UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
2%
Van Rhijn
1
2%
Mechele
2
5%
Denswil
7
17%
Cools
3
7%
Pina
1
2%
Claudemir
0
Geen stemmen
Refaelov
1
2%
Gedoz
5
12%
Wesley
11
26%
Bolingoli
9
21%
Vanaken
1
2%
Vormer
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 42

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door CePa »

Gratchski schreef: Dus de basic is dat Hein echt wel zijn specifieke spelers nodig heeft om het te laten werken en zal het opnieuw lastig hebben om van nul met een bestaande spelersgroep een systeem te vormen.

Als anderlecht hem haalt, zie ik een Sels, Kums, Depoitre, Foket zeker naar anderlecht trekken
Buiten Sels volgens mij echt niet nodig om die te halen. Thielemans en Dendoncker kunnen perfect dat middenveld dragen, Teo is een upgrade van Depoitre en met Najar hebben ze een speler met dezelfde (zelfs meer) kwaliteiten dan Foket. Buiten de centrale defensie en wat doublures hebben ze daar niet veel nodig om Hein zijn systeem te voetballen.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Gratchski »

Het gaat hem niet om de kwaliteit van de spelers. Maar over het systeem aangeleerd krijgen. probeerde hij bij Genk en dat mislukte. Heb je enkele spelers die het systeem en looplijnen al kennen, krijg je dat systeem er veel vroeger in.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door CePa »

Gratchski schreef: Het gaat hem niet om de kwaliteit van de spelers. Maar over het systeem aangeleerd krijgen. probeerde hij bij Genk en dat mislukte. Heb je enkele spelers die het systeem en looplijnen al kennen, krijg je dat systeem er veel vroeger in.
Kan ik je zeker in volgen, maar Hein gaat nooit carte blanche krijgen bij anderlecht. Natuurlijk spelers als Thielemans, Teo en Najar zullen wel eens kunnen vertrekken. Dan lijkt het mij idd logisch ze te vervangen door de eerder aangehaalde spelers.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Khas »

De enige die hij moet halen om zijn systeem te kunnen draaien daar is Dejaeghere en een centrale middenvelder met verstand.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Peet schreef: En op wat slaat die telling van MPH. Titel 11 jaar geleden. Beker 8 jaar geleden (Who care's).
Heel knap allemaal, echt, maar we gaan het als 2e club van het land toch niet uitzonderlijk gaan vinden dat we op 3 seizoenen een titel en beker winnen. Sorry van het razen, maar die persconferentie heeft mij echt kwaad gemaakt :mrgreen:.
Second that. Om je dood te schamen, die persconferentie.

Bijvoorbeeld dit: "Wij zijn Club Brugge en moeten alles winnen, als ik jullie moet geloven. Doen we dat niet, dan zijn we slecht. Al dat venijn dat ik heb gezien en gelezen de laatste tijd... Ik hoop dat het heeft opgelucht"

Ik krijg daar echt het vliegend shijt van hé. Ja, Michel, Club moet alles winnen. Dat vind ik als supporter ook. En dat verwacht ik ook. Van die instelling zou Club ALTIJD moeten uitgaan. Er godverdomme voor gaan en elke match willen winnen.
Onbegrijpelijk dat hij zo licht over een verlies kan gaan. Dan nog het verlies dat voor de grootste internationale afgang in onze Clubgeschiedenis zorgde.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Khas »

Ik zei het eerder al; nekkenmentaliteit. Enkel de titel telt.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 dec 2016, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Hannes »

Peet schreef: Ge leest hier toch wat ze. Valencia en Lyon waren geen waardige tegenstanders voor fucking AA Gent. Dat is alsof Westerlo kampioen wordt maar dat KV Mechelen zegt dat anderlecht en Club geen waardige tegenstanders waren. :rofl: Je kan beter Brechtje.
Flufferd heeft gewoon dik gelijk.

En op wat slaat die telling van MPH. Titel 11 jaar geleden. Beker 8 jaar geleden (Who care's).
Heel knap allemaal, echt, maar we gaan het als 2e club van het land toch niet uitzonderlijk gaan vinden dat we op 3 seizoenen een titel en beker winnen. Sorry van het razen, maar die persconferentie heeft mij echt kwaad gemaakt :mrgreen:.
2!!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Hannes »

:-)
Om het in de stijl van HVHolsbeeck te zeggen: "Vrienden, laat ons de rangen sluiten en de neuzen in dezelfde richting zetten!"
Kunnen we gewoon die titel pakken en volgend jaar nog eens opnieuw proberen... mét fighting spirit!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Hannes schreef: Kunnen we gewoon die titel pakken en volgend jaar nog eens opnieuw proberen... mét fighting spirit!
Ik ben oprecht bang voor volgend seizoen. In die mate zelfs dat ik vrees dat we play-off 1 niet zullen halen.

