PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Palacios
4
7%
Poulain
2
4%
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
2
4%
Claudemir
7
13%
Vanaken
1
2%
Rotariu
15
27%
Vossen
13
23%
Izquierdo
10
18%
Cools
1
2%
Limbombe
0
Geen stemmen
Engels
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Peet »

Bosko schreef: Van Limbombe wist je dat toch al? En hebben hem nog altijd niet bezig gezien in topvorm.
Simons vond ik veruit de zwakste van het veld.
Blijft wel strijden maar kwam paar keer pijnlijk te kort. En zag gelijk in zijn uitdrukking dat hij beseft dat het stilaan genoeg is.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door zegmaardag »

Uiteindelijk een heel degelijke partij gezien.

Het werk dat Vossen verzet heeft was immens! Scoort ook dat doelpuntje en was eigenlijk meer dan degelijk in de combinatie!
Izquierdo was nog niet top, maar alweer beter & vooral weer efficiënt! Gaat 2 keer mee maar hoe dan ook positieve evolutie!
Rotariu toonde dat hij echt een enorm potentieel heeft, wordt zaak van te blijven groeien & efficiëntie te gaan verhogen, kan niet klagen met een assist, maar had er gerust een doelpuntje bij mogen hebben! Ook defensief zal hij nog moeten groeien.
Claudimir toont idd écht te willen spelen voor Club is een intelligente speler mét zijn gebreken. Toch veel appreciatie voor wat hij deed.
Vanaken was niet goed, maar ook niet slecht... Nam wel initiatief, liep veel. Hij oogt gewoon zo zwak in duel & dat is wat mij het meest frustreert.

Het duo Denswil - Poulain is onverzettelijker dan Denswil-Engels. Ik herinner mij een fase waar Poulain een kopbalduel wint van Dimata dat cruciaal is, gewoon omdat hij verbetener is dat duel te winnen. Denswil speelde weer een zeer degelijke, correcte partij!
Ik weet niet of RVR iets heeft uitgestoken, of het gewoon een kwestie van rust was... Ik hoop het laatste want anders heeft hij veel minder krediet ten opzichte van De Bock die belachelijk zwak was weer & opnieuw een doelpunt kost. Cools was beter, maar vond ik ook nog steeds flauw. Palacios toont ook gewoon veel potentieel & een belachelijk grote motor!

Simons is gewoon opvallend dat het moeilijker & moeilijker wordt. Zijn gele kaart was onterecht, maar had al weer minstens 4 of 5 fouten gemaakt.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Van Limbombe wist je dat toch al? En hebben hem nog altijd niet bezig gezien in topvorm.
Simons vond ik veruit de zwakste van het veld.
Ik vond Simons nog goed meevallen. En dat komt dus van mij he. :grin:
Dat je die invalbeurt van tien minuutjes bij Limbombe moet aangrijpen om te zeggen dat hij kwaliteiten heeft is wel vreemd. Niets gedaan wat we nog niet wisten, je moet meer kijken hé TT :mrgreen:

Simons inderdaad pijnlijk zwak. Claudemir voor twee alles dichtgelopen en opgelost.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Van Limbombe wist je dat toch al? En hebben hem nog altijd niet bezig gezien in topvorm.
Simons vond ik veruit de zwakste van het veld.
Ik vond Simons nog goed meevallen. En dat komt dus van mij he. :grin:
Dat je die invalbeurt van tien minuutjes bij Limbombe moet aangrijpen om te zeggen dat hij kwaliteiten heeft is wel vreemd. Niets gedaan wat we nog niet wisten, je moet meer kijken hé TT :mrgreen:

Simons inderdaad pijnlijk zwak. Claudemir voor twee alles dichtgelopen en opgelost.
Ik zag Limbombe oa. ook aan het werk tegen Waregem, waar ik hem tevens sterk vond.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Peet »

zegmaardag schreef: Uiteindelijk een heel degelijke partij gezien.

