UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
22%
Cools
0
Geen stemmen
Mechele
2
11%
Poulain
1
6%
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
0
Geen stemmen
Pina
0
Geen stemmen
Vanaken
2
11%
Izquierdo
6
33%
Vossen
1
6%
Limbombe
1
6%
Van Rhijn
1
6%
Wesley
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Fire »

:rofl:
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Cl campagne toch wel smetje op MPH zijn parcours als onze T1. Maar ook dat valt wel te plaatsen. Het moet ook allemaal een beetje meezitten en dat is nooit het geval geweest. Hoop nu wel dat we de restant van de reguliere competitie gaan bazen. En VOL voor die 2de titel op rij gaan.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Peet »

0 op 15 een smetje :)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

Waar er amper iemand nog gaat over babbelen als hij opnieuw de titel zou behalen. T'is allemaal relatief in het voetbal.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Fire »

Pica schreef: Waar er amper iemand nog gaat over babbelen als hij opnieuw de titel zou behalen. T'is allemaal relatief in het voetbal.
True, True.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door nesnaj713 »

Pica schreef: Waar er amper iemand nog gaat over babbelen als hij opnieuw de titel zou behalen. T'is allemaal relatief in het voetbal.
Niet akkoord.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

Peet schreef: 0 op 15 een smetje :)
Zo gaan we zijn parcours toch niet herinneren? Dus wat mij betreft wel. Zet hier die titel neer na zo lang wachten. Die geweldige EL campagne. Ook nog een beker. En het seizoen is nog niet gedaan. Hopelijk volgt er nog wat.

Ga ook niet akkoord dat een coach alles kan sturen. Die groep moet zelf ook willen en vooral kunnen. Daarom ook dat ik die titel verdomd knap vind. We waren superfit en in vorm op het juiste moment. Dat is ook coaching. Die 0 op 15 verandert daar weinig aan. We hadden ook al wel een punt minimum verdient. En dus geeft die 0 op 15 ook een vertekend beeld. Voor mij is dat dus nog altijd maar een smetje. We hebben nog een thuiswedstrijd tegen Kopenhagen om wat recht te zetten ook. MPH zal altijd die man zijn die de titel terug naar Brugge heeft gebracht. Voila.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

Pica schreef:
Generaloberst schreef:
Fire schreef: dat jij gefrustreerd bent weet iedereen hier al jaren....
:bow: als jij blij bent met het in stand houden van het geleverde spel..tja.. :brechtje:
Ik hoorde je niet klagen als dat zelfde geleverde spel een beker en een titel opleverde. Dan was je hier nergens te bespeuren :lol:
:grin: toch wel hoor..met de melding dat ze eindelijk gekregen hebben wat ze verdienden. Maar ik ben niet tevreden over het voetbal dat FCB brengt: teveel angst, te weinig lef.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind deze kritiek meer dan terecht.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115897" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

Generaloberst schreef:
Pica schreef:
Generaloberst schreef:
Fire schreef: dat jij gefrustreerd bent weet iedereen hier al jaren....
:bow: als jij blij bent met het in stand houden van het geleverde spel..tja.. :brechtje:
Ik hoorde je niet klagen als dat zelfde geleverde spel een beker en een titel opleverde. Dan was je hier nergens te bespeuren :lol:
:grin: toch wel hoor..met de melding dat ze eindelijk gekregen hebben wat ze verdienden. Maar ik ben niet tevreden over het voetbal dat FCB brengt: teveel angst, te weinig lef.
'Angst' omdat we weggedrukt werden? Omdat de tegenstander een niveau hoger speelt en we niet direct mee kunnen. Als je 2 beste spelers er dan nog keer niet bij zijn, is dat kwaliteitsverlies des te groter.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

nesnaj713 schreef:
Pica schreef: Waar er amper iemand nog gaat over babbelen als hij opnieuw de titel zou behalen. T'is allemaal relatief in het voetbal.
Niet akkoord.
"amper iemand", ik heb bewust niet "niemand" gezet. :teach:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Generaloberst schreef:
Pica schreef:
Generaloberst schreef:

:bow: als jij blij bent met het in stand houden van het geleverde spel..tja.. :brechtje:
Ik hoorde je niet klagen als dat zelfde geleverde spel een beker en een titel opleverde. Dan was je hier nergens te bespeuren :lol:
:grin: toch wel hoor..met de melding dat ze eindelijk gekregen hebben wat ze verdienden. Maar ik ben niet tevreden over het voetbal dat FCB brengt: teveel angst, te weinig lef.
'Angst' omdat we weggedrukt werden? Omdat de tegenstander een niveau hoger speelt en we niet direct mee kunnen. Als je 2 beste spelers er dan nog keer niet bij zijn, is dat kwaliteitsverlies des te groter.
Doet me denken aan John Van den Brom... ook tegenstanders die te pakken waren en altijd met de kak in de broek op het veld komen. Ik begrijp dat niet. Je hebt al 0 op 12 en dan zo negatief aan de match beginnen. Met 3 CVMs ga je niet veel matchen winnen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Khas »

Peet schreef: Doet me denken aan John Van den Brom... ook tegenstanders die te pakken waren en altijd met de kak in de broek op het veld komen. Ik begrijp dat niet. Je hebt al 0 op 12 en dan zo negatief aan de match beginnen. Met 3 CVMs ga je niet veel matchen winnen.
Wilmots is niet akkoord.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

Khas schreef:
Peet schreef: Doet me denken aan John Van den Brom... ook tegenstanders die te pakken waren en altijd met de kak in de broek op het veld komen. Ik begrijp dat niet. Je hebt al 0 op 12 en dan zo negatief aan de match beginnen. Met 3 CVMs ga je niet veel matchen winnen.
Wilmots is niet akkoord.
MPH ook niet, mens heeft ook wat titels en andere prestaties voor te leggen.
Plaats reactie