UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
2
6%
Cools
4
12%
Poulain
7
21%
Denswil
0
Geen stemmen
Bolingoli
0
Geen stemmen
Pina
8
24%
Claudemir
0
Geen stemmen
Vormer
5
15%
Diaby
1
3%
Wesley
1
3%
Limbombe
3
9%
Vanaken
2
6%
Izquierdo
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Die kerel is inderdaad geweldig.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door CePa »

Bosko schreef:
Pica schreef: Het zat ook gewoon niet mee natuurlijk.
En die Danilo is veel te goed ook.
Hoort gewoon in de PL.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

CePa schreef:
Alethio schreef:
CePa schreef: Liep pakken beter toen Hans en Limbombe erop komen. Dan is het achteraf natuurlijk makkelijk je af te vragen waarom zij niet starten. Maar toch waarom starten ze niet? Voor de rest missen we dat tikkeltje geluk. Als ik 3 spelers naar voor moet schuiven dan ga ik voor Cools, Poulain en Pina.
Als ze niet fit genoeg zijn, begrijp ik wel waarom ze niet starten. Het seizoen is nog héél lang, en realistisch gezien waren de kansen om nog iets te halen met hen erbij ook niet groot. Gun ze dan maar de rust die ze nodig hebben, en laat ze knallen tegen Genk.
Was dat dan het geval? Vanaken wist maar vlak voor de match niet te mogen starten. Dan lijkt mij van een blessure geen sprake.
CL laten schieten omdat je zondag tegen Genk moet spelen, dat zélf godbetert een dag minder recup heeft!!!
Ongelooflijk. Hier begrijp ik werkelijk geen fluit van. Alweer een flater van MPH. Jongens jongens… Laat ze dan toch rusten tegen Westerlo hé vorige woensdag!
Als we hier iets hadden geraapt hadden we nog alle kansen. Nu moeten we alles winnen én mag Kopenhagen geen punt meer halen. Pfffft…
Echt onvoorstelbaar. Sorry hoor. Zelden zo ontgoocheld geweest. Mannekes toch.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Hannes »

JRut schreef: Er was helemaal geen probleem geweest om Vanaken en Limbombe te laten starten, gingen dat ook volbracht hebben. Alleen zou dat op LT niet goed zijn. Keuze van de trainerstaf valt, in de huidige omstandigheden, dan ook wel te begrijpen.
Lange termijn?
We zitten nog niet in de PO's hé? Elk gewonnen punt telt, maar àls je dan al een risicootje wil nemen was dit wel hét moment, toch?
En daarbij, niks garandeert dat we door dat roteren ook de 3 punten zullen pakken hé tegen Genk?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door JRut »

Hannes schreef:
JRut schreef: Er was helemaal geen probleem geweest om Vanaken en Limbombe te laten starten, gingen dat ook volbracht hebben. Alleen zou dat op LT niet goed zijn. Keuze van de trainerstaf valt, in de huidige omstandigheden, dan ook wel te begrijpen.
Lange termijn?
We zitten nog niet in de PO's hé? Elk gewonnen punt telt, maar àls je dan al een risicootje wil nemen was dit wel hét moment, toch?
En daarbij, niks garandeert dat we door dat roteren ook de 3 punten zullen pakken hé tegen Genk?
Beginnen denken aan de lange termijn in de PO's maakt het automatisch al korte termijn voor mij.
En tgoh, het moment na een 0/9. Ik weet het nog zo niet. En neen, dat garandeert niets. Het verkleint wel de kans om vervelende blessures op te lopen, is ook al zo kwaad niet.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Nee er is geen garantie je had spelers kunnen laten rusten tegen Westerlo. Dat is waar, maar ook dan zullen er redenen geweest zijn om dat niet te doen.

had jij echt het gevoel dat we het hebben laten schieten? Ik in elk geval niet hoor. We zijn er niet vol voorgegaan dat is waar. Maar gelet op de beperkte! (want dat is ze op dit moment nog altijd) kern die we hebben, vond ik de opstelling en tactiek volledig verdedigbaar. Halen we een punt (zoals we verdienden) dan hoor je hier een pak minder geneut.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Khas »

Ik heb op geen enkel moment het gevoel gehad dat de CL dit jaar, of de EL vorig jaar een prioriteit was.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Er is een verschil tussen het laten schieten en er een prioriteit van maken he Khas.
Vorig jaar was de EL absoluut niet relevant dat is waar.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Khas »

Fire schreef: Er is een verschil tussen het laten schieten en er een prioriteit van maken he Khas.
Vorig jaar was de EL absoluut niet relevant dat is waar.
In theorie is er een verschil, maar de CL is van die aard dat als je er geen absolute prioriteit van maakt, je het aan het laten schieten bent, want als Club zijn je kansen zo minimaal.

Ik vind dat een verschrikkelijke attitude ten opzichte van de supporters.
Laatst gewijzigd door Khas op 03 nov 2016, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Fire »

Daar zit iets in, maar het is minder zwart wit dan dat vind ik.
Laatst gewijzigd door Fire op 03 nov 2016, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Pica »

Dus iedereen wil fysiek pieken na 2 maanden in het seizoen en dan maar op het beste hopen in de PO's. Ok dan, laat ons de volgende 10 jaar zonder titel dan nog eens een klaptje doen :mrgreen:

Iedereen piekt bewust of onbewust naar de PO's, van MPH valt het meer op.

