JPL SD10 | Sp. Charleroi - Club Brugge KV | vr 14/10 - 20:30
JPL SD10 | Sp. Charleroi - Club Brugge KV | vr 14/10 - 20:30
Sp. du Pays de Charleroi - Club Brugge KV
___________________________________________________________________________________________________
Vri 14 oktober om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 10 - Stade Pays de Charleroi, Charleroi
___________________________________________________________________________________________________
Vri 14 oktober om 20u30 - Jupiler Pro League - Speeldag 10 - Stade Pays de Charleroi, Charleroi
Laatst gewijzigd door Bosko op 15 okt 2016, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: JPL SD10 | Sp. Charleroi - Club Brugge KV | vr 14/10 - 20:30
Nog zo lang
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
-
- Basisspeler
Gelukkig.Gratchski schreef: Nog zo lang
Wat gekwetsten recupereren
En wat trainen
10 dagen om te trainen met de volgende 11:
-------------------Butelle-----------------
--------Poulain-Simons-Denswil--------
Van Rhijn---------Pina-----------Bolingoli
--------------Vormer----Vanaken--------
--------------Vossen-----Wesley---------
Tweede helft dan alles weer toesmijten en bidden tot God, Allah en de rest van die mannen.
Tweede helft dan alles weer toesmijten en bidden tot God, Allah en de rest van die mannen.
Lijkt mij de enige logische opstelling nu dat we zowel Izzy, Rafa als De Bock zijn. Boli komt op zijn beste plaats, en je maakt ruimte voor Wesley-Vossen. Maar ja..
Bolingoli...BB1891 schreef: Lijkt mij de enige logische opstelling nu dat we zowel Izzy, Rafa als De Bock zijn. Boli komt op zijn beste plaats, en je maakt ruimte voor Wesley-Vossen. Maar ja..
4-3-3
Butelle
Van Rhijn-Poulain-Denswil-Cools
Vormer - Pina
Vanaken
Diaby Limbombe
Wesley
In uiterste nood nog liever Diaby op de flank dan Bolingoli in de basis.
Butelle
Van Rhijn-Poulain-Denswil-Cools
Vormer - Pina
Vanaken
Diaby Limbombe
Wesley
In uiterste nood nog liever Diaby op de flank dan Bolingoli in de basis.
Tiki TakaTiki Taka schreef:Bolingoli...BB1891 schreef: Lijkt mij de enige logische opstelling nu dat we zowel Izzy, Rafa als De Bock zijn. Boli komt op zijn beste plaats, en je maakt ruimte voor Wesley-Vossen. Maar ja..
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Wie zegt dat God en Allah mannen zijn?Pica schreef: 10 dagen om te trainen met de volgende 11:
God, Allah en al die mannenCedrinho schreef:Wie zegt dat God en Allah mannen zijn?Pica schreef: 10 dagen om te trainen met de volgende 11:
Het enige voordeel aan die opstelling is dat je met Diaby, Limbombe, Gedoz, Claudemir, Cools, Bruzesse en X nog wel een bank hebt die op iets trekt.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Vooral dat je kwaliteit op het veld kan zetten ook natuurlijkFire schreef: Het enige voordeel aan die opstelling is dat je met Diaby, Limbombe, Gedoz, Claudemir, Cools, Bruzesse en X nog wel een bank hebt die op iets trekt.
En dat alle spelers in die opstelling op hun beste plaats staan in toch ook wel leuk.Fire schreef: Het enige voordeel aan die opstelling is dat je met Diaby, Limbombe, Gedoz, Claudemir, Cools, Bruzesse en X nog wel een bank hebt die op iets trekt.
Dat ook, maar dat kan je anders ook, denk ik.Pica schreef:Vooral dat je kwaliteit op het veld kan zetten ook natuurlijkFire schreef: Het enige voordeel aan die opstelling is dat je met Diaby, Limbombe, Gedoz, Claudemir, Cools, Bruzesse en X nog wel een bank hebt die op iets trekt.
Ik snap waarom jij vast houdt aan die 3-5-2 ik zie het gewoon niet graag. Ik zou ons veel liever 4-3-3 zien spelen ook al is de mogelijke kwaliteit daarvoor iets minder.
Dit zou mijn opstelling zijn:
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
Probleem is dat MPH dat nooit gaat doen (ik geloof meer dat hij zijn systeem gaat omgooien bijvoorbeeld).Fire schreef:Dat ook, maar dat kan je anders ook, denk ik.Pica schreef:Vooral dat je kwaliteit op het veld kan zetten ook natuurlijkFire schreef: Het enige voordeel aan die opstelling is dat je met Diaby, Limbombe, Gedoz, Claudemir, Cools, Bruzesse en X nog wel een bank hebt die op iets trekt.
Ik snap waarom jij vast houdt aan die 3-5-2 ik zie het gewoon niet graag. Ik zou ons veel liever 4-3-3 zien spelen ook al is de mogelijke kwaliteit daarvoor iets minder.
Dit zou mijn opstelling zijn:
Ik ben niet tegen 4-3-3, maar dan moet zoals je zelf aangeeft Gedoz opstellen om toch iets van creativiteit te hebben.