UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
2
6%
Cools
4
12%
Poulain
7
21%
Denswil
0
Geen stemmen
Bolingoli
0
Geen stemmen
Pina
8
24%
Claudemir
0
Geen stemmen
Vormer
5
15%
Diaby
1
3%
Wesley
1
3%
Limbombe
3
9%
Vanaken
2
6%
Izquierdo
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Pica »

Gratchski schreef: kom gasten, beetje on topic blijven hé
Gij zijt geen mod gij. :lys:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Pica »

Hannes schreef: Pieken of niet, ge kunt voor zo'n belangrijke match toch wel uw beste ploeg opstellen zeker? Dat heeft geen ballen met pieken te maken. Tegen de mauve hebben we toch ook de beste 11 laten spelen?

Wie zegt er dat Vanaken en co wel 100% fit waren? Hebben al veel matchen gespeeld in een korte periode. Of gaan we dan weer onze medische staf afmaken dat ze niet voorzichtig genoeg zijn?Wie zegt er trouwens dat voor het spel dat MPH wilde brengen dit niet de beste opstelling was?

Bij een goed resultaat zou de vermoeidheid snel verdwenen en het zelfvertrouwen met een ruk de hoogte in gegaan zijn, mét vertrouwen naar Genk toe én naar de allesbepalende volgende CL-match in Leicester! En laat dan intussen maar eens een paar man aan de kant tegen Sint-Truiden, waarom niet? Geeft zelfs niet als ge daar dan eens een punt of zo laat liggen, who cares.

Vermoeidheid verdwijnt niet, je voelt die misschien even niet, maar je kan niet kiezen wanneer je ze wel terug voelt. Anders hadden we de titel twee jaar geleden wel gewonnen

Als ge een zo'n belangrijke CL-match laat schieten, dan legt ge volgens mij uw prioriteiten volledig verkeerd.

Hebben niks laten schieten met de opstelling alleszins


Want ik (en ik niet alleen) kick daar op eerlijk gezegd: zo'n match tegen een ploeg die ge ofwel van geen haar of pluimen kent, of tegen een ploeg met vedetten die je alleen kent van tv. Waar zijn ze, de dolle Europese avonden? Ik besef donders goed dat je in principe geen Dortmunds meer over de knie kan leggen, maar het gas moet Europees àltijd open! Alleen zo kan je tegen een Feyenoord of een Porto iets halen. En dan dolle ambiance en energie om een 4-tal werkweken door te komen! (en ja: ik doe mijn job graag). :hup:

Ik vind onze EL kwartfinale nog altijd de grootste prestatie in meer dan 10 jaar tijd
:nice:
Laatst gewijzigd door Pica op 04 nov 2016, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Stel dat we onze best spelers hadden opgesteld en volle bak er voor gegaan waren tegen Porto (net als Pica blijf ik er bij dat de opstelling en tactiek best goed waren, maar kom) zoals jij wilt Hannes. Stel dat we nog verloren hadden (want dat kan ook nog altijd) denk je dan echt dat er niemand zou wakker liggen van punten verlies tegen fucking STVV (met of zonder B-elftal van onze kant)?

Het kot staat hier 'even hard in brand' als we verliezen tegen fucking STVV dan nu, volgens mij. Zeker als onze concurrenten wel winnen dat weekend.
Laatst gewijzigd door Fire op 04 nov 2016, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door MattJensen »

Gratchski schreef: kom gasten, beetje on topic blijven hé
Alarm. Dit is geen mod. Gelieve bovenstaande post te negeren.
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Khas schreef: Of je kan je verzetten tegen de play offs in plaats van alles er aan te doen om ze in stand te houden.

Ik kijk liever een heel seizoen leuk voetbal om dan als tweede te eindigen, dan een heel jaar kutvoetbal om dan kampioen te spelen.
Tuurlijk is die titel leuk, en ga ik hem even hard vieren, maar voor mij hoeft dit niet.

EDIT/ Het is trouwens zo goed als iedere keer de leider na de reguliere competitie die kampioen is geworden.
100% akkoord! Khas, je bent een kenner/kanjer! :thumbb:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Fire schreef: Stel dat we onze best spelers hadden opgesteld en volle bak er voor gegaan waren tegen Porto (net als Pica blijf ik er bij dat de opstelling en tactiek best goed waren, maar kom) zoals jij wilt Hannes. Stel dat we nog verloren hadden (want dat kan ook nog altijd) denk je dan echt dat er niemand zou wakker liggen van punten verlies tegen fucking STVV (met of zonder B-elftal van onze kant)?

