JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
8%
Vormer
2
15%
Engels
1
8%
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
3
23%
Vanaken
1
8%
Refaelov
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Rotariu
0
Geen stemmen
Wesley
5
38%
Poulain
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Peet schreef: Uw plaat blijft serieus hangen. Na 30 matchen is de stand gewoon de stand. Punt. En al bij al is het een logische stand. Geluk is zever.

Ze staan dus onverdiend op kop maar gaan volgens jou toch kampioen spelen met de vingers in de neus. Ok.

Hij had mij nochtans beloofd om het niet meer te herhalen :-(
:geenhup:
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Hier was ik even niet goed van. Wat een horrorspeeldag. Leidersplaats kwijt, Gent in PO I, moescron redt zich ...

Straf dat er hier 4 Wesley als beste speler aanduiden. Ok, gretig ingevallen, maar die actie waar hij weigerde een simpele pass naar de doorgebroken Vossen te geven, is echt om dood te vallen. Sorry daar krijg ik het echt van. Een spits mag soms wat egoistisch zijn (liever niet) maar in zulke situaties moet je altijd de bal geven.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

felix da housecat schreef: Hier was ik even niet goed van. Wat een horrorspeeldag. Leidersplaats kwijt, Gent in PO I, moescron redt zich ...

Straf dat er hier 4 Wesley als beste speler aanduiden. Ok, gretig ingevallen, maar die actie waar hij weigerde een simpele pass naar de doorgebroken Vossen te geven, is echt om dood te vallen. Sorry daar krijg ik het echt van. Een spits mag soms wat egoistisch zijn (liever niet) maar in zulke situaties moet je altijd de bal geven.
alsof vossen ze met z'n ogen toe binnentrapt... :brechtje:
We zijn niet goed genoeg, punt. Geen goeie spitsen en geen lijn in ons spel.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Peet »

Iedere idioot kan kritiek geven en de meesten doen dat ook.
C Garbett
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Flufferd »

Rafke7 schreef:
Tiki Taka schreef:
Rafke7 schreef: Serieuze kater vandaag...Wat een kutspeeldag gisteren, zeg. Wij die het weer maar eens niet afmaken, de mauven die vlot winnen, en dé ploeg die ons vooral geen kampioen wil zien spelen haalt in extremis PO1... Die Weiler gaat in zo'n seizoen gewoon de titel halen!? Wat voor een konijnenpoot heeft die in zijn jas zitten?
Idd, een horror scenario kwam gisteren uit, zoals je het hierboven aanhaalt.
Die mauve hebben al het hele seizoen zo`n geluk, niet te schatten, en zonder die Teo zouden ze ook nog mogen knokken hebben om bij de eerste 6 te zijn. Gent dat er toch nog bij is, is ook niet in ons voordeel...
Dat verschil in meeval is toch niet te schatten? Ook nu weer: Stanciu begint er blijkbaar door te komen (dus nog een extra wapen), terwijl onze wapens vallen als vliegen. Die blessure van Joske kost ons de titel. Weeral blessures van echte sterkhouders in money-time, ik begrijp dat toch niet...
Geluk is geen zever voor mij. Ze hébben ongelooflijk veel geluk gehad dit seizoen, en ze mochten eigenlijk helemaal niet staan waar ze nu staan, maar nu begint die ploeg wel gewoon goed te draaien.
Als je 10 miljoen betaald voor een speler en die begint pas te draaien tegen de playoffs is dat eerder pech dan geluk imo.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Rafke7 »

Flufferd schreef:
Rafke7 schreef:
Tiki Taka schreef:
Rafke7 schreef: Serieuze kater vandaag...Wat een kutspeeldag gisteren, zeg. Wij die het weer maar eens niet afmaken, de mauven die vlot winnen, en dé ploeg die ons vooral geen kampioen wil zien spelen haalt in extremis PO1... Die Weiler gaat in zo'n seizoen gewoon de titel halen!? Wat voor een konijnenpoot heeft die in zijn jas zitten?
Idd, een horror scenario kwam gisteren uit, zoals je het hierboven aanhaalt.
Die mauve hebben al het hele seizoen zo`n geluk, niet te schatten, en zonder die Teo zouden ze ook nog mogen knokken hebben om bij de eerste 6 te zijn. Gent dat er toch nog bij is, is ook niet in ons voordeel...
Dat verschil in meeval is toch niet te schatten? Ook nu weer: Stanciu begint er blijkbaar door te komen (dus nog een extra wapen), terwijl onze wapens vallen als vliegen. Die blessure van Joske kost ons de titel. Weeral blessures van echte sterkhouders in money-time, ik begrijp dat toch niet...
Geluk is geen zever voor mij. Ze hébben ongelooflijk veel geluk gehad dit seizoen, en ze mochten eigenlijk helemaal niet staan waar ze nu staan, maar nu begint die ploeg wel gewoon goed te draaien.
Als je 10 miljoen betaald voor een speler en die begint pas te draaien tegen de playoffs is dat eerder pech dan geluk imo.
In onze competitieformule, met halvering, verkies ik toch fit en in vorm tegen de play-offs na een rotseizoen, boven een seizoen knallen en in play-offs geblesseerd aan de kant staan, niet?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Clubpolska »

