CEO Vincent Mannaert

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Stylisimo »

Cedrinho schreef:
Dompelkuip schreef: Bij fcb is er maar 1 baas en dat is Verhaeghe. Hij is geen voorzitter of lid van de raad van bestuur, maar eigenaar. Hij heeft onze mooie club gestolen. Zal (veel te laat) een stadion zetten, en fcb kort daarna met veel winst verkopen aan de best biedende. Zo werkt dat.
Weiger ik te geloven.
Dat is voor mij toch ook een brug te ver...
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Khas »

Ik zeg dat je dan met een probleem zit net omwille van die paraplu's.
Zoals ik eerder al aangaf, er zijn heel veel mensen die invloed hebben op zo'n beslissing, zoals het hoort. Maar uiteindelijk moet er één iemand zijn die de eindbeslissing kan namen, al dan niet door het beslissen wie er in het team zit die de beslissing neemt. Wanneer dat wegvalt, kan je nooit de verantwoordelijkheid voor fatale fouten dragen en kom je terecht in een wereldje van paraplu's waarin de ene de andere beschermt en ondertussen er rustig verder wordt aangemodderd. Als aandeelhouder zou ik zo ver mogelijk wegblijven van zo'n structuur, want mijn investering is niet veilig.

De structuur van een NV is trouwens openbaar. CEO bij ons is Mannaert.
Laatst gewijzigd door Khas op 10 jun 2017, 12:19, 3 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door fcb 4 life »

Dompelkuip schreef: Bij fcb is er maar 1 baas en dat is Verhaeghe. Hij is geen voorzitter of lid van de raad van bestuur, maar eigenaar. Hij heeft onze mooie club gestolen. Zal (veel te laat) een stadion zetten, en fcb kort daarna met veel winst verkopen aan de best biedende. Zo werkt dat.
:rofl:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door fcb 4 life »

Die vertrekt nooit, heeft aandelen van Club gekocht, hoe gaan ze dat dan doen als hij bij een andere ploeg zit?..
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Brechtje »

Jawadde wat een binnenkomer. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: RE: Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Stylisimo »

Khas schreef: Ik zeg dat je dan met een probleem zit net omwille van die paraplu's.
Zoals ik eerder al aangaf, er zijn heel veel mensen die invloed hebben op zo'n beslissing, zoals het hoort. Maar uiteindelijk moet er één iemand zijn die de eindbeslissing kan namen, al dan niet door het beslissen wie er in het team zit die de beslissing neemt. Wanneer dat wegvalt, kan je nooit de verantwoordelijkheid voor fatale fouten dragen en kom je terecht in een wereldje van paraplu's waarin de ene de andere beschermt en ondertussen er rustig verder wordt aangemodderd. Als aandeelhouder zou ik zo ver mogelijk wegblijven van zo'n structuur, want mijn investering is niet veilig.

De structuur van een NV is trouwens openbaar. CEO bij ons is Mannaert.
Goh ja. Dan kun je evengoed zeggen dat als een hele raad van bestuur stront aan de knikker heeft, het wel heel makkelijk is om 1 zondebok naar voor te schuiven.. Eentje mag gaan stappen met een gouden handdruk en de rest mag vrolijk verder kabbelen.
't Is allemaal maar hoe je het bekijkt. Ik maak me er niet druk om. Het is nu eenmaal zo en ik ga er toch niets aan veranderen Afbeelding
Je m'en foutisme ten top Afbeelding
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Peet »

Zijn er eigenlijk al ambities uitgesproken voor volgend seizoen?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door DavidVM »

Peet schreef: Zijn er eigenlijk al ambities uitgesproken voor volgend seizoen?
Moet dat dan? Wij zijn Club Brugge, ongeacht de spelerskern en trainersstaf moet de ambitie elk jaar hetzelfde zijn
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Bosko »

Peet schreef: Zijn er eigenlijk al ambities uitgesproken voor volgend seizoen?
Ja, Club begint ieder seizoen met als doel om kampioen te worden en zo ver mogelijk te geraken in Europa en de beker, dixit Verhaeghe.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef:
Peet schreef: Zijn er eigenlijk al ambities uitgesproken voor volgend seizoen?
Ja, Club begint ieder seizoen met als doel om kampioen te worden en zo ver mogelijk te geraken in Europa en de beker, dixit Verhaeghe.
Lijkt me nogal wiedes.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Fire »

Anders zou 't nogal erg zijn om u een topclub te noemen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Peet »

Dat interview in Sportwereld zeg. Geeft dus niks van vertrouwen. Wil de kern enkel nog versterken met een 6. En op de vraag of die ervaren moet zijn, reageren met: "Hoe oud is Tielemans?".
Ofwel is die Mannaert compleet ongeschikt voor zijn job ofwel is financiele slagkracht serieus afgenomen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Tiki Taka »

Peet schreef: Dat interview in Sportwereld zeg. Geeft dus niks van vertrouwen. Wil de kern enkel nog versterken met een 6. En op de vraag of die ervaren moet zijn, reageren met: "Hoe oud is Tielemans?".
Ofwel is die Mannaert compleet ongeschikt voor zijn job ofwel is financiele slagkracht serieus afgenomen.
Ik deel je bezorgdheid, de concurrentie versterkt zich gevoelig en Club blijft maar jonge talentjes aantrekken.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door Fire »

linkje of iemand die het hier kan posten?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: CEO Vincent Mannaert

Bericht door JRut »

Peet schreef: Dat interview in Sportwereld zeg. Geeft dus niks van vertrouwen. Wil de kern enkel nog versterken met een 6. En op de vraag of die ervaren moet zijn, reageren met: "Hoe oud is Tielemans?".
Ofwel is die Mannaert compleet ongeschikt voor zijn job ofwel is financiele slagkracht serieus afgenomen.
Toch logisch dat hij enkel nog met een 6 wil versterken op dit moment? Er is nog niemand weg nu. Moment van interview speelt ook zijn rol.
Over die ervaring van de 6: je bent de eerste die zou zeggen dat ervaring een slechte reden is om iemand in de ploeg te houden. Dus ja, kwaliteit als leidraad is echt helemaal verkeerd.
#hetishierbeter
Plaats reactie