JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
5
7%
Van Rhijn
5
7%
Poulain
2
3%
Denswil
1
1%
Cools
1
1%
Simons
1
1%
Pina
1
1%
Vormer
22
32%
Diaby
1
1%
Wesley
18
26%
Limbombe
7
10%
Claudemir
4
6%
Bolingoli
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 68

Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Moja Risin »

Wat mij wel wat tot nadenken stelt is de complete non-helft van Pina.
Was positioneel zwak, traag en te licht in duel...
Goede wissel van MPH om Claudemir te brengen!
vosser
Tester
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2016, 09:17

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door vosser »

Zit ik de krant te lezen (NB) en het enige wat me opvalt is de enorme vooringenomenheid van de pers. Journalist zit over 1 fase te kwaken (wat toegegeven idd penalty kan zijn) maar andere fases worden gewoon niet vernoemd. Rode kaart is licht maar dat zou een eventuele penalty ook geweest zijn maar kan zeker gegeven worden, natrappen van Neto, hands in strafschopgebied Gent,..... allemaal dingen die gewoon niet vernoemd worden (gisteren in stadion ook al niet). Tuurlijk krijg je dan de perceptie dat Gent zwaar benadeeld geweest is, hoewel ik dat niet vond.
In hetzelfde artikel wordt dan ook nog aangegeven dat ze dat niet gewoon zijn van Hein, dan ben ik nog verbaasder.
In ieder geval moest het Michel geweest zijn de berichtgeving was heel anders geweest daar ben ik zeker van. Dus tot zover de objectieve pers in België.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Nergens schreef: MOTM
Poulain: twijfelde tussen hem en Denswil, maar herinner me op eerste moment meer goede inkomsten van deze.
klopt, er ook op gelet. Enorm sterk verdedigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Als we dit soort strijdvoetbal brengen, kunnen we van iedereen winnen in België. Alleen vraagt dit mentaal heel veel van de spelers en de decompressie is immens groot na zo'n seizoen. Hebben we allemaal ondervonden de voorbije maanden. Wel een zware gok van MPH om erop te rekenen dat Hein ging meegaan in het strijdverhaal in de tweede helft. Had die gewoon gevoetbald...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Bosko »

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door JRut »

4de arbiter had niets geroepen, dus Hein vindt het terecht dat er niets mee gebeurd is.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Hoe de helft van het stadion plots stond te zwaaien met de armen: magisch moment :mrgreen:

Ook wel bende domme uitfans, die één die over de balustrade wilde springen :brechtje: of hoe ze op het ritme van 'KAMPIOENEN' even en statement wilde maken :mrgreen: . Alleen daarvoor al content om in de 313 te staan :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef: Afbeelding
echt schandalig als je dit bekijkt. Als dit al niet genoeg is om opgeropen te worden.
Amai mn frak...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Pica schreef: Hoe de helft van het stadion plots stond te zwaaien met de armen: magisch moment :mrgreen:

Ook wel bende domme uitfans, die één die over de balustrade wilde springen :brechtje: of hoe ze op het ritme van 'KAMPIOENEN' even en statement wilde maken :mrgreen: . Alleen daarvoor al content om in de 313 te staan :mrgreen:
waren inderdaad machtige momenten die tweede helft. Int zonneke :p
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef: Hoe de helft van het stadion plots stond te zwaaien met de armen: magisch moment :mrgreen:

Ook wel bende domme uitfans, die één die over de balustrade wilde springen :brechtje: of hoe ze op het ritme van 'KAMPIOENEN' even en statement wilde maken :mrgreen: . Alleen daarvoor al content om in de 313 te staan :mrgreen:
waren inderdaad machtige momenten die tweede helft. Int zonneke :p
En episch om daar in de regen te staan :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Pica schreef:
Gratchski schreef:
Pica schreef: Hoe de helft van het stadion plots stond te zwaaien met de armen: magisch moment :mrgreen:

