Kalender PO I

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Kalender PO I

Bericht door Bosko »

Daarom zijn die POs zo kut, menig supporter leeft hier zeker minder lang door :mrgreen:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Kalender PO I

Bericht door Clubpolska »

Dus, PO's = meer inkomsten, supps sterver sneller = minder inkomsten :geek:
Oh Frail.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Kalender PO I

Bericht door Gunt »

Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Dan verschillen we van mening. Maakt geen zak uit, ik heb toch gelijk.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Kalender PO I

Bericht door Clubpolska »

Gunt schreef:
Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Dan verschillen we van mening. Maakt geen zak uit, ik heb toch gelijk.

:rofl: handig zo'n forum, van mening wisselen om elkaar beter te begrijpen en breder te denken.
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Kalender PO I

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef:
Gunt schreef:
Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Dan verschillen we van mening. Maakt geen zak uit, ik heb toch gelijk.

:rofl: handig zo'n forum, van mening wisselen om elkaar beter te begrijpen en breder te denken.
Hoe vaak is het hier al voorgevallen dat iemand zei: "Tiens, zo had ik het niet bekeken, zit wel iets in"? Iedereen heeft zijn visie en denkt dat hij gelijk heeft. Heel weinigen gaan de discussie aan om elkaar beter te begrijpen of breder te denken, eerder om hun grote gelijk te bewijzen.

Gunt :nice:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: RE: Re: Kalender PO I

Bericht door The_One »

Peet schreef:
Clubpolska schreef:
Gunt schreef:
Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Dan verschillen we van mening. Maakt geen zak uit, ik heb toch gelijk.

:rofl: handig zo'n forum, van mening wisselen om elkaar beter te begrijpen en breder te denken.
Hoe vaak is het hier al voorgevallen dat iemand zei: "Tiens, zo had ik het niet bekeken, zit wel iets in"? Iedereen heeft zijn visie en denkt dat hij gelijk heeft. Heel weinigen gaan de discussie aan om elkaar beter te begrijpen of breder te denken, eerder om hun grote gelijk te bewijzen.

Gunt :nice:
Tiens, zo had ik het niet bekeken, zit wel iets in...
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Kalender PO I

Bericht door BlueJedi »

Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Als jullie ooit zouden moeten eindigen met een schema als anderlecht, Standard en Gent en wij met Brugge, Waregem en Charleroi of vice versa zou ik het ook nog kunnen begrijpen omdat die laatste 2 op die moment voor niets meer spelen maar voor de rest.

Kalender speelt wel een rol hoor want hoe je start aan de play offs kan voor een stuk meebepalen hoe je hem gaat afsluiten ook.

Het is denk ik makkelijker spelen als je kunt starten met paar overwinningen en vertrouwen tanken dan wanneer je meteen verliest en op achtervolgen bent aangewezen.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: Kalender PO I

Bericht door Flufferd »

BlueJedi schreef:
Flufferd schreef: Iedereen speelt 2x tegen dezelfde ploegen op 8 weken tijd dan maakt die kalender echt geen zak uit zolang het niet eerst 5x thuis is en dan 5x uit.
Als jullie ooit zouden moeten eindigen met een schema als anderlecht, Standard en Gent en wij met Brugge, Waregem en Charleroi of vice versa zou ik het ook nog kunnen begrijpen omdat die laatste 2 op die moment voor niets meer spelen maar voor de rest.

Kalender speelt wel een rol hoor want hoe je start aan de play offs kan voor een stuk meebepalen hoe je hem gaat afsluiten ook.

Het is denk ik makkelijker spelen als je kunt starten met paar overwinningen en vertrouwen tanken dan wanneer je meteen verliest en op achtervolgen bent aangewezen.
Het lijkt mij makkelijker om het zwaarste al snel achter de rug te hebben en ook aangenamer tout court om een grotere kans te hebben om thuis kampioen te spelen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Kalender PO I

Bericht door Khas »

Clubpolska schreef: Volledig waar.

Ik snap die angst niet, de ene week wordt een ploeg de grond ingeschreven om een detail, de andere week gebeurt het omgekeerde...
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Kalender PO I

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Onze match op verplaatsing tegen de mauven spelen we dus een paar dagen na de heenwedstrijd van hun kwartfinale :-)
Duimen dus dat ze vanavond doorgaan (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 16 mar 2017, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Kalender PO I

Bericht door BinonFCB »

vanGentmaarvoorClub schreef: Onze match op verplaatsing tegen de mauven spelen we dus een paar dagen na de heenwedstrijd van hun kwartfinale :-)
Duimen dus dat ze vanavond doorgaan (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
Alé, tis van dat.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: Kalender PO I

Bericht door Flufferd »

vanGentmaarvoorClub schreef: Onze match op verplaatsing tegen de mauven spelen we dus een paar dagen na de heenwedstrijd van hun kwartfinale :-)
Duimen dus dat ze vanavond doorgaan (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
#blauwebond
Begin al maar vast te hopen voor een halve finale dan is het weer van dat.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RE: Re: Kalender PO I

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Flufferd schreef:
vanGntmaarvoorClub schreef: Onze match op verplaatsing tegen de mauven spelen we dus een paar dagen na de heenwedstrijd van hun kwartfinale :-)
Duimen dus dat ze vanavond doorgaan (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
#blauwebond
Begin al maar vast te hopen voor een halve finale dan is het weer van dat.
Een verplaatsingske op donderdagavond naar Besiktas wens ik de mauven wel toe !
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Kalender PO I

Bericht door BinonFCB »

Het gesprek na de wedstrijd van van Holsbeek over Maandag avond voetbal was wel goed. Aanhalen dat het nu niet aan de orde is, omdat club dit al 2 jaar geleden vroeg en iedereen dit dan weg wimpelde. Volgende seizoen moet er over gesproken worden. Mooi zo!
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Kalender PO I

Bericht door Fire »

't is in elk geval nog veel te lang wachten.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Plaats reactie