Zoals Fire zegt, we laten niks schieten, maar we komen wel met mindere wapens aan de aftrap en daar heeft de opstelling niks mee te maken.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Blackburn »

Khas schreef:
Fire schreef: Er is een verschil tussen het laten schieten en er een prioriteit van maken he Khas.
Vorig jaar was de EL absoluut niet relevant dat is waar.
In theorie is er een verschil, maar de CL is van die aard dat als je er geen absolute prioriteit van maakt, je het aan het laten schieten bent, want als Club zijn je kansen zo minimaal.

Ik vind dat een verschrikkelijke attitude ten opzichte van de supporters.
Om nog maar te zwijgen van de implicaties op lange termijn voor de Club. Onze coëfficiënt bestaat bijna volledig uit dat ene boerenjaar van 2 seizoenen geleden. Als dat binnen 2 jaar wegvalt kan je het vergeten om in voorrondes nog reekshoofd te zijn. Dit jaar hebben we nog wel die 4 bonusptn van de CL, maar dat is ook niet bijster veel. Dringend tijd dat we nog eens een deftige campagne draaien. In se zijn Europees overwinteren en de play offs perfect verenigbaar. Alleen moet je na de winterstop zien dat je er dan uitgaat. Normaalgezien is dat bijna gegarandeerd omdat je dan ploegen van een redelijk kaliber tegenkomt, tenzij natuurlijk dat je een loting hebt zoals wij 2 jaar terug met Aalborg en Besiktas.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Peet »

Pica schreef: Dus iedereen wil fysiek pieken na 2 maanden in het seizoen en dan maar op het beste hopen in de PO's. Ok dan, laat ons de volgende 10 jaar zonder titel dan nog eens een klaptje doen :mrgreen:

Iedereen piekt bewust of onbewust naar de PO's, van MPH valt het meer op.

Zoals Fire zegt, we laten niks schieten, maar we komen wel met mindere wapens aan de aftrap en daar heeft de opstelling niks mee te maken.
Ge moogt mij echt dat pieken eens uitleggen waar jij het altijd over hebt. Is het Belgisch voetbal dan zo verschillend van in de andere landen? Daar kunnen ploegen/spelers wel gans seizoen top zijn.

Khas heeft verdikke gelijk. Je verkoopt dure abo's, dat is dan toch een kaakslag voor die supporters dat je niet met je sterkst mogelijke ploeg gaat aantreden? Kan er bij mij echt niet in. En dan wenen omdat ge zo weinig abo's verkoopt, hoe zou dat komen?
Gebruikersavatar
Middencirkel
Tester
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jul 2016, 22:27

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Middencirkel »

Het eindpunt in de evolutie van MPH van gedreven coach naar angsthaas
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD04 | FC Porto - Club Brugge KV | wo 02/11- 20:45

Bericht door Pica »

Peet schreef:
Pica schreef: Dus iedereen wil fysiek pieken na 2 maanden in het seizoen en dan maar op het beste hopen in de PO's. Ok dan, laat ons de volgende 10 jaar zonder titel dan nog eens een klaptje doen :mrgreen:

Iedereen piekt bewust of onbewust naar de PO's, van MPH valt het meer op.

Zoals Fire zegt, we laten niks schieten, maar we komen wel met mindere wapens aan de aftrap en daar heeft de opstelling niks mee te maken.
Ge moogt mij echt dat pieken eens uitleggen waar jij het altijd over hebt. Is het Belgisch voetbal dan zo verschillend van in de andere landen? Daar kunnen ploegen/spelers wel gans seizoen top zijn.

Khas heeft verdikke gelijk. Je verkoopt dure abo's, dat is dan toch een kaakslag voor die supporters dat je niet met je sterkst mogelijke ploeg gaat aantreden? Kan er bij mij echt niet in. En dan wenen omdat ge zo weinig abo's verkoopt, hoe zou dat komen?
Puur conditioneel zijn we nu schat ik 70%. Als je ziet hoe een Vossen of Vanaken in het begin(!) van het seizoen al krampen hebben, terwijl ze daar in de PO's vorig jaar geen last van hadden. Dan stel ik mij daar vragen bij. Vorig seizoen was het mogelijks nog erger op dat vlak. Dus ja ik vermoed dat wij pieken en als ik de rest zie klungelen dan kan ik niet anders concluderen dat we niet alleen zijn.

Niet pieken en roteren wil zeggen dat we een geheel seizoen aan kop staan om het dan aan Gent te laten om de titel te pakken. Dat is toch ook al keer gebeurd in een niet zo ver verleden. Laatste kampioen die een geheel seizoen top was, was anderlecht in 2009-2010 maar toen was vooral de tegenstand heel zwak.

Wat ze doen in andere landen, met andere budgetten en kernen, bomt mij niet. Wij kunnen geen 22 spelers hebben die een basisplaats waardig zijn. Of je daar als fan nu wil in meegaan of niet, dat is de realiteit. En als je dan toch moet pieken, dan best naar het gedeelte waar de punten niet gedeeld worden en de tegenstanders het moeilijkst zijn.

Ik wil even laten noteren dat ik TEGEN PO's ben, sinds het begin van dat kutsysteem, maar je moet het er mee doen blijkbaar.

Enige wat je kan doen als Club zijnde in mijn ogen is in het begin van het seizoen je jeugd kansen geven, zodat je op zijn minst de rest top krijgt voor de CL, maar MPH kan dat niet over zijn hart krijgen, wat ik begrijp, maar niet goedkeur.

De echte kaakslag voor de supporters was het moment waarop ze beginnen geilen zijn op de euro's van klotebedrijven als proximus en telenet om vanaf dan de fan op de laatste plaats te zetten. Al de rest is direct of indirect daar een gevolg van.
Plaats reactie