Het kot staat hier 'even hard in brand' als we verliezen tegen fucking STVV dan nu, volgens mij. Zeker als onze concurrenten wel winnen dat weekend.
Jamaar iemand die een beetje van voetbal kent kan toch wel hoofd- van bijzaken onderscheiden zeker? Er zitten meer niet-kenners dan kenners op de tribunes, ok. Dus er zou natuurlijk wat kabaal zijn. Maar ik veronderstel dat spelers, trainers, bestuur en de ietwat intelligentere fans genoeg brains hebben om hun kop niet zot te laten maken na verliespunten tegen STVV als je net Porto met man en macht zou bestreden of zelfs verslagen zou hebben?? Kritiek zal er altijd zijn maar dat moet je toch een beetje in perspectief bekijken, neen?

En nog dit: élk weekend laten concurrenten punten liggen tegen de zogezegde mindere goden. Dan moeten wij niet flauw doen als dat ook eens gebeurt.
Laatst gewijzigd door Hannes op 04 nov 2016, 23:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Pica schreef:
Hannes schreef: Pieken of niet, ge kunt voor zo'n belangrijke match toch wel uw beste ploeg opstellen zeker? Dat heeft geen ballen met pieken te maken. Tegen de mauve hebben we toch ook de beste 11 laten spelen?

Wie zegt er dat Vanaken en co wel 100% fit waren? Hebben al veel matchen gespeeld in een korte periode. Of gaan we dan weer onze medische staf afmaken dat ze niet voorzichtig genoeg zijn?Wie zegt er trouwens dat voor het spel dat MPH wilde brengen dit niet de beste opstelling was?

Bij een goed resultaat zou de vermoeidheid snel verdwenen en het zelfvertrouwen met een ruk de hoogte in gegaan zijn, mét vertrouwen naar Genk toe én naar de allesbepalende volgende CL-match in Leicester! En laat dan intussen maar eens een paar man aan de kant tegen Sint-Truiden, waarom niet? Geeft zelfs niet als ge daar dan eens een punt of zo laat liggen, who cares.

Vermoeidheid verdwijnt niet, je voelt die misschien even niet, maar je kan niet kiezen wanneer je ze wel terug voelt. Anders hadden we de titel twee jaar geleden wel gewonnen

Als ge een zo'n belangrijke CL-match laat schieten, dan legt ge volgens mij uw prioriteiten volledig verkeerd.

Hebben niks laten schieten met de opstelling alleszins


Want ik (en ik niet alleen) kick daar op eerlijk gezegd: zo'n match tegen een ploeg die ge ofwel van geen haar of pluimen kent, of tegen een ploeg met vedetten die je alleen kent van tv. Waar zijn ze, de dolle Europese avonden? Ik besef donders goed dat je in principe geen Dortmunds meer over de knie kan leggen, maar het gas moet Europees àltijd open! Alleen zo kan je tegen een Feyenoord of een Porto iets halen. En dan dolle ambiance en energie om een 4-tal werkweken door te komen! (en ja: ik doe mijn job graag). :hup:

Ik vind onze EL kwartfinale nog altijd de grootste prestatie in meer dan 10 jaar tijd
:nice:
Voor het spel dat MPH wilde brengen? Ik meen toch hier en daar al gelezen te hebben dat na de inbreng van Hans en Limbombe onze acties veel snediger werden... Dan had MPH misschien toch voor een ander soort spel moeten kiezen. Voor alle duidelijkheid en met een beetje schaamrood op de wangen: ik heb de match niet gezien. Zijn ultradringend op zoek naar een huis en hebben woensdagavond nog 2 huizen bezocht én gekocht trouwens. Allee, eentje hé. Had dus wel een béétje een excuus. Al heb ik ruzie gemaakt met madam. :-)
Ik vind dat je wél iets laat schieten met zo'n opstelling. Pina en Claudemir centraal: geen van beide kan een spits bedienen zoals Vanaken dat kan. En over het verschil tussen Limbombe en Boli wil ik het niet eens hebben: als daarover gediscussieerd moet worden ga ik liever kijken of mijn patatten al kunnen uitgereden worden. Hallo zeg.

