JPL SD18 | RSC anderlecht - Club Brugge | zo 11/12 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
5
18%
Van Rhijn
1
4%
Poulain
12
43%
Denswil
3
11%
Cools
1
4%
Simons
3
11%
Claudemir
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Vormer
1
4%
Vossen
1
4%
Limbombe
1
4%
Refaelov
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 28

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: JPL SD18 | RSC anderlecht - Club Brugge | zo 11/12 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

The_One schreef:
Cedrinho schreef: Het is van moeten winnen. Als je je ganse CL-campagne weggooit en jezelf de grootst mogelijke afgang in het internationale Clubvoetbal gunt in het belang van de competitie en de focus op deze match, dan ben je het aan jezelf verplicht om deze match te winnen.
Winnen is dus een absolute verplichting.
Dat je zegt dat we nu zeker kampioen moeten worden, kan ik me nog in vinden, maar deze match echt moeten winnen, dat vind ik niet. Deze match is echt niet belangrijk..
Wel als je die match tegen Kopenhagen zo laat schieten. Is teken dat je alles op de match tegen rsca zet.

En dan zo voor de dag komen en welgeteld 1 keer de bal binnen het doelkader krijgen. Beschamend.
Khas schreef: Winnen of verliezen, het maakt me weinig uit. Ik wil gewoon geen kutvoetbal zien.
Oei.
FCB_7 schreef: Je zag natuurlijk dat de spelers vermoeid waren door de zware Europese midweekmatch. Daardoor misten we scherpte in onze acties. We hadden misschien toch beter met een B-team gespeeld woensdag. De trouwe supporters zouden dit helemaal niet erg vinden, ze betalen tenslotte niet veel voor zo'n CL campagne en vinden het ook leuk dat ze eens het B-team aan het werk zouden kunnen zien. Een vernedering meer of minder vinden ze niet erg. Maar ach, zo'n 0/18 is nu ook niet zo slecht. En dan had de A-ploeg topfit geweest om anderlecht in eigen huis te kloppen met fris voetbal zodanig dat de fans dit snel konden vergeten.

GEDEGOUTEERD!!!!
Hard uitgedrukt maar eeeerg herkenbaar gevoel.. I feel ya bro.
Plaats reactie