UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
22%
Cools
0
Geen stemmen
Mechele
2
11%
Poulain
1
6%
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
0
Geen stemmen
Pina
0
Geen stemmen
Vanaken
2
11%
Izquierdo
6
33%
Vossen
1
6%
Limbombe
1
6%
Van Rhijn
1
6%
Wesley
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Pica »

MattJensen schreef:
Khas schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef: Van Den Bempt, toch de meest gewaardeerde voetbal journalist in Vlaanderen uit nu ook openlijk kritiek op MPH omwille van zijn
behoudende aanpak in deze CL campagne. MPH laat zijn ploeg te veel vanuit de reactie voetballen, ipv. uit te gaan van eigen sterkte.
Overschot van gelijk heeft hij...met 3 CVM`s spelen, dat zou verboden moeten worden miljaar.
Waarom doet iedereen alsof het de eerste keer is dat er zoiets gebeurt? MPH speelt al ieder seizoen zo in de matchen die er toe doen. Dit levert zijn resultaten op en dan hoorde ik hier niemand zagen over MPH.
Dit is pertinent onwaar. Er is een evolutie merkbaar, met een duidelijke ommezwaai na zijn eerste seizoen.
Ik herinner me trouwens op de kampioensviering dat ik zaagde tegen je over mph.
Gij zaagt altijd over mph als ge gedronken hebt. :-)
2 :mrgreen:
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Bali Balingoli »

Allé zeg, wat een foute interpretatie taka.
Vandenbempt is overduidelijk ironisch in het eerste deel van zijn column. Zijn punt is net het tegenovergestelde.
De nederlaag had weinig met behoudend spel te maken want aanvallend spelen is dodelijk tegen Leicester. Zo blijkt ook uit de goals en de kansen die Leicester kreeg.

Zijn conclusie is dat als je belangrijke spelers mist en andere niet in topvorm zijn dit het gevolg is voor een Belgische ploeg in de CL. De hele column is net een kritiek op het algemene geklaag over het behoudende spel :thumbb:

Dat is dus zijn mening, en hij heeft waarschijnlijk gelijk. Maar persoonlijk had ik toch ook graag eens een meer gedurfde aanpak gezien.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door Khas »

MattJensen schreef:
Khas schreef:
Pica schreef:
Tiki Taka schreef: Van Den Bempt, toch de meest gewaardeerde voetbal journalist in Vlaanderen uit nu ook openlijk kritiek op MPH omwille van zijn
behoudende aanpak in deze CL campagne. MPH laat zijn ploeg te veel vanuit de reactie voetballen, ipv. uit te gaan van eigen sterkte.
Overschot van gelijk heeft hij...met 3 CVM`s spelen, dat zou verboden moeten worden miljaar.
Waarom doet iedereen alsof het de eerste keer is dat er zoiets gebeurt? MPH speelt al ieder seizoen zo in de matchen die er toe doen. Dit levert zijn resultaten op en dan hoorde ik hier niemand zagen over MPH.
Dit is pertinent onwaar. Er is een evolutie merkbaar, met een duidelijke ommezwaai na zijn eerste seizoen.
Ik herinner me trouwens op de kampioensviering dat ik zaagde tegen je over mph.
Gij zaagt altijd over mph als ge gedronken hebt. :-)
Nuchter ook
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL SD05 | Leicester City FC - Club Brugge | di 22/11 - 20:45

Bericht door DavidVM »

Peet schreef:
DavidVM schreef:
Peet schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
Behalve de CL waar we door "omstandigheden" geen beste beurt maken, zitten we toch op schema ?
Zelfs verder dan vorig jaar deze tijd ?
Kampioen spelen is toch wat we allen willen, eerder dan Europees overwinteren, en derde of vierde worden in de competitie ?
Het Play-off systeem draagt er nu eenmaal toe bij dat de competitie hier pas in maart begint.
Op schema? Zijn wij AA Gent ofzo? We staan 4e in een heel zwakke competitie op 6 punten van fucking Waregem.
We zijn nu toch al x-aantal jaar bezig met play-offs, dan zou je ondertussen toch mogen weten dat we wel degelijk op schema zitten. De tijden zijn verandert, het is de vorm in de maanden maart-april-mei die telt. Who cares dat Essevee eerste staat met 6 punten voor? Wat telt is de eindklassering. Vroeger kon je je nu afvragen waar je 6 punten ging terug halen, maar die tijd is al lang voorbij.
Nochtans werd 5 van de 7 keer de kampioen van de reguliere competitie ook kampioen. Maar laat jullie allemaal maar leiden door dat verhaaltje van "pieken naar de PO's". Vandaar ook al die overbelastingblessures waar we met te kampen hebben, zal zijn omdat we ons nu sparen. :brechtje:
Dat waren dan ook altijd ploegen die gewoon beter waren dan de rest (anderlecht met Lukaku, Genk met De Bruyne, ...), iets wat de laatste 2-3 jaar niet meer het geval is en dan telt inderdaad de vorm op het moment van de play-offs
Plaats reactie