MPH vertrekt. Timmy stopt al dan niet, maar Izquierdo en Denswil vertrekken zeker (idem Gedoz), waarschijnlijk ook Engels, onze beste, belangrijkste en meest scorende verdediger. Intussen is er interesse voor Vanaken en Refaelov, zoals altijd, en komt er mogelijk een nieuwe doelman, naast de nieuwkomers die de vertrekkers moeten vervangen.
Een nieuwe trainer moet 4 jaar Preud'homme zien te gaan verwerken, iets wat geleden is van het vertrek van Sollied en we weten hoe dat is afgelopen, al zullen we nu wel hopelijk een trainer met meer capaciteiten aanstellen dan - met het grootst mogelijke respect - Ceulemans destijds.
Hoewel, het staat in de sterren geschreven dat het Philippe Clement wordt en hem wacht een aartsmoeilijke taak, want laat ons wel wezen, hij heeft geen ervaring als T1. Dus dat belooft.
Komen we sowieso in een overgangsjaar terecht dus, waar we minstens een halve ploeg moeten vervangen.
En dan nog een Champions Leaguecampagne (want we worden sowieso kampioen) doorploeteren in een poule die ongetwijfeld moeilijker wordt dan die dat we nu hadden. En we pakten nu al 0 op 18.

Ik zie het seizoen 2017-2018 echt niet goed zitten. :cry: :oops:
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 12 dec 2016, 15:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Alethio »

Rafa gaat nergens heen, het zou al erg vreemd moeten lopen, denk ik. Of hij fit zal zijn, dat is iets anders. Play-off 1 halen we sowieso, zelfs zonder Izzy, Timmy en Denswil. Gesteld dat er natuurlijk vervangers komen (Pina voor Timmy is er al, Limbombe voor Izzy ook). Het probleem zal zich vooral defensief situeren als Denswil én Engels vertrekken. Maar zelfs daar, als we één verdediger extra halen (gelet dat het geen versterking in de breedte is), heb je met Poulain, Mechele en die andere kwaliteit genoeg om makkelijk top 6 te halen in de reguliere competitie.

Hopelijk gaat volgend jaar Europa weer eens een hoofddoel zijn, dat moet eigenlijk wel na de voorbije twee campagnes. Dan ligt het zwaartepunt sowieso te vroeg in het jaar om echt mee te doen voor het kampioenschap, maar Play-off I halen, daar voorzie ik eigenlijk geen problemen voor. Als ze de problemen die ze gaan hebben erkennen, tenminste, en vanaf het begin er vol voor gaan, in tegenstelling tot dit en vorig jaar.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef:
Hannes schreef: Kunnen we gewoon die titel pakken en volgend jaar nog eens opnieuw proberen... mét fighting spirit!
Ik ben oprecht bang voor volgend seizoen. In die mate zelfs dat ik vrees dat we play-off 1 niet zullen halen.

MPH vertrekt. Timmy stopt al dan niet, maar Izquierdo en Denswil vertrekken zeker (idem Gedoz), waarschijnlijk ook Engels, onze beste, belangrijkste en meest scorende verdediger. Intussen is er interesse voor Vanaken en Refaelov, zoals altijd, en komt er mogelijk een nieuwe doelman, naast de nieuwkomers die de vertrekkers moeten vervangen.
Een nieuwe trainer moet 4 jaar Preud'homme zien te gaan verwerken, iets wat geleden is van het vertrek van Sollied en we weten hoe dat is afgelopen, al zullen we nu wel hopelijk een trainer met meer capaciteiten aanstellen dan - met het grootst mogelijke respect - Ceulemans destijds.
Hoewel, het staat in de sterren geschreven dat het Philippe Clement wordt en hem wacht een aartsmoeilijke taak, want laat ons wel wezen, hij heeft geen ervaring als T1. Dus dat belooft.
Komen we sowieso in een overgangsjaar terecht dus, waar we minstens een halve ploeg moeten vervangen.
En dan nog een Champions Leaguecampagne (want we worden sowieso kampioen) doorploeteren in een poule die ongetwijfeld moeilijker wordt dan die dat we nu hadden. En we pakten nu al 0 op 18.

Ik zie het seizoen 2017-2018 echt niet goed zitten. :cry: :oops:
We kunnen alleen maar beter doen in de CL volgend jaar :teach:
of even goed (slecht) :hide:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef:
Cedrinho schreef:
Hannes schreef: Kunnen we gewoon die titel pakken en volgend jaar nog eens opnieuw proberen... mét fighting spirit!
Ik ben oprecht bang voor volgend seizoen. In die mate zelfs dat ik vrees dat we play-off 1 niet zullen halen.