Ook wel bende domme uitfans, die één die over de balustrade wilde springen :brechtje: of hoe ze op het ritme van 'KAMPIOENEN' even en statement wilde maken :mrgreen: . Alleen daarvoor al content om in de 313 te staan :mrgreen:
waren inderdaad machtige momenten die tweede helft. Int zonneke :p
En episch om daar in de regen te staan :mrgreen:
Kheb de regen niet gezien, mn brillenglazen waren te nat.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door t4nd »

Ik denk dat we over de penalty maar één duidelijke mening kunnen hebben: de 4de scheidsrechter moet daar gewoon stiller praten. Als die man niet eens kan overleggen met Boucault zonder dat iemand op de bank meeluistert kunnen we hem even goed afschaffen...

Daarnaast daag ik Extra Time uit. Ze zouden alle wedstrijden uit de competitie van Gent dit seizoen moeten bekijken (vooral de hoekschoppen en vrije schoppen), en daarbij alle fases waarbij geduwd en getrokken wordt beoordelen. Ik gok dat je op 9 matchen minstens 5 "zuivere penalty's" kan vinden :).

(Beetje zoals vorig jaar waarbij Butelle de penalty pakte terwijl hij al iets voor zijn lijn stond. Hein schreeuwde moord en brand en begon weer aan wat complottheorieën, terwijl Sels niet zo lang voordien tijdens de champions league op net dezelfde manier een penalty gestopt had.)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Ik vraag me af wat de reacties hier gingen geweest zijn als we verloren hadden. We maakten gisteren ook foutjes, maar zonder gevolg. We misten opnieuw kansen die je eigenlijk moet afmaken, maar zonder gevolg. Het voetbal was zoals in de CL, heel defensief, met veel mensen achter de bal, maar zonder gevolg.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Gratchski »

Pica schreef: Ik vraag me af wat de reacties hier gingen geweest zijn als we verloren hadden. We maakten gisteren ook foutjes, maar zonder gevolg. We misten opnieuw kansen die je eigenlijk moet afmaken, maar zonder gevolg. Het voetbal was zoals in de CL, heel defensief, met veel mensen achter de bal, maar zonder gevolg.
De euforie is idd groot aangezien we wonnen. Eerlijk: voor de match zag ik het met die opstelling zeker en vast niet zitten.
De werklust en ijver maakten veel goed. Een match volgens de lijfspreuk: ' No sweat, No glory'
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD09 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 02/10 - 14:30

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef: Ik vraag me af wat de reacties hier gingen geweest zijn als we verloren hadden. We maakten gisteren ook foutjes, maar zonder gevolg. We misten opnieuw kansen die je eigenlijk moet afmaken, maar zonder gevolg. Het voetbal was zoals in de CL, heel defensief, met veel mensen achter de bal, maar zonder gevolg.
De euforie is idd groot aangezien we wonnen. Eerlijk: voor de match zag ik het met die opstelling zeker en vast niet zitten.
De werklust en ijver maakten veel goed. Een match volgens de lijfspreuk: ' No sweat, No glory'
Eerste keer in jaren tijd dat ik naar het stadion kwam met het gevoel dat we op ons bek gingen gaan ( fyi, ik doe geen Europese matchen :mrgreen: ). Dus ja vies gevoel op voorhand.

Je ziet ook aan het publiek dat de twijfel erin zit. Duurt echt een eindje voor we ons erachter gaan zetten precies. Ik ook for that matter. Al zie je ook wat voor geweldig publiek we hebben, op mindere momenten stonden we er wel.

Je mag ook zeggen van Timmy wat je wil, is toch een aanjager pur sang geworden. Ook van het publiek. Cools heeft dat ook.

Ik denk dat los van het resultaat en het geleverde spel, werd er wel meer gevochten, maar dat kan je ook niet altijd brengen en al zeker niet tegen iedere tegenstander (mentaal, menselijk dan). Dan staan we er ook gemakkelijker achter. Die w
Plaats reactie