker tegen Kopenhagen thuis. Als we daar verliezen ziet het er misschien helemaal anders uit. Was volgens mij in het verdere verloop van de campagne weer geblesseerd. :mrgreen:

Maar neen, ik had toch liever Vazquez vandaag kunnen laten invallen bij de rust, dan Limbombe en Vormer op 10. Of dat in het wedstijdloop van vandaag had uitgemaakt betwijfel ik, maar het is toch een troefkaart minder.
Je kan eender wie laten invallen in deze wedstrijd en het ging geen hol uitgemaakt hebben. De enige versterking die we moesten halen hebben we als supporters zelf geweigerd.
Ik denk dat je als supporter weinig te weigeren hebt qua transfers. Je kan iemand als supporter niet willen maar dat maakt de Club dan weer geen hol uit.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Hans1981 schreef:
Khas schreef:
BB1891 schreef:
Khas schreef: Ik was er mee aan het lachen man. Dat van Vazquez is de grootste zever die ik ooit gelezen heb op dit forum, en er is hier al wat gepasseerd.
Altijd goed voor moment van genialiteit, al is het vanop de bank. Denk maar aan de gelijkmaker tegen Kopenhagen thuis. Als we daar verliezen ziet het er misschien helemaal anders uit. Was volgens mij in het verdere verloop van de campagne weer geblesseerd. :mrgreen:

Maar neen, ik had toch liever Vazquez vandaag kunnen laten invallen bij de rust, dan Limbombe en Vormer op 10. Of dat in het wedstijdloop van vandaag had uitgemaakt betwijfel ik, maar het is toch een troefkaart minder.
Je kan eender wie laten invallen in deze wedstrijd en het ging geen hol uitgemaakt hebben. De enige versterking die we moesten halen hebben we als supporters zelf geweigerd.
Ik denk dat je als supporter weinig te weigeren hebt qua transfers. Je kan iemand als supporter niet willen maar dat maakt de Club dan weer geen hol uit.
Hoe verklaar je het dan wel dat hij er nog is?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door JonasFCB »

Heb nooit iets tegen MPH gehad, wel heel vaak vragen gehad bij bepaalde keuzes die hij maakte, maar vanavond zat er echt geen enkel idee in.
Moet één van de slechtste tactische prestaties zijn van hem bij Club.
Spelen met Simons, Claudemir én Vormer vind ik sowieso not done, vanavond werd wel écht pijnlijk duidelijk waarom.

Afbeelding
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Peet »

JonasFCB schreef: Heb nooit iets tegen MPH gehad, wel heel vaak vragen gehad bij bepaalde keuzes die hij maakte, maar vanavond zat er echt geen enkel idee in.
Moet één van de slechtste tactische prestaties zijn van hem bij Club.
Spelen met Simons, Claudemir én Vormer vind ik sowieso not done, vanavond werd wel
Er zijn heel veel slechte tactische prestaties geweest van Club onder MPH. Alleen mag dat niet gezegd worden want MPH is God.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Gunt »

Peet schreef:
JonasFCB schreef: Heb nooit iets tegen MPH gehad, wel heel vaak vragen gehad bij bepaalde keuzes die hij maakte, maar vanavond zat er echt geen enkel idee in.
Moet één van de slechtste tactische prestaties zijn van hem bij Club.
Spelen met Simons, Claudemir én Vormer vind ik sowieso not done, vanavond werd wel
Er zijn heel veel slechte tactische prestaties geweest van Club onder MPH. Alleen mag dat niet gezegd worden want MPH is God.
Ma mannekes toch. Tuurlijk mag dat gezegd worden. Vandaag faalt hij big time. In alle facetten van het trainerschap. Tactisch, lef uitstralen, ingrepen tijdens de match. Die ene speler op het plein die met een pass een opening kan creëren, haalt hij er aan de rust af. Dit was echt beneden alle peil. In die mate dat zelfs een believer als ik nu begin te twijfelen of dit wel nog goed komt.
Edit: ik vraag mij dan altijd af van wie dat zogezegd niet gezegd mag worden.
Laatst gewijzigd door Gunt op 28 sep 2016, 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Peet »

Gunt schreef:
Peet schreef:
JonasFCB schreef: Heb nooit iets tegen MPH gehad, wel heel vaak vragen gehad bij bepaalde keuzes die hij maakte, maar vanavond zat er echt geen enkel idee in.
Moet één van de slechtste tactische prestaties zijn van hem bij Club.
Spelen met Simons, Claudemir én Vormer vind ik sowieso not done, vanavond werd wel
Er zijn heel veel slechte tactische prestaties geweest van Club onder MPH. Alleen mag dat niet gezegd worden want MPH is God.
Ma mannekes toch. Tuurlijk mag dat gezegd worden. Vandaag faalt hij big time. In alle facetten van het trainerschap. Tactisch, lef uitstralen, ingrepen tijdens de match. Die ene speler op het plein die met een pass een opening kan creëren, haalt hij er aan de rust af. Dit was echt beneden alle peil. In die mate dat zelfs een believer als ik nu begin te twijfelen of dit wel nog goed komt.
Edit: ik vraag mij dan altijd af van wie dat zogezegd niet gezegd mag worden.
Bij wijze van spreken he Gunt. Perceptie is dat MPH tactisch top is. Ik durf dat betwijfelen.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door PetjeFCB »

Paar maanden terug is 80 procent content dat hij blijft, nu geeft ene na andere kritiek.

