PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Palacios
4
7%
Poulain
2
4%
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
0
Geen stemmen
Simons
2
4%
Claudemir
7
13%
Vanaken
1
2%
Rotariu
15
27%
Vossen
13
23%
Izquierdo
10
18%
Cools
1
2%
Limbombe
0
Geen stemmen
Engels
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Hans1981 »

Khas schreef: Met zijn allen de eerste helft vergeten, dan kunnen we verder met de goednieuwsshow en zijn we weer safe voor een paar weken.
Dit seizoen samengevat in 1 match.
Dat dit seizoen compleet mislukt is weet iedereen hier wel. Maar dit was een meer dan degelijke wedstrijd van ons. Het zal waarschijnlijk met ups en downs zijn maar ik wil ons nog wel zien kwalificeren voor Europees voetbal op zijn minst.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door JRut »

Khas schreef: Met zijn allen de eerste helft vergeten, dan kunnen we verder met de goednieuwsshow en zijn we weer safe voor een paar weken.
Dit seizoen samengevat in 1 match.
Vertrouwen nu eenmaal een heel raar beestje, los van de rest van het seizoen waar dat geen issue mocht zijn. Vandaag zag je gewoon dat meer dan de helft daarmee te maken had.
In die gegeven omstandigheden ben ik best blij met wat ik gezien heb, ook al zou dat normaal gezien veel en veel te weinig zijn.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Hannes »

Fredga39 schreef: En Vanaken prutst lekker verder. Hebben we echt niks beter op de bank?
Moet me toch effe van het hart: aan alle haters die na een kwartier (of na godbetert 8 minuten Fredga) Vanaken uitfluiten omdat-ie een 2de slechte pass geeft, EN aan alle pummels die Engels op boegeroep onthaalden bij zijn invalbeurt: FUCK YOU ALL!!!! Ga petanquen of tennissen, je bent het niet waard Clubsupporter te zijn! SHAME ON YOU, LOSERS!!
Dankuwel.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Pica »

Trots op de vele aanwezigen op JB vanavond. Misschien maar 80% maar dat is op een midweek match en voor een match zonder veel inzet tekenend voor de FCB fan
Fredga39
Jeugdspeler
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 jun 2016, 13:35

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Fredga39 »

Hannes schreef:
Fredga39 schreef: En Vanaken prutst lekker verder. Hebben we echt niks beter op de bank?
Moet me toch effe van het hart: aan alle haters die na een kwartier (of na godbetert 8 minuten Fredga) Vanaken uitfluiten omdat-ie een 2de slechte pass geeft, EN aan alle pummels die Engels op boegeroep onthaalden bij zijn invalbeurt: FUCK YOU ALL!!!! Ga petanquen of tennissen, je bent het niet waard Clubsupporter te zijn! SHAME ON YOU, LOSERS!!
Dankuwel.
Mag een mens dan niet meer verwachten van een speler die ons 4 miljoen gekost heeft? Het is niet dat ie 1 match slecht heeft gespeeld, het is al heel het seizoen van dat. Ik zeg hier trouwens niet dat hij niks kan, want hij heeft het vorig jaar bewezen, maar het komt er totaal niet uit. MPH moet hem gewoon op de bank zetten in de hoop dat hij de klik maakt, want op deze manier zal het niet lukken.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door JRut »

Vanaken zijn wedstrijd was gewoon degelijk. Chapeau voor de manier dat hij het aanpakt als het volledige stadion begint te schuiven op zijn stoel na moeilijke tien eerste minuten.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Als Rafa uitvalt in de opwarming en MPH wil een signaal geven naar Vanaken toe door hem op de bank te zetten,
waarom stelt hij dan Immers of Rotariu niet op, ipv. Vanaken?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Pica »

Rotariu mag er maar één keer opstaan
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Club begint de match goed maar komt ongelukkig op achterstand, slecht verdedigd door De Bock en Butelle gaat ook niet vrijuit.
Berrier, de kleinste op het veld, mag/kan zomaar een assist geven met het hoofd dan nog in de kleine rechthoek.
Club heeft zich goed hersteld van deze tegenslag en dit is hopelijk een mentale opsteker naar de komende matchen.
De ploeg stond gewoon goed en er werden veel kansen gecreëerd.
Wie me vooral opvielen in positieve zin waren Rotariu (enkel de afwerking ontbrak), Vossen en Palacios (liepen de longen uit hun lijf),
Claudemir en Simons (waren gewoon goed, mooie assist Claudemir), Izquierdo (groeit stilaan naar zijn betere vorm) en Limbombe (de speler die het makkelijkst op techniek een man voorbij kan). Maandag knallen en misschien staan we dan al terug op de 2de plek.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Rotariu mag er maar één keer opstaan
halloooooooooo....`t is van niet willen begrijpen zeker. :roll:
Zet dan Rotariu centraal en Limbombe op de flank he, of Immers centraal en Rotariu op de flank.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Als Rafa uitvalt in de opwarming en MPH wil een signaal geven naar Vanaken toe door hem op de bank te zetten,
waarom stelt hij dan Immers of Rotariu niet op, ipv. Vanaken?
Net zoals dat veel zegt over Pina in verband met Simons zegt dit ook veel over een Immers. En zoals je lijkt aan te geven: Vanaken mag op een kwartier tijd mentaal omschakelen van bank naar basis. Blijf erbij dat die in die omstandigheden degelijk was.

Limbombe waarschijnlijk kleine reactie gehad na terugkeer uit blessure, geen risico willen nemen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Pica »

Motm voor mij:

Vossen, beste speler op het veld, moet niet scoren om belangrijk te zijn. Welke spits kan dat zeggen?

Rotariu, zonder op te hemelen gewoon een goeie prestatie. Zoals iedereen heeft hij tijd nodig om zich in te werken.

Joske, kon weer een man over en dat hebben ze geweten. Gaan hem missen!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Motm voor mij:

Vossen, beste speler op het veld, moet niet scoren om belangrijk te zijn. Welke spits kan dat zeggen?

Rotariu, zonder op te hemelen gewoon een goeie prestatie. Zoals iedereen heeft hij tijd nodig om zich in te werken.

Joske, kon weer een man over en dat hebben ze geweten. Gaan hem missen!
Ik ben aangenaam verrast van Limbombe, die zowel tegen Waregem als Oostende vlot zijn man voorbij ging, op techniek,
en goede voorzetten afleverde. Aan deze man gaan we nog plezier beleven, lijkt me in staat Izquierdo op te volgen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Bosko »

Van Limbombe wist je dat toch al? En hebben hem nog altijd niet bezig gezien in topvorm.
Simons vond ik veruit de zwakste van het veld.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD05 | Club Brugge KV - KV Oostende | wo 26/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Van Limbombe wist je dat toch al? En hebben hem nog altijd niet bezig gezien in topvorm.
Simons vond ik veruit de zwakste van het veld.
Ik vond Simons nog goed meevallen. En dat komt dus van mij he. :grin:
Plaats reactie