CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
15%
Van Rhijn
0
Geen stemmen
Poulain
1
4%
Denswil
3
11%
De Bock
2
7%
Simons
1
4%
Claudemir
8
30%
Vanaken
1
4%
Vormer
2
7%
Vossen
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
11%
Limbombe
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Gedoz
2
7%
 
Totaal aantal stemmen: 27

den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door den »

Het probleem is Rafa... Vorig seizoen waren de matchen zonder rafa ook niet goed. We missen hem als parton op het veld. De supercup en Mechelen was hij erbij... vorig jaar de play off was hij er ook bij... 2 jaar geleden europees ook... zegt genoeg denk ik. (allez ik stel maar vast hé kan totaal verkeerd zijn)
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Flufferd »

Clubpolska schreef:
Flufferd schreef:
Clubpolska schreef: Triestige dag, + ik zit er negen goals naast met mijn prono :P

Een "minder kwalitatieve ploeg" in vorm is veel meer waard dan een "kwaliteitsvolle" zonder vorm.

Ik ben er zeker van dat onze asociale competitieformule hier zwaar toe bijdraagt ten opzichte van de andere Europese competities. Als je niet rekent word je geen kampioen in België, reken je wel steek je je broek af in Europa om je gezapig te laten naaien door ludogorets&co.

Ik grijp naar de fles
Zever natuurlijk.
Jullie kwamen gewoon kwalitatief te kort.
Dat kon je vorig jaar ook al duidelijk zien in Europa.
Achzo, dus we versloegen AA Gent meerdere malen (op 't einde van 't seizoen), toch wel dé Europese ploeg van vorig seizoen op Belgische velden, maar we hadden toen al geen kwaliteit... Belachelijk :-)
Jullie hadden na nieuwjaar een goed ingespeelde ploeg.
Kwaliteit liep toen ook niet over.
Als ik jullie ploeg vergelijk met die van anderlecht 2 jaar terug in de CL dan zie ik daar grote verschillen op vlak van kwaliteit.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

den schreef: Het probleem is Rafa... Vorig seizoen waren de matchen zonder rafa ook niet goed. We missen hem als parton op het veld. De supercup en Mechelen was hij erbij... vorig jaar de play off was hij er ook bij... 2 jaar geleden europees ook... zegt genoeg denk ik. (allez ik stel maar vast hé kan totaal verkeerd zijn)
Je ploeg zou nooit zo mogen afhangen van 1 speler. Er is gewoonweg te weinig kwaliteit om Europees iets klaar te kunnen krijgen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Peet »

den schreef: Het probleem is Rafa... Vorig seizoen waren de matchen zonder rafa ook niet goed. We missen hem als parton op het veld. De supercup en Mechelen was hij erbij... vorig jaar de play off was hij er ook bij... 2 jaar geleden europees ook... zegt genoeg denk ik. (allez ik stel maar vast hé kan totaal verkeerd zijn)
Meunier ook niet vergeten.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Gratchski »

vanochtend grootste voetbalkater sedert héél lang.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Er zit iets heel grondig fout in deze ploeg; een trainer die het niet meer kan overbrengen op zijn groep, een groep die kwalitatief gewoon tekort komt.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