Onze EL-kwartfinale? Awel daar zegt ge't! Eindelijk zijn we het over iets eens Pica! :vuistje: :-)
Alleen hadden we wel wat geluk met de loting en hadden we ook Dnipro kunnen uitschakelen. Maar Besiktas thuis was een geweldige match! Met weinig fans, maar een geweldige sfeer! Om niet te spreken van ManU vorig jaar! 0-4 op de broek maar genooooten! Toch een paar dagen niet kunnen klappen, zo hees was ik. Dit jaar nog niet veel soeps. Mag het een beetje meer zijn?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Pica schreef: Dus iedereen wil fysiek pieken na 2 maanden in het seizoen en dan maar op het beste hopen in de PO's. Ok dan, laat ons de volgende 10 jaar zonder titel dan nog eens een klaptje doen :mrgreen:

Iedereen piekt bewust of onbewust naar de PO's, van MPH valt het meer op.

Zoals Fire zegt, we laten niks schieten, maar we komen wel met mindere wapens aan de aftrap en daar heeft de opstelling niks mee te maken.
Pica, 't is niet zo dat we in geen 10 jaar kampioen hebben gespeeld OMDAT we Europees alle registers hebben opengetrokken hé. Als ik me niet vergis hebben we behalve die kwartfinale van 2 jaar geleden maar weinig plezier gehad Europees.
Ik wil maar zeggen: het ene sluit het andere helemaal niet uit. Je kan meerdere periodes op een seizoen in goeie doen zijn hé.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Hannes hoofd en bijzaken zijn subjectieve gegevens. De ene supporter (jij en velen hier) hecht veel belang aan goeie Europese prestaties of ten minste goede matchen.
Een andere supporter (ik bvb) hecht meer belang aan onze resultaten in de competitie en zeker aan onze plaats in het finale klassement. Een tweede titel boven overwinteren in de EL? Yes please!

Over meerdere goeie periodes... Toch vreemd dat we net kampioen worden in t jaar dat we de EL echt hebben laten schieten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Khas »

Een blessure van Izquierdo en Vanaken op dat moment en we zaten er niet eens dicht bij.
Laatst gewijzigd door Khas op 05 nov 2016, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Zeker waar khas.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Als je geen zin hebt om Champions League te spelen, doe dan niet mee. Laat dan je plaats aan een ploeg met strijders die niet bang is om eens afgemaakt te worden maar die wél met lef en het mes tussen de tanden speelt. Schrijf dan een briefje naar Dewitte en Louagie en zeg dat zij je plaats mogen innemen als ze willen. Ze zouden Dikke Merci zeggen, een lekkere sigaar opsteken en een flesje ontkurken. Een grote ploeg (wat Club toch is of pretendeert te zijn) probeert zich te meten met de top. Niks verkeerd mee als je alleen maar The Best of The Rest wil zijn, maar zeg dat dan van tevoren. En muis er niet vanonder als je net een paar kletsen rond je oren hebt gekregen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Wie zegt er dat club geen CL wou spelen?

Je kan ook CL willen spelen maar, gelet op de al beperkte kern, geen onnodige risico's willen nemen met een aantal spelers.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

Ja maar die risico's neem je dan wel tegen Westerlo vorige woensdag?
Het was toch geen geheim dat deze loodzware week op komst was? Waarom kan je dan niet effe vooruit kijken en dan een aantal man laten rusten? Daar hebben Vanaken meer dan een uur en Limbombe zelfs 70 minuten gespeeld. Terwijl het aan de rust al 2-0 was en de Westelboys uitgeteld waren. Toén moest Boli gespeeld hebben en had je Diaby misschien een hele match kunnen laten proberen die hoognodige eerste goal te maken.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Dat had ik ook gedaan en ik kan je niet zeggen waarom MPH het niet deed. Ik wil enkel maar zeggen dat het keuzes zijn die voor een aantal mensen (deels) begrijpelijk zijn.

Het enige dat ik kan bedenken is dat het misschien minder belastend is om een tweede helft met de handrem op te spelen dan volle bak er tegen aan te gaan in Porto?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie