PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
8%
Vormer
0
Geen stemmen
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
1
8%
Simons
0
Geen stemmen
Claudemir
2
15%
Vanaken
0
Geen stemmen
Limbombe
6
46%
Wesley
3
23%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Refaelov
0
Geen stemmen
Immers
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Pica »

Dury gaat ons de punten niet cadeau geven ook niet é. Tegen anderlecht waren ze tweede helft goed, tegen Oostende ook gewoon goed, geen idee waarom ze plots zouden een gemakkelijke prooi worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: Mja, kan dus beide kanten uit. Hopen op een mooie match!
Vooral hopen op 3 punten voor Club en zo met vertrouwen naar brussel kunnen trekken.
In deze fase zijn de punten het allerbelangrijkste.
Rafa en Izquierdo zouden er terug bij zijn. :thumbb:
Vanaken en Vormer centraal samen met Simons dus.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door IsO »

Pica schreef: Dury gaat ons de punten niet cadeau geven ook niet é. Tegen anderlecht waren ze tweede helft goed, tegen Oostende ook gewoon goed, geen idee waarom ze plots zouden een gemakkelijke prooi worden.
Dit. Die zullen gemotiveerd genoeg zijn tegen ons.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Bosko »

Pica schreef: Dury gaat ons de punten niet cadeau geven ook niet é. Tegen anderlecht waren ze tweede helft goed, tegen Oostende ook gewoon goed, geen idee waarom ze plots zouden een gemakkelijke prooi worden.
Omdat we geweldig staan te spelen tiens.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Pica »

Bosko schreef:
Pica schreef: Dury gaat ons de punten niet cadeau geven ook niet é. Tegen anderlecht waren ze tweede helft goed, tegen Oostende ook gewoon goed, geen idee waarom ze plots zouden een gemakkelijke prooi worden.
Omdat we geweldig staan te spelen tiens.
Op zich meer waar dan je denkt :mrgreen:

Tegen Gent en Charleroi kregen we eigenlijk voor een groot stuk een koekje van eigen deeg: sterke organisatie gecombineerd met snelle omschakeling. Waregem en Oostende zijn op dat vlak minder sterk en gaan meer voetballen ( hopelijk ). Hopen dat onze verdedigers hun handjes thuis houden en ondertussen speculeren op de counter.

We hebben allemaal nood aan één goeie speeldag voor de Club. Laat het gewoon al deze keer zijn. Is iedereen wat meer op zijn gemak.
Ik mag wel hopen dat het mauve geluk opgeraakt en dat onze revanchegevoelens ondertussen serieus opspelen. Ik loop pissig rond van de shit die je moet horen en lezen over de regerende kampioen. Nul respect blijft er precies over. Tijd om daar keer orde op zaken over te stellen.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Rafke7 »

Pica schreef:
Bosko schreef:
Pica schreef: Dury gaat ons de punten niet cadeau geven ook niet é. Tegen anderlecht waren ze tweede helft goed, tegen Oostende ook gewoon goed, geen idee waarom ze plots zouden een gemakkelijke prooi worden.
Omdat we geweldig staan te spelen tiens.
Op zich meer waar dan je denkt :mrgreen:

Tegen Gent en Charleroi kregen we eigenlijk voor een groot stuk een koekje van eigen deeg: sterke organisatie gecombineerd met snelle omschakeling. Waregem en Oostende zijn op dat vlak minder sterk en gaan meer voetballen ( hopelijk ). Hopen dat onze verdedigers hun handjes thuis houden en ondertussen speculeren op de counter.

We hebben allemaal nood aan één goeie speeldag voor de Club. Laat het gewoon al deze keer zijn. Is iedereen wat meer op zijn gemak.
Ik mag wel hopen dat het mauve geluk opgeraakt en dat onze revanchegevoelens ondertussen serieus opspelen. Ik loop pissig rond van de shit die je moet horen en lezen over de regerende kampioen. Nul respect blijft er precies over. Tijd om daar keer orde op zaken over te stellen.
Voilà, dit dus! Laat ons maandag eens gewoon winnen (hoe doet er niet toe voor mij), en laat de mauven nu maar eens onverdiend verliezen. Want die balans is toch serieus uit evenwicht momenteel!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Dit wordt een match met de bus voor doel zeker? Gezien we absoluut moeten winnen?
Ik denk dat ZW zal voetballen, Europees spelen ze toch al dus veel maakt het niet meer uit.
Ik had het over Club met de bus voor doel. Niet SVZW.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Dit wordt een match met de bus voor doel zeker? Gezien we absoluut moeten winnen?
Ik denk dat ZW zal voetballen, Europees spelen ze toch al dus veel maakt het niet meer uit.
Ik had het over Club met de bus voor doel. Niet SVZW.
Ow..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Geef mij maar eens dit.
------------------Butelle
---------Engels-Simons-Denswil
-Ricardo---Pina-----Vormer-----Izzy
------------------Vanaken
------------Vossen-----Wesley.

MPH sprak na de match tegen Charleroi dat er blijkbaar sommigen zijn die het niveau niet aankunnen.
Wel tijd om anderen eens een kans te geven, ik kan me niet inbeelden dat Pina het slechter zal doen dan Timmy en Claudimer in deze PO ondertussen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door The_One »

Come on e mannen, het is van moeten e!
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door BlueJedi »

Vandaag niet winnen en het is wat mij betreft toch afgelopen voor de titel.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

BlueJedi schreef: Vandaag niet winnen en het is wat mij betreft toch afgelopen voor de titel.
De 'wat ij betreft' mag je in die zin gerust weglaten.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door james »

het enige dat telt vandaag is winnen , bij al de rest is het voorbij voor de titel , volgende week kunnen we op 10 punten staan
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door Rafke7 »

james schreef: het enige dat telt vandaag is winnen , bij al de rest is het voorbij voor de titel , volgende week kunnen we op 10 punten staan
Kan inderdaad zo maar, en hoe absurd is dit? Twee maand geleden (of misschien iets langer, ik weet het niet precies) leek ons echt niets te kunnen gebeuren... Hoe is dit zo omgeslagen plots? Rare sport, raar po-systeem ook, ik blijf het oneerlijk vinden!
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: PO1 SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | ma 17/04 - 14:30

Bericht door james »

Rafke7 schreef:
james schreef: het enige dat telt vandaag is winnen , bij al de rest is het voorbij voor de titel , volgende week kunnen we op 10 punten staan
Kan inderdaad zo maar, en hoe absurd is dit? Twee maand geleden (of misschien iets langer, ik weet het niet precies) leek ons echt niets te kunnen gebeuren... Hoe is dit zo omgeslagen plots? Rare sport, raar po-systeem ook, ik blijf het oneerlijk vinden!
raar systeem, dat wisten we op voorhand he. we spelen al een aantal maanden slecht voetbal, ik ben wel voor po , maar niet voor de halvering van de punten .
Plaats reactie