Al dat gewurtel hier, de PO's moeten nog beginnen en iedereen zoekt hier al excuses waarom we alles gaan verliezen. Jongens toch.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Flufferd »

Rafke7 schreef:
Flufferd schreef:
Rafke7 schreef:
Tiki Taka schreef:
Idd, een horror scenario kwam gisteren uit, zoals je het hierboven aanhaalt.
Die mauve hebben al het hele seizoen zo`n geluk, niet te schatten, en zonder die Teo zouden ze ook nog mogen knokken hebben om bij de eerste 6 te zijn. Gent dat er toch nog bij is, is ook niet in ons voordeel...
Dat verschil in meeval is toch niet te schatten? Ook nu weer: Stanciu begint er blijkbaar door te komen (dus nog een extra wapen), terwijl onze wapens vallen als vliegen. Die blessure van Joske kost ons de titel. Weeral blessures van echte sterkhouders in money-time, ik begrijp dat toch niet...
Geluk is geen zever voor mij. Ze hébben ongelooflijk veel geluk gehad dit seizoen, en ze mochten eigenlijk helemaal niet staan waar ze nu staan, maar nu begint die ploeg wel gewoon goed te draaien.
Als je 10 miljoen betaald voor een speler en die begint pas te draaien tegen de playoffs is dat eerder pech dan geluk imo.
In onze competitieformule, met halvering, verkies ik toch fit en in vorm tegen de play-offs na een rotseizoen, boven een seizoen knallen en in play-offs geblesseerd aan de kant staan, niet?
Het is dan ook helemaal geen of verhaal.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door The_One »

Clubpolska schreef: Al dat gewurtel hier, de PO's moeten nog beginnen en iedereen zoekt hier al excuses waarom we alles gaan verliezen. Jongens toch.
Geef toe dat er ook niet echt redenen zijn om met een goed gevoel de playoffs in te gaan e...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Bosko »

The_One schreef:
Clubpolska schreef: Al dat gewurtel hier, de PO's moeten nog beginnen en iedereen zoekt hier al excuses waarom we alles gaan verliezen. Jongens toch.
Geef toe dat er ook niet echt redenen zijn om met een goed gevoel de playoffs in te gaan e...
Jawel, het kan alleen maar verbeteren.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door The_One »

Bosko schreef:
The_One schreef:
Clubpolska schreef: Al dat gewurtel hier, de PO's moeten nog beginnen en iedereen zoekt hier al excuses waarom we alles gaan verliezen. Jongens toch.
Geef toe dat er ook niet echt redenen zijn om met een goed gevoel de playoffs in te gaan e...
Jawel, het kan alleen maar verbeteren.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, maar het optimisme siert je Afbeelding
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Pica »

We spelen los kampioen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: RE: Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef:
Bosko schreef:
The_One schreef:
Clubpolska schreef: Al dat gewurtel hier, de PO's moeten nog beginnen en iedereen zoekt hier al excuses waarom we alles gaan verliezen. Jongens toch.
Geef toe dat er ook niet echt redenen zijn om met een goed gevoel de playoffs in te gaan e...
Jawel, het kan alleen maar verbeteren.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, maar het optimisme siert je Afbeelding
Idem dito, het spelniveau zal er niet op vooruit gaan vermoed ik dan, met Izzy gekwetst en Rafa die maar blijft kwakkelen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door IsO »

Het was inderdaad niet goed, en ook mentaal is het toch een tik dat we de reguliere niet afsluiten als leider terwijl we zo lang eerste hebben gestaan. Club heeft nu de stage om een aantal zaken bij te schaven, en om oplossingen te zoeken voor de blessures en problemen.

Ik reken persoonlijk niet al te veel meer op Joske en Limbombe, hoewel ik natuurlijk hoop dat ze ons nog een paar matchen hun diensten gaan kunnen bewijzen. Je kan daarover blijven zagen, of je kan hun afwezigheid zien als een kans om het stereotiepe uit ons spel te halen, om na te denken over het tactisch plaatje en te werken aan alternatieven en oplossingen.

Volgende keer is Van Rhijn er terug bij. Ik blijf ervan overtuigd dat zijn aanwezigheid (en misschien ook de afwezigheid van Joske) Rafa kan helpen om zijn oude niveau terug op te pikken.

Ik ben er ook van overtuigd dat onze staf de Viareggio-selectie extra scherp in de gaten zal houden.

Meer dan ooit benieuwd naar de play-offs!
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD30 | Club Brugge - Sint-Truidense VV | zo 12/03 - 14:30

Bericht door Generaloberst »

MPH heft zijn poulains, dus ik betwijfel of we plots een totaal andere ploeg gaan zien met een winnaarsmentaliteit.
Ik verschiet van Rafa, maakt blijkbaar heel traag progressie (hoop ik toch), voor onze aanval, tja...we zien wel.

Ik verwacht in de PO's ten minste een ploeg die zijn kop ervoor legt, en niet meer zo lamlendig speelt (maar dat gebeurt dit seizoen wel meer), een beetje inzet en geloof in Eigen kunnen, zonder gemakzuchtig te worden...veel werk voor de boeg dus
Plaats reactie