Het blijft wel dezelfde trainer, met dezelfde sterktes en zwaktes.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

PetjeFCB schreef: Paar maanden terug is 80 procent content dat hij blijft, nu geeft ene na andere kritiek.

Het blijft wel dezelfde trainer, met dezelfde sterktes en zwaktes.
Veel willen ook geen vragen stellen die verder gaan dan het scorebord. Dan komt een realisatie al eens wat later.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

ale nog eentje voor de fans...wilmots is vrij :lol: (drink en leer de mantras) moehahahahaa ;-)
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Stylisimo »

Als ik alles zo lees ben ik blij dat ik de match niet gezien heb. Pak frustraties gespaard!
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Clubpolska »

Flufferd schreef:
Clubpolska schreef: Triestige dag, + ik zit er negen goals naast met mijn prono :P

Een "minder kwalitatieve ploeg" in vorm is veel meer waard dan een "kwaliteitsvolle" zonder vorm.

Ik ben er zeker van dat onze asociale competitieformule hier zwaar toe bijdraagt ten opzichte van de andere Europese competities. Als je niet rekent word je geen kampioen in België, reken je wel steek je je broek af in Europa om je gezapig te laten naaien door ludogorets&co.

Ik grijp naar de fles
Zever natuurlijk.
Jullie kwamen gewoon kwalitatief te kort.
Dat kon je vorig jaar ook al duidelijk zien in Europa.
Achzo, dus we versloegen AA Gent meerdere malen (op 't einde van 't seizoen), toch wel dé Europese ploeg van vorig seizoen op Belgische velden, maar we hadden toen al geen kwaliteit... Belachelijk :-)
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

De sportieve cel en Mannaert mogen zich stilaan vragen beginnen stellen;
- Waarom werd geen vervanger voor Refaelov aangetrokken in augustus, goed wetende dat deze 3 maanden zou gekwetst zijn?
- Welk signaal geeft men aan een spelersgroep, als een trainer twijfelt om al dan niet toch nog 1 jaar te willen doorgaan met die groep?
- Na het bereiken van de titel, en om te anticiperen op een decompressie, had men veel zwaarder moeten uitpakken que inkomende transfers.
- Volgens Mannaert kan men in de winterstop nog bijsturen en de kern gevoelig versterken. Ik geloof niet in wintertransfers en vind dit dus niet.
Tegen dat de spelers zijn ingepast in het systeem en aangepast aan de competitie zijn de play offs al gedaan.
- Als je ziet dat jongens als een Wesley (19 jaar) en Limbombe (22 jaar) het moeten gaan doen in een CL match, dan is de kern toch niet voldoende gewapend/gestoffeerd om op het hoogste Europese toneel mee te strijden?
- Er is momenteel maar 1 speler bij FCB die in de CL mee kan, en dat is Izquierdo. Ontnuchterend om vast te stellen en het resultaat van een hele
zwakke zomer transferperiode.

MPH mag zich ook in twijfel trekken ;
- Met zo`n defensieve opstelling starten, vraagt om problemen. Een middenveld met Vormer, Claudemir en Simons zou moeten verboden worden,
wegens veel te weinig voetballend vermogen. Claudemir was dan nog de beste bij FCB, stel je voor ?!
- Waarom Pina niet in de ploeg ?
- Deze man heeft (grote) inspraak gehad in voorbije transferperiodes en draagt dus mede verantwoordelijkheid voor het duidelijke kwaliteit tekort in de kern, zeker op Europees vlak.
- Hij krijgt zijn spelersgroep niet meer gemotiveerd.

Ik geef wel toe dat het ontluisterend is om te zien hoe de ploeg collectief als de spelers individueel volledig uit vorm zijn, en maar fouten blijven maken. Exponenten hiervan zijn Butelle, Vanaken, Diaby, Denswil, enz...
Vorig seizoen werd de titel op wilskracht en karakter behaald, zelden via attractief voetbal.
Het doet pijn om te zien hoe FCB zich belachelijk maakt in de CL. Tracht maar eens nieuwe spelers aan te trekken als die onze club zo hebben zien klungelen in de CL ?! Als je ziet hoe goed Gent het heeft gedaan vorig seizoen, dan lag dit deels aan de zwakte van hun tegenstanders, anderzijds grotendeels aan hun trainer en de prestatie van de ploeg.
Mocht zondag verloren worden tegen Gent, mag voor mijn part Mazzu komen.
Plaats reactie