PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
4
31%
Poulain
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
1
8%
Claudemir
0
Geen stemmen
Simons
0
Geen stemmen
Immers
3
23%
Vormer
3
23%
Wesley
2
15%
Vanaken
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Engels
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Jack_Frost schreef: Waarom MPH daar geen derde wissel meer wil doen, is me toch ook een raadsel. Als je niets meer te verliezen hebt, kun je toch nog Rotariu of Pina inbrengen?
Pina wisselen kon volgens mij enkel voor Claudemir, toch na het inbrengen van Engels. Door de inworpen van Claudemir weinig waarschijnlijk dat die wissel er kwam.

Rotariu voor De Bock had ik ook nog gedaan.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Jack_Frost »

JRut schreef:
Jack_Frost schreef: Waarom MPH daar geen derde wissel meer wil doen, is me toch ook een raadsel. Als je niets meer te verliezen hebt, kun je toch nog Rotariu of Pina inbrengen?
Pina wisselen kon volgens mij enkel voor Claudemir, toch na het inbrengen van Engels. Door de inworpen van Claudemir weinig waarschijnlijk dat die wissel er kwam.
Ben geen Claudemir-basher maar hebben die inworpen ooit al iets uitgehaald? Zeker gisteren, keer op keer uit de lucht geplukt door Kalinic.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door PetjeFCB »

Werken we die kansen af in de tweede helft dan is het hier een hoerastemming van jewelste...

Er is 1 van de 10 matchen voorbij. Er is nog niets beslist. Nog geen paniek. Enige verontrustende aan deze wedstrijd zijn de blessures die we er aan over houden...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Bosko »

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Peet »

Bosko schreef:
Wat een sukkel is dat toch.

EDIT: tegen 10 man, en achter staan. Representatief.
Laatst gewijzigd door Peet op 03 apr 2017, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Flufferd »

Peet schreef:
Panna schreef: Wielrennen is ook een hele andere sport dan voetbal hé. Wielrennen is een uithoudingssport waar je vooral beenspieren voor nodig hebt. In voetbal heb je alle spieren nodig en zijn de schokken die gewrichten moeten opvangen ook veel groter. Ik zou graag eens een wielrenner zien getackeld worden op een voetbalveld. Die gaat ook niet te vlug rechtstaan hoor.
Ja, want de klap van een tackle op gras is groter dan aan 40 per uur tegen de beton vliegen. :brechtje:

Enige reden waarom voetballers blijven liggen is omdat ze het kunnen permitteren.

Ik zou het omgekeerde eens willen zien. Voetballers die aan 40 tegen de beton vliegen. Zal wel ambulance worden.
Als voetballer vallen (en blijven liggen) = meer kans op overwinning (doordat je bijvoorbeeld doelkans krijgt door een vrij-trap of geel voor de tegenstander)
Als wielrenner vallen (en blijven liggen) = weg overwinning.
Zelf een serreplant als Boussoufa speelde verder met een dubbele kaak breuk, dat was zelfs niet meer te verantwoorden maar de 2 implicaties hierboven zijn gewoon het enige verschil hoor.
Laatst gewijzigd door Flufferd op 03 apr 2017, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD01 | KAA Gent - Club Brugge KV | zo 02/04 - 18:00

Bericht door Peet »

Flufferd schreef:
Peet schreef:
Panna schreef: Wielrennen is ook een hele andere sport dan voetbal hé. Wielrennen is een uithoudingssport waar je vooral beenspieren voor nodig hebt. In voetbal heb je alle spieren nodig en zijn de schokken die gewrichten moeten opvangen ook veel groter. Ik zou graag eens een wielrenner zien getackeld worden op een voetbalveld. Die gaat ook niet te vlug rechtstaan hoor.
Ja, want de klap van een tackle op gras is groter dan aan 40 per uur tegen de beton vliegen. :brechtje:

Enige reden waarom voetballers blijven liggen is omdat ze het kunnen permitteren.

Ik zou het omgekeerde eens willen zien. Voetballers die aan 40 tegen de beton vliegen. Zal wel ambulance worden.
Als voetballer vallen (en blijven liggen) = meer kans op overwinning (doordat je bijvoorbeeld doelkans krijgt door een vrij-trap of geel voor de tegenstander)
Als wielrenner vallen (en blijven liggen) = weg overwinning.
Zelf een serreplant als Boussoufa speelde verder met een dubbele kaak breuk, dat was zelfs niet meer te verantwoorden maar de 2 implicaties hierboven zijn gewoon het enige verschil hoor.
Ja, natuurlijk. En het ene is sport en het andere spel. Lol ;-)
Plaats reactie