Er is zoveel aan te merken op de ploeg en trainer, maar soit, wss kunnen we het allemaal beter. Verwijzen naar één bepaalde speler is geen remedie, er staan er 11 op een plein en die 11 moeten voetballen, ..en dat is het problem: voetballen tot de middencirkel en dan volgt er niks meer; geen snelle omschakeling van verdediging naar aanval (buiten één individuele speler); geen balcirculatie en bedroevend passenspel en bovendien een schrijnend gebrek aan winnaarsmentaliteit en spelbeeld. Ja MPH heft hier evenveel fout aan als de spelers zelf, dat was vorig seizoen ook te merken. Ga nu toch eens uit van het Eigen voetballend vermogen ipv je steeds aan te passen aan een tegenstander (in mindere mate): zo leer je een pleog automatismen, gaan ze geloven dat ze het wel kunnen. gisteren stond er weer een bende broekjes op het plein die zowaar vroegen om voetballes van kopenhagen..wtf?? Leren ze het nu nooit??? Als je ziet dat club in hetzelfde bedje ziek blijft (en verergerd) dan moet je ingrijpen, doe je dat niet, dan heb je nul de ballen voetbalkennis.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Generaloberst schreef: Er is zoveel aan te merken op de ploeg en trainer, maar soit, wss kunnen we het allemaal beter. Verwijzen naar één bepaalde speler is geen remedie, er staan er 11 op een plein en die 11 moeten voetballen, ..en dat is het problem: voetballen tot de middencirkel en dan volgt er niks meer; geen snelle omschakeling van verdediging naar aanval (buiten één individuele speler); geen balcirculatie en bedroevend passenspel en bovendien een schrijnend gebrek aan winnaarsmentaliteit en spelbeeld. Ja MPH heft hier evenveel fout aan als de spelers zelf, dat was vorig seizoen ook te merken. Ga nu toch eens uit van het Eigen voetballend vermogen ipv je steeds aan te passen aan een tegenstander (in mindere mate): zo leer je een pleog automatismen, gaan ze geloven dat ze het wel kunnen. gisteren stond er weer een bende broekjes op het plein die zowaar vroegen om voetballes van kopenhagen..wtf?? Leren ze het nu nooit??? Als je ziet dat club in hetzelfde bedje ziek blijft (en verergerd) dan moet je ingrijpen, doe je dat niet, dan heb je nul de ballen voetbalkennis.
1! Voor mij is Mannaert mede verantwoordelijk voor deze malaise.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Clubpolska »

én Pascal Plovie!
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Ik denk dat je bij het gros van die vragen op eenzelfde antwoord uitkomt
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
VdM
Tester
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:55

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door VdM »

Op dit moment gewoon teveel geblesseerden / spelers die totaal uit vorm zijn om mee te spelen in de CL.
Tijdens de winterstop investeren in iemand die Vanaken het vuur aan de schenen kan leggen want die speelt al heel het seizoen zwak, doet me pijn om te zeggen want ik ben nochtans een grote Vanaken fan.
Ik begrijp ook niet waarom we nu zitten aan te modderen met een 4-4-2 met Vormer op de flank terwijl we een ploeg hebben om 4-3-3 mee te spelen.

Verder zou ik meer kansen geven aan Wesley en Diaby terug op niveau proberen krijgen, Vossen is wel een leuke jongen, maar geen spits voor FCB helaas.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Gunt »

PetjeFCB schreef: Paar maanden terug is 80 procent content dat hij blijft, nu geeft ene na andere kritiek.

Het blijft wel dezelfde trainer, met dezelfde sterktes en zwaktes.
Ik ben nog steeds fan van MPH. Voor mij blijft het een absolute topper. Daarom verbaast dit me zeer hard. Ik had geen rekening gehouden met dit scenario. Eind vorig seizoen zag ik een ploeg met een enorme honger, met als absoluut hoogtepunt op dat vlak de kampioenenmatch tegen RSCA.

Kan niet begrijpen dat iedereen nu hopeloos uit vorm is, de trainer incluis. En net op het ogenblik dat je je aan Europa kan tonen.
Vreemd...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Extreem voorspelbaar.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Gunt »

Khas schreef: Extreem voorspelbaar.
Ja? En waar baseer je je dan op?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD02 | FC København - Club Brugge | di 27/09 - 20:45

Bericht door Khas »

Gunt schreef:
Khas schreef: Extreem voorspelbaar.
Ja? En waar baseer je je dan op?
Op wat ik zei ten tijde van de kampioenviering en in mindere mate op dit forum sindsdien.
Fan zijn heeft er niks mee te maken, dit is gewoon een normaal draaiboek.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie