UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
22%
Cools
0
Geen stemmen
Mechele
2
11%
Poulain
1
6%
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
0
Geen stemmen
Pina
0
Geen stemmen
Vanaken
2
11%
Izquierdo
6
33%
Vossen
1
6%
Limbombe
1
6%
Van Rhijn
1
6%
Wesley
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Bali Balingoli »

In Porto heb ik de opstelling nog verdedigd maar nu loop over naar team Khas...
Als je bij afwezigheid van Vormer, Engels en Rafa ook nog eens Denswil en Van Rhijn laat rusten neem je de CL niet ernstig. Dan kan je als Belgische ploeg nooit iets halen. De eerste speelminuten voor De Bock en Mechele in zo'n match? Het was er aan te zien.

Ik vind het ook vrij ongepast om een hoge borst op te zetten over onze 2de helft. De waarheid is dat we in geen enkele match aanspraak konden maken op punten. Af en toe wat veldoverwicht tegen een ploeg die voorstaat en 1 goede kans per match is echt niks om fier op te zijn.

Spijtig want zo'n kans om de 2de ronde te halen krijgen we nooit meer. Kopenhagen is misschien iets sterker dan verwacht maar Leicester en het junior-Porto zeker niet. Het beste club had een heel mooie campagne kunnen spelen. Hopelijk moeten we niet te lang wachten op een nieuwe kans.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Bali Balingoli schreef: In Porto heb ik de opstelling nog verdedigd maar nu loop over naar team Khas...
Als je bij afwezigheid van Vormer, Engels en Rafa ook nog eens Denswil en Van Rhijn laat rusten neem je de CL niet ernstig. Dan kan je als Belgische ploeg nooit iets halen. De eerste speelminuten voor De Bock en Mechele in zo'n match? Het was er aan te zien.

Ik vind het ook vrij ongepast om een hoge borst op te zetten over onze 2de helft. De waarheid is dat we in geen enkele match aanspraak konden maken op punten. Af en toe wat veldoverwicht tegen een ploeg die voorstaat en 1 goede kans per match is echt niks om fier op te zijn.

Spijtig want zo'n kans om de 2de ronde te halen krijgen we nooit meer. Kopenhagen is misschien iets sterker dan verwacht maar Leicester en het junior-Porto zeker niet. Het beste club had een heel mooie campagne kunnen spelen. Hopelijk moeten we niet te lang wachten op een nieuwe kans.
Wat mij opviel in de voorbije 5 CL matchen (en eigenlijk ook in de reguliere competitie) is het aanvallend onvermogen van de flankaanvallers/spitsen.
Dit uiteraard in grote mate mede door de afwezigheid van Izzy en Rafa. Als je Vormer of Vanaken als flankaanvaller moet posteren, dan wordt het moeilijk. Ik begrijp nog steeds niet dat in augustus toen bekend raakte dat er op Rafa geen beroep kon gemaakt worden voor deze CL campagne,
er geen speler werd aangetrokken. Carcela OK, maar er was niet eens een plan B toen het op niks uitdraaide. Vreemd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

Dat 'onvermogen' ligt natuurlijk aan hun effectieve positie op het spel, niet hun theoretische. Als Club opschuift (of Leicester dat toe laat) dan komt Vanaken dichter bij de goal kan een Joske zijn ding ook meer doen. Gaat Club beter voetballen. Als Leicester ons wegdrukt dan is je linksvoor een linksback en dan kom je onder druk te staan ja.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Als we geen domme goals slikten zou die campagne er ook anders hebben uitgezien. Op dat niveau wordt dat genadeloos afgestraft.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door MattJensen »

Alethio schreef: Afbeelding
:-)
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door MattJensen »

Tiki Taka schreef:
Bali Balingoli schreef: In Porto heb ik de opstelling nog verdedigd maar nu loop over naar team Khas...
Als je bij afwezigheid van Vormer, Engels en Rafa ook nog eens Denswil en Van Rhijn laat rusten neem je de CL niet ernstig. Dan kan je als Belgische ploeg nooit iets halen. De eerste speelminuten voor De Bock en Mechele in zo'n match? Het was er aan te zien.

Ik vind het ook vrij ongepast om een hoge borst op te zetten over onze 2de helft. De waarheid is dat we in geen enkele match aanspraak konden maken op punten. Af en toe wat veldoverwicht tegen een ploeg die voorstaat en 1 goede kans per match is echt niks om fier op te zijn.

Spijtig want zo'n kans om de 2de ronde te halen krijgen we nooit meer. Kopenhagen is misschien iets sterker dan verwacht maar Leicester en het junior-Porto zeker niet. Het beste club had een heel mooie campagne kunnen spelen. Hopelijk moeten we niet te lang wachten op een nieuwe kans.
Wat mij opviel in de voorbije 5 CL matchen (en eigenlijk ook in de reguliere competitie) is het aanvallend onvermogen van de flankaanvallers/spitsen.
Dit uiteraard in grote mate mede door de afwezigheid van Izzy en Rafa. Als je Vormer of Vanaken als flankaanvaller moet posteren, dan wordt het moeilijk. Ik begrijp nog steeds niet dat in augustus toen bekend raakte dat er op Rafa geen beroep kon gemaakt worden voor deze CL campagne,
er geen speler werd aangetrokken. Carcela OK, maar er was niet eens een plan B toen het op niks uitdraaide. Vreemd.
Limbombe?
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Fire »

Ik gok dat Taka Limbombe ziet als de vervanger voor Izzy vanaf volgend seizoen en nu eerder plaats innam van Dierckx/Storm
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Ik gok dat Taka Limbombe ziet als de vervanger voor Izzy vanaf volgend seizoen en nu eerder plaats innam van Dierckx/Storm
Idd, zo zie ik het, en zo zag MPH het ook, blijkt uit diens uitspraken over Limbombe`s progressie totnogtoe.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Hannes »

Tiki Taka schreef: Achteraf is het makkelijk praten, maar toch... Aan een match starten met 3 CVM`s (Claudemir, Simons, Pina) dat komt nooit goed,
wegens veel te weinig creatief en voetballend vermogen op het middenveld. In MPH zijn ogen is Claudemir echter geen CVM... :-/
Vanaken zijn beste positie is de 8 of de 10, niet op de rechterflank. Waarom niet gestart met Limbombe en Vanaken op de plaats van Claudemir?
Heel knappe goal van Izquierdo, die zich zo wel in de kijker speelt. Butelle enkele mooie reddingen verricht.
Voorts weer 2 tegengoals na 2 blunders van formaat. Na de winterstop alle focus op de eigen competitie.
Laat de G5 maar ver doorgaan in de EuropaLeague en morsen met de punten in de Jupiler League.
Om de CL niet te verlaten met het schaamrood op de wangen zijn 3 punten thuis tegen Kopenhagen nu toch wel een must, me dunkt.
Volledig akkoord. Ik lees nu wel dat Limbombe geen hele mats kan spelen. Wel, laat dan Gedoz opdraven in plaats van spelers op een plaats te zetten waarvoor ze de kwaliteiten niet hebben. De kranten hebben het over een dramatische 1ste helft van Mechele, maar ik vond dat dat wel meeviel. Heb ik dat zo verkeerd gezien dan?
Je zal zien: tegen Kopenhagen gaan we er vol voor en winnen we onze eerste punten. Schrijnend.
Ik hoor ook overal dat Cools bij de 2 goals boter op het hoofd heeft. Bij die penalty: ok. Bij de eerste verliest hij idd de bal vooraan, maar op die plaats balverlies lijden, met nog zoveel man achter de bal, kan en mag nooit de oorzaak van een tegengoal zijn. Pina is de schuldige: hij laat zijn man lopen. Toch meer verwacht van die kerel.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Hannes »

Bali Balingoli schreef: In Porto heb ik de opstelling nog verdedigd maar nu loop over naar team Khas...
Als je bij afwezigheid van Vormer, Engels en Rafa ook nog eens Denswil en Van Rhijn laat rusten neem je de CL niet ernstig. Dan kan je als Belgische ploeg nooit iets halen. De eerste speelminuten voor De Bock en Mechele in zo'n match? Het was er aan te zien.

Ik vind het ook vrij ongepast om een hoge borst op te zetten over onze 2de helft. De waarheid is dat we in geen enkele match aanspraak konden maken op punten. Af en toe wat veldoverwicht tegen een ploeg die voorstaat en 1 goede kans per match is echt niks om fier op te zijn.

Spijtig want zo'n kans om de 2de ronde te halen krijgen we nooit meer. Kopenhagen is misschien iets sterker dan verwacht maar Leicester en het junior-Porto zeker niet. Het beste club had een heel mooie campagne kunnen spelen. Hopelijk moeten we niet te lang wachten op een nieuwe kans.
Ook akkoord. Denswil schijnt wel geblesseerd te zijn. Maar als die wegvalt, dan hou je toch Van Rhijn aan boord? Heeft ervaring, snelheid en een trap.
Bij 4 van de 5 CL-matchen klagen dat je een punt verdiend had of "als wij die eerste grote kans hadden afgemaakt"… Sorry hoor: 1 keer ok, 2 keer ook, maar zoiets duurt geen hele CL-campagne. Dan moet je de fout bij jezelf gaan zoeken. En zeg eens eerlijk: ook nu weer hadden we geen punt verdiend. Leicester was een klasse sterker, ook al hadden ze het op het einde moeilijker.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Alethio »

Ik vond Mechele ook wel meevallen. Hij won de meeste duels achteraan, maar was wel gewoon trager dan Vardy. Daarom wel eens een stapje te laat (bij de eerste goal, al moet je die niet op zijn conto schrijven, vind ik), en hij is ook wel (minstens) een keer gepasseerd door hem alsof hij er niet staat. Voor de rest was het prima, zeker na 6 maanden zonder wedstrijd en tegen een goede tegenstander.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

Fire schreef: dat jij gefrustreerd bent weet iedereen hier al jaren....
:bow: als jij blij bent met het in stand houden van het geleverde spel..tja.. :brechtje:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Fire »

Dat zeg ik nergens he.
Maar jij bent al gefrustreerd over Club sinds je op Forumclub toekwam.
Hoe vaak ben jij al positief geweest? Misschien de dag van de titel of de dag van de beker winst.
Als jij graag focust op het negatieve dan moet je dat vooral doen, maar waarom je de nood voelt omdat met iedereen te delen, dat ontgaat me volledig.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

Generaloberst schreef:
Fire schreef: dat jij gefrustreerd bent weet iedereen hier al jaren....
:bow: als jij blij bent met het in stand houden van het geleverde spel..tja.. :brechtje:
Ik hoorde je niet klagen als dat zelfde geleverde spel een beker en een titel opleverde. Dan was je hier nergens te bespeuren :lol:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Alethio »

In his defence, dan was er hier niemand.

#allesisdeschuldvanJenne
Plaats reactie