MPH vertrekt. Timmy stopt al dan niet, maar Izquierdo en Denswil vertrekken zeker (idem Gedoz), waarschijnlijk ook Engels, onze beste, belangrijkste en meest scorende verdediger. Intussen is er interesse voor Vanaken en Refaelov, zoals altijd, en komt er mogelijk een nieuwe doelman, naast de nieuwkomers die de vertrekkers moeten vervangen.
Een nieuwe trainer moet 4 jaar Preud'homme zien te gaan verwerken, iets wat geleden is van het vertrek van Sollied en we weten hoe dat is afgelopen, al zullen we nu wel hopelijk een trainer met meer capaciteiten aanstellen dan - met het grootst mogelijke respect - Ceulemans destijds.
Hoewel, het staat in de sterren geschreven dat het Philippe Clement wordt en hem wacht een aartsmoeilijke taak, want laat ons wel wezen, hij heeft geen ervaring als T1. Dus dat belooft.
Komen we sowieso in een overgangsjaar terecht dus, waar we minstens een halve ploeg moeten vervangen.
En dan nog een Champions Leaguecampagne (want we worden sowieso kampioen) doorploeteren in een poule die ongetwijfeld moeilijker wordt dan die dat we nu hadden. En we pakten nu al 0 op 18.

Ik zie het seizoen 2017-2018 echt niet goed zitten. :cry: :oops:
We kunnen alleen maar beter doen in de CL volgend jaar :teach:
of even goed (slecht) :hide:
"even goed (slecht)" = "slechter", in dit geval..
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Gratchski »

Denswil / Engels kun je al opvangen door Lombaerts.
Cools zal tegen dan nog beter zijn.
Die Haksa en limbombe kunnen izzy tegen dan vervangen. Gedoz zal makkelijker te vervangen zijn.
Pina zal timmy zijn vervanger zijn.
Rafa gaat niet weg.
Hans gaat niet weg en Coopman zal zijn doublere zijn.

Sowieso zal een nieuwe trainer ook nieuwe spelers met zich meebrengen. Is het clement, dan kan die voortgaan op de fundamenten van nu.

Nog iets om over te panikeren?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Elke vertrekkende speler wordt vervangen. Sowieso. Maar dat hoeft niet per se te betekenen dat alles van bij het begin goed draait. Bij SVZW gaat dat dit seizoen erg goed, heb ik bewondering voor zelfs. Echter is dat verre van altijd het geval. Niet omdat je een nieuwe ploeg koopt, dat die meteen even goed draait als de vorige.

Over de nieuwe T1: ik hoop gewoon dat het PC niet wordt enkel en alleen om die reden van verderbouwen op de fundamenten van MPH. Puur als voetballiefhebber heb ik geen zin in "meer van hetzelfde". Kan PC dat wel trouwens? Heeft hij er de capaciteiten voor? Of als het een andere trainer wordt: hoe lang duurt het voor die zijn nieuwe visie en systeem in de ploeg geslepen krijgt?

Sowieso komt er een overgangsperiode. En dan is het maar de vraag hoe lang die duurt. Gelukkig is er het PO-systeem. Dat helpt ons al in dat geval.

Ik panikeer op zich niet, want als ik dit zie aankomen, dan is dat voor het duo Verhaeghe-Mannaert ook het geval. Het is alleen te hopen dat er tijdig iets aan gedaan wordt. En dan denk ik bijvoorbeeld aan in juni al duidelijkheid hebben over de nieuwe trainer en het dan al vastleggen van de nieuwe spelers. Voorzien is beter dan genezen.

Oh ja, Lombaerts zou mooi zijn. Maar realistisch?
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 12 dec 2016, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: UCL SD06 | Club Brugge - FC København | wo 07/12 - 20:45

Bericht door CePa »

Ik denk net dat mits goeie en tijdige keuzes te maken een frisse wind niet slecht hoeft te zijn. In de ideale wereld bereiden ze zich nu al voor.
Perfect scenario:
Mechele uitlenen -> Simons rij achteruit -> dragende speler op de 6 (Vainqeur)
Doublure voor Hans halen die ook rol Rafa aankan. (Schaub)
Keeper die Butelle scherp kan stellen en kan uitgroeien tot 1e keeper (Horvath)
Wesley uitlenen -> topper halen voor SP (Borja)
Aanvullen met talenten als Haksabanovic.
Lombaert aantrekken voor volgend seizoen.

Krijg je dit in het geval van vertrek Engels, Denswil, Simons, Vanaken, Jos en Diaby.

-------------Butelle/Horvath------------
RVR/Cools- Poulain/Mechele--Lombaerts/Lemoine----LDB/Cools
--Vormer/Claudemir---Vainqeur/Pina-----
-----------------Schaub/Coopman------------
Rafa/x--------------------------------Limbombe/Haksa
----------------Borja!!/Vossen/Wesley
Hoef je in de zomer maar 2 a 3 spelers te halen. CB ipv Lemoine (Lenglet) CAM/RW (Rusnak/ El Kadouri) naast Coopman en een vervanger voor Claudemir of Pina (Lazare, Meite, Almiron, Akpa Akpro,...).
Laatst gewijzigd door CePa op 12 dec 2016, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Never underestimate the power of PASSION
Plaats reactie