Het werk dat Vossen verzet heeft was immens! Scoort ook dat doelpuntje en was eigenlijk meer dan degelijk in de combinatie!
Izquierdo was nog niet top, maar alweer beter & vooral weer efficiënt! Gaat 2 keer mee maar hoe dan ook positieve evolutie!
Rotariu toonde dat hij echt een enorm potentieel heeft, wordt zaak van te blijven groeien & efficiëntie te gaan verhogen, kan niet klagen met een assist, maar had er gerust een doelpuntje bij mogen hebben! Ook defensief zal hij nog moeten groeien.
Claudimir toont idd écht te willen spelen voor Club is een intelligente speler mét zijn gebreken. Toch veel appreciatie voor wat hij deed.
Vanaken was niet goed, maar ook niet slecht... Nam wel initiatief, liep veel. Hij oogt gewoon zo zwak in duel & dat is wat mij het meest frustreert.

Het duo Denswil - Poulain is onverzettelijker dan Denswil-Engels. Ik herinner mij een fase waar Poulain een kopbalduel wint van Dimata dat cruciaal is, gewoon omdat hij verbetener is dat duel te winnen. Denswil speelde weer een zeer degelijke, correcte partij!
Ik weet niet of RVR iets heeft uitgestoken, of het gewoon een kwestie van rust was... Ik hoop het laatste want anders heeft hij veel minder krediet ten opzichte van De Bock die belachelijk zwak was weer & opnieuw een doelpunt kost. Cools was beter, maar vond ik ook nog steeds flauw. Palacios toont ook gewoon veel potentieel & een belachelijk grote motor!

Simons is gewoon opvallend dat het moeilijker & moeilijker wordt. Zijn gele kaart was onterecht, maar had al weer minstens 4 of 5 fouten gemaakt.
Heel goeie, correcte analyse.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door fcb 4 life »

Hannes schreef:
Fredga39 schreef: En Vanaken prutst lekker verder. Hebben we echt niks beter op de bank?
Moet me toch effe van het hart: aan alle haters die na een kwartier (of na godbetert 8 minuten Fredga) Vanaken uitfluiten omdat-ie een 2de slechte pass geeft, EN aan alle pummels die Engels op boegeroep onthaalden bij zijn invalbeurt: FUCK YOU ALL!!!! Ga petanquen of tennissen, je bent het niet waard Clubsupporter te zijn! SHAME ON YOU, LOSERS!!
Dankuwel.
:vuistje:
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Blackburn »

Peet schreef:
zegmaardag schreef: Uiteindelijk een heel degelijke partij gezien.

Het werk dat Vossen verzet heeft was immens! Scoort ook dat doelpuntje en was eigenlijk meer dan degelijk in de combinatie!
Izquierdo was nog niet top, maar alweer beter & vooral weer efficiënt! Gaat 2 keer mee maar hoe dan ook positieve evolutie!
Rotariu toonde dat hij echt een enorm potentieel heeft, wordt zaak van te blijven groeien & efficiëntie te gaan verhogen, kan niet klagen met een assist, maar had er gerust een doelpuntje bij mogen hebben! Ook defensief zal hij nog moeten groeien.
Claudimir toont idd écht te willen spelen voor Club is een intelligente speler mét zijn gebreken. Toch veel appreciatie voor wat hij deed.
Vanaken was niet goed, maar ook niet slecht... Nam wel initiatief, liep veel. Hij oogt gewoon zo zwak in duel & dat is wat mij het meest frustreert.

Het duo Denswil - Poulain is onverzettelijker dan Denswil-Engels. Ik herinner mij een fase waar Poulain een kopbalduel wint van Dimata dat cruciaal is, gewoon omdat hij verbetener is dat duel te winnen. Denswil speelde weer een zeer degelijke, correcte partij!
Ik weet niet of RVR iets heeft uitgestoken, of het gewoon een kwestie van rust was... Ik hoop het laatste want anders heeft hij veel minder krediet ten opzichte van De Bock die belachelijk zwak was weer & opnieuw een doelpunt kost. Cools was beter, maar vond ik ook nog steeds flauw. Palacios toont ook gewoon veel potentieel & een belachelijk grote motor!

Simons is gewoon opvallend dat het moeilijker & moeilijker wordt. Zijn gele kaart was onterecht, maar had al weer minstens 4 of 5 fouten gemaakt.
Heel goeie, correcte analyse.
Kan me hier ook grotendeels in vinden.
Ik snap alleen niet waarom er in het stadion zoveel Claudemir-haters zijn. Mijn buurman bijvoorbeeld kan die niet rieken of zien, terwijl hij een voet had in alle 3 de goals. Bij het eerste doelpunt is hij het die Rotariu in 1 tijd vrijspeelt, bij het 2de lanceert hij de aanval door het duel te winnen en bij het 3de geeft hij de assist op Izquierdo...
Als je dat allemaal gedaan hebt, dan heb je gewoon een hele dikke match gespeeld. Ok, hij is wat traag en heeft de draaicirkel van een containerschip, maar hij is altijd aanspeelbaar en heeft een uitstekend positiespel. Verliest wel eens de bal, maar dat komt ook omdat hij steevast vooruit probeert te voetballen...
Laatst gewijzigd door Blackburn op 27 apr 2017, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Hannes »

Fredga39 schreef:
Hannes schreef:
Fredga39 schreef: En Vanaken prutst lekker verder. Hebben we echt niks beter op de bank?
Moet me toch effe van het hart: aan alle haters die na een kwartier (of na godbetert 8 minuten Fredga) Vanaken uitfluiten omdat-ie een 2de slechte pass geeft, EN aan alle pummels die Engels op boegeroep onthaalden bij zijn invalbeurt: FUCK YOU ALL!!!! Ga petanquen of tennissen, je bent het niet waard Clubsupporter te zijn! SHAME ON YOU, LOSERS!!
Dankuwel.
Mag een mens dan niet meer verwachten van een speler die ons 4 miljoen gekost heeft? Het is niet dat ie 1 match slecht heeft gespeeld, het is al heel het seizoen van dat. Ik zeg hier trouwens niet dat hij niks kan, want hij heeft het vorig jaar bewezen, maar het komt er totaal niet uit. MPH moet hem gewoon op de bank zetten in de hoop dat hij de klik maakt, want op deze manier zal het niet lukken.
Tussen "meer verwachten van" en "uitfluiten" liggen nog een pak andere emoties me dunkt. Net zoals hij inderdaad geen topseizoen speelt, maar slecht is het helemaal niet. Vanaken is geen atletisch type of een stylist hé, die heeft gewoon zijn lange pekkels en slome armen tegen. Is werkelijk óveral te vinden, is de eerste om vooraan te gaan storen én om achteraan de bal te gaan opvragen. Loopt volgens mij veruit het meeste kilometers van allemaal, is bijna altijd aanspeelbaar en vindt vaak een oplossing in een moeilijke situatie. En hoeft niet geprikkeld te worden, heeft ze nog allemaal en ze zitten goed op een rijtje.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Bali Balingoli »

Heel dubbel gevoel bij Vanakan, was uiteindelijk weer in bijna elke aanval betrokken. Rotariu had hem wel een assist mogen gunnen. Anderzijds oogt het sloom en was er veel afval in zijn spel.
Absoluut geen begrip voor de fluiters in elk geval. Je maakt het alleen maar erger en verpest mijn avond er mee.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Bali Balingoli »

Hoe goed was Vossen gisteren zeg. Dat hij zich volop inzet wisten we maar begon daar plots ook te strooien met splijtende passen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Clubpolska »

Dat is dan ook wat hij echt wel kan...
Oh Frail.
Plaats reactie