JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
4
20%
Palacios
2
10%
Engels
1
5%
Denswil
2
10%
Cools
5
25%
Simons
2
10%
Vormer
1
5%
Vanaken
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
Vossen
2
10%
Izquierdo
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

Mocht die Kalinic niet in doel staan zou het ook anders geweest zijn...
Oh Frail.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Hans1981 schreef:
Alethio schreef: Hopelijk nu weer voetjes op de grond, hard werken, en punten pakken. Al bij al is het een mooie ongeslagen reeks geweest, en met 3 op 6 op Standard en Gent kon ik vooraf zeker leven.

hashtagfeelingsmanagement.
En de wedstrijd wordt ook beslist door een vrije trap. Het is nu ook niet dat we worden weggespeeld. Een net iets beter Club neemt hier gewoon een puntje mee.
Dat er een doelpunt voor hun ging vallen op vrije trap dat zat echt dik in de lucht ze. Engels, Palacios en Simons die bleven maar fouten weg geven vlak aan onze 16, dat het ne keer prijs ging zijn dat was kwestie van tijd.

We deden mee in de eerste helft waar we inderdaad de betere kansen hadden. Vossen had altijd die kans moeten afmaken dan was het misschien een andere match geweest. Maar 2e helft was het al Gent dat de klok sloeg en ze hebben genoeg kansen gehad ze, bijvoorbeeld die bal op de paal waar waar al onze verdedigers staan te slapen.

Ook dit is ver van het sterkste Gent. Ik bedoel er staan zoveel nieuwe spelers bij hun tussen de lijnen dat is gewoon onmogelijk dat die allemaal goed op elkaar staan ingespeeld. Als Brugge ook maar een beetje inzet had getoond dat was Gent in de problemen gekomen. Maar ze laten Gent gewoon alles doen en hebben ze nog een handje geholpen met onozele fouten en balverlies weg te geven. Die ploeg werd paar dagen geleden nog door Lokeren van het veld gespeeld en vandaag lieten we ze eruit zien als een potentiële titelkandidaat. Dat is gewoon schandelijk.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 29 jan 2017, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Droogkast »

Ach, straks is Poulain terug en hebben we weer balans in de ploeg.
Ik maak me geen zorgen.
Eerst drogen, dan strijken.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Droogkast schreef: Ach, straks is Poulain terug en hebben we weer balans in de ploeg.
Ik maak me geen zorgen.
Poulain lost al veel op defensief maar ik maak mij echt wel zorgen op offensief vlak. Ik vind de opties die we momenteel in de ploeg hebben gewoon niet goed genoeg. Elke wedstrijd is hetzelfde, geef de bal aan Izzy en die moet het oplossen. En als die het niet oplost dan lukt het niet.

Rest zijn gewoon passagiers bij momenten.
Gebruikersavatar
Droogkast
Belofte
Berichten: 236
Lid geworden op: 11 dec 2016, 20:41

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Droogkast »

BlueJedi schreef:
Droogkast schreef: Ach, straks is Poulain terug en hebben we weer balans in de ploeg.
Ik maak me geen zorgen.
Poulain lost al veel op defensief maar ik maak mij echt wel zorgen op offensief vlak. Ik vind de opties die we momenteel in de ploeg hebben gewoon niet goed genoeg. Elke wedstrijd is hetzelfde, geef de bal aan Izzy en die moet het oplossen. En als die het niet oplost dan lukt het niet.

Rest zijn gewoon passagiers bij momenten.
Ik had het ook vooral op offensief vlak.
Met Poulain er in speelt Timmy niet zo zeer in zijn schildpadhouding, waardoor Vormer niet verzuipt en Vanaken niet op een eiland komt te staan. Door zijn gemis geef je (terug) de hele centrale as op.
We spelen zonder middenveld door onbalans achteraan.
Laatst gewijzigd door Droogkast op 29 jan 2017, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Eerst drogen, dan strijken.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

BlueJedi schreef:
Hans1981 schreef:
Alethio schreef: Hopelijk nu weer voetjes op de grond, hard werken, en punten pakken. Al bij al is het een mooie ongeslagen reeks geweest, en met 3 op 6 op Standard en Gent kon ik vooraf zeker leven.

hashtagfeelingsmanagement.
En de wedstrijd wordt ook beslist door een vrije trap. Het is nu ook niet dat we worden weggespeeld. Een net iets beter Club neemt hier gewoon een puntje mee.
Dat er een doelpunt voor hun ging vallen op vrije trap dat zat echt dik in de lucht ze. Engels, Palacios en Simons die bleven maar fouten weg geven vlak aan onze 16, dat het ne keer prijs ging zijn dat was kwestie van tijd.

We deden mee in de eerste helft waar we inderdaad de betere kansen hadden. Vossen had altijd die kans moeten afmaken dan was het misschien een andere match geweest. Maar 2e helft was het al Gent dat de klok sloeg en ze hebben genoeg kansen gehad ze, bijvoorbeeld die bal op de paal waar waar al onze verdedigers staan te slapen.

Ook dit is ver van het sterkste Gent. Ik bedoel er staan zoveel nieuwe spelers bij hun tussen de lijnen dat is gewoon onmogelijk dat die allemaal goed op elkaar staan ingespeeld. Als Brugge ook maar een beetje inzet had getoond dat was Gent in de problemen gekomen. Maar ze laten Gent gewoon alles doen en hebben ze nog een handje geholpen met onozele fouten en balverlies weg te geven. Die ploeg werd paar dagen geleden nog door Lokeren van het veld gespeeld en vandaag lieten we ze eruit zien als een potentiële titelkandidaat. Dat is gewoon schandelijk.
2de goal was offside. En dan is het verschil een niet eens bijzonder goed genomen vrijschop. Ook wij creëren kansen in die 2de helft. Ik heb het ook niet voor Gent. Maar we hebben in de Ghelamco al zwaarder afgezien. Maar het was niet voldoende, zeker die 2de helft niet. Ik had als eerste wissel altijd Immers gebracht en nog even gewacht met Rafa. Het nut van Diaby zag ik niet in.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door CePa »

Match die volgens mij geen winnaar verdiende. Maar als er dan toch één moest zijn Gent omwille van zijn efficiëntie wel een terechte winnaar is. Trouwens niet op het veld van de concurrentie (in de reguliere competitie) waar je de titel gaat verliezen. Waar ik me wel enorm aan stoor is de verhouding tussen arbiters en Hein. Als dit hetgene is dat je verkrijgt door zulk gedrag te vertonen, hoop ik van harte dat Michel hem de komende weken laat gelden.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

Slappe match, te veel duels verloren. Afwerking kan beter. JAmmer dat ze de kans gemist hebben om kwek uit po1 te houden. volgende match beter en niet rusten op de lauweren (nouja)
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Hans1981 »

Hans1981 schreef:
fcb 4 life schreef: Zucht, unieke kans laten liggen,rsca op kop..
Ze moeten nog wel winnen. Niet evident daar voor hun. Nu ook weer met Trebel. Laatste kans ook voor Standard.
Voila. :D
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

CePa schreef: Match die volgens mij geen winnaar verdiende. Maar als er dan toch één moest zijn Gent omwille van zijn efficiëntie wel een terechte winnaar is. Trouwens niet op het veld van de concurrentie (in de reguliere competitie) waar je de titel gaat verliezen. Waar ik me wel enorm aan stoor is de verhouding tussen arbiters en Hein. Als dit hetgene is dat je verkrijgt door zulk gedrag te vertonen, hoop ik van harte dat Michel hem de komende weken laat gelden.
Daar stoor ik mij al jaren aan. Vind dat echt walgelijk maar ja hoort bij 'het spel' zeker.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Wat mij opviel is dat er bij Gent direct 4 nieuwe spelers het verschil maakten (Kalu, Kalinic, Kabu, Gigot) en een meerwaarde waren.
Bij FCB zijn de wintertransfers allen versterkingen in de breedte.
Die vrijschopgoal moest Butelle gehad hebben en Vossen laat een reuzenkans liggen in de 1ste helft.
Wat me echter wel zorgen baart, is dat het bij Club offensief allemaal van Izquierdo en Vossen moet komen.
Rafa is nog niet in vorm, Vanaken is al het hele seizoen geen hoogvlieger, Wesley is (voorlopig) niet voldoende, Limbombe is out met pubalgie,
Diaby is een schim van zichzelf van vorig seizoen. Voor mij moet er echt nog een winger bij die er al staat en niet weer een talent of een versterking in de breedte.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door MattJensen »

Tiki Taka schreef: Wat mij opviel is dat er bij Gent direct 4 nieuwe spelers het verschil maakten (Kalu, Kalinic, Kabu, Gigot) en een meerwaarde waren.
Bij FCB zijn de wintertransfers allen versterkingen in de breedte.
Die vrijschopgoal moest Butelle gehad hebben en Vossen laat een reuzenkans liggen in de 1ste helft.
Wat me echter wel zorgen baart, is dat het bij Club offensief allemaal van Izquierdo en Vossen moet komen.
Rafa is nog niet in vorm, Vanaken is al het hele seizoen geen hoogvlieger, Wesley is (voorlopig) niet voldoende, Limbombe is out met pubalgie,
Diaby is een schim van zichzelf van vorig seizoen. Voor mij moet er echt nog een winger bij die er al staat en niet weer een talent of een versterking in de breedte.
Tja, als je brol moet vervangen moet je natuurlijk niet veel moeite doen met je transfers.
Nielsen, Rinne,... Daar vind ik zelfs betere alternatieven voor. En al zeker voor dat geld.
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170129_02701499" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 29/01 - 14:30

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: Wat mij opviel is dat er bij Gent direct 4 nieuwe spelers het verschil maakten (Kalu, Kalinic, Kabu, Gigot) en een meerwaarde waren.
Bij FCB zijn de wintertransfers allen versterkingen in de breedte.
Die vrijschopgoal moest Butelle gehad hebben en Vossen laat een reuzenkans liggen in de 1ste helft.
Wat me echter wel zorgen baart, is dat het bij Club offensief allemaal van Izquierdo en Vossen moet komen.
Rafa is nog niet in vorm, Vanaken is al het hele seizoen geen hoogvlieger, Wesley is (voorlopig) niet voldoende, Limbombe is out met pubalgie,
Diaby is een schim van zichzelf van vorig seizoen. Voor mij moet er echt nog een winger bij die er al staat en niet weer een talent of een versterking in de breedte.
Gigot was zwak, Kabu zocht zijn plaats nog en behalve de vrije trap ook niet veel waard. Kalinic moest volgens zijn eigen trainer geen bal pakken :mrgreen: . Kalu was wel echt goed, maar dat was Simon ook in het begin. Ik zie dus weinig "directe" meerwaarde, behalve de keeper, maar dan is Butelle bij RSCA ook een directe meerwaarde :mrgreen:
Plaats reactie