PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
2%
Palacios
0
Geen stemmen
Poulain
7
13%
Denswil
7
13%
Cools
1
2%
Claudemir
10
19%
Vormer
3
6%
Vanaken
14
26%
Rotariu
6
11%
Vossen
3
6%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Limbombe
1
2%
Touba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 53

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Alethio »

Bij gelijkspel is het sowieso anderlecht die het voordeel heeft, dus zelfs als anderlecht gewonnen had hadden ze nog punten moeten laten liggen en verliezen tegen ons (zoals Bosko elders al vermeldde). Enkel in het geval dat anderlecht nog elders verliest (Oostende, Z-W, Charleroi), hadden wij in dat geval aan een puntje genoeg gehad tegen Charleroi of Oostende (denk ik). Maar dat is een extreem specifiek scenario, algemeen gezien was een gelijkspel het beste scenario.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Duffman »

Alethio schreef: Bij gelijkspel is het sowieso anderlecht die het voordeel heeft, dus zelfs als anderlecht gewonnen had hadden ze nog punten moeten laten liggen en verliezen tegen ons (zoals Bosko elders al vermeldde). Enkel in het geval dat anderlecht nog elders verliest (Oostende, Z-W, Charleroi), hadden wij in dat geval aan een puntje genoeg gehad tegen Charleroi of Oostende (denk ik). Maar dat is een extreem specifiek scenario, algemeen gezien was een gelijkspel het beste scenario.
De komende match op Charleroi winnen wordt al een linke boel, hopelijk hebben onze spelers bloed geroken.
Helemaal grappig zou het worden als RSCA dan ook nog eens gaan drawen tegen Z-W, maar die kans acht ik eerder klein.

Stiekem droom ik toch van een dergelijk scenario, nadat de nekken, hun fans en de media de voorbije week al het vel van de beer tot aan het laatste plukje haar hebben verkocht terwijl hij slechts gewond was. En daar bovenop dat geslijm van dikke Hein en De Witte, alsof anderlecht voetbal van het allerhoogste niveau speelt.
Wel, hopelijk kan dit huzeranstukje nog worden gerealiseerd, dan zouden we het gespuis uit Brussel én Gent koud, diep en hard pakken langs achter, en dat zonder vaseline.

Maar die 2de plek zou ook niet mis zijn, kwek shut down.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Duffman schreef:
Alethio schreef: Bij gelijkspel is het sowieso anderlecht die het voordeel heeft, dus zelfs als anderlecht gewonnen had hadden ze nog punten moeten laten liggen en verliezen tegen ons (zoals Bosko elders al vermeldde). Enkel in het geval dat anderlecht nog elders verliest (Oostende, Z-W, Charleroi), hadden wij in dat geval aan een puntje genoeg gehad tegen Charleroi of Oostende (denk ik). Maar dat is een extreem specifiek scenario, algemeen gezien was een gelijkspel het beste scenario.
De komende match op Charleroi winnen wordt al een linke boel, hopelijk hebben onze spelers bloed geroken.
Helemaal grappig zou het worden als RSCA dan ook nog eens gaan drawen tegen Z-W, maar die kans acht ik eerder klein.

Stiekem droom ik toch van een dergelijk scenario, nadat de nekken, hun fans en de media de voorbije week al het vel van de beer tot aan het laatste plukje haar hebben verkocht terwijl hij slechts gewond was. En daar bovenop dat geslijm van dikke Hein en De Witte, alsof anderlecht voetbal van het allerhoogste niveau speelt.
Wel, hopelijk kan dit huzeranstukje nog worden gerealiseerd, dan zouden we het gespuis uit Brussel én Gent koud, diep en hard pakken langs achter, en dat zonder vaseline.

Maar die 2de plek zou ook niet mis zijn, kwek shut down.
Ooh man :kwijl: :kwijl: :kwijl: :jerk:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

En EINDELIJK Touba :bzwoop:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Alethio »

vanGentmaarvoorClub schreef:
IsO schreef: 2 onterecht afgekeurde goals van Waregem en een zuivere penalty voor ons nie gefloten. Properkes.
Drie terechte beslissingen van de ref
Net nog eens de beelden herbekeken op Sporza. Noem me een Club-supporter, maar ik vind toch dat de doelpunten terecht afgekeurd zijn en het wel een fout moest zijn op Vanaken. Uiteraard gewoon rood voor Dalsgaard, het resultaat was (leek) nu niet zo erg, maar de intentie en intensiteit verdienen wel rood.
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door den »

brambo schreef:
WesthoekUnited schreef: Droomscenario wat men de afgelopen dagen heeft meegemaakt... we hebben het (nog) niet in onze eigen handen. Enkel hopen dat die mauve wegzakken. Maar vrees ervoor. Blijven geloven/hopen!
Jammer dat Gent anderlecht gelijk was. Anders stond Club nu op één match. Nu op 4 punten maakt het vervelend dat je zowel moet winnen tegen anderlecht en ze ook nog eens ergens anders punten moeten laten liggen. Dus voorlopig is het nog heel ver af.

Ook al won gent dan nog moest anderlechtergens punten laten liggen. Remember... 1ste na reguliere competitie du bij gelijke stand... er veranderd eigenlijk niks , is eigenlijk beter want we staan voor kwek kwek wat anders niet het geval was.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door JRut »

fcb 4 life schreef: En EINDELIJK Touba :bzwoop:
Zal de enigste keer geweest zijn. Is erin geslaagd om MPH knettergek te krijgen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door The_One »

Iemand die gezien heeft dat MPH naar de verkeerde kant van het veld keek toen hij een opwarmende speler naar zich toe wou roepen? Was behoorlijk grappig om te zien, maar zat wat ver om zeker te zijn...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Gratchski »

man van de match:

1: het middenveld Vormer-Claudemir-Vanaken.
2: Poulain
3: Rotariu
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Rafke7 »

Alethio schreef:
Michel Preud'homme schreef: "De tackle van Dalsgaard? Iedereen weet dat het rood was. Als je ziet waarvoor je soms rood krijgt in België. Wat gebeurt er nu? Wij hebben geen voordeel gehad van deze fout. Nu gaat Dalsgaard naar de reviewcommissie, mijn vrienden van de reviewcommissie. Dat gaat onze tegenstanders een voordeel geven, want hij zal tegen hen niet mogen spelen. Ja, zo is het leven."
Als hij wel rood gekregen had, was hij natuurlijk ook geschorst. Zit nu al excuses te zoeken, typisch.
Een beetje flauw, ok. Maar toch, ben eens benieuwd of de reviewcomissie nu ook een week wacht om een uitspraak te doen, zoals bij Poulain die daardoor toevallig (ja toch?) geschorst was tegen de mauven...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Genoten van Touba zijn eerste minuten.
Paar hele mooie dingen laten zijn, enkele mindere.

Doet me qua lichaamsbouw en uiterlijk enorm aan Chadli denken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Bosko »

In de tweede helft was dat nu hands en penalty voor ons? Nog geen beelden terug gezien. Leek toch dat de bal om de arm bleef liggen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RE: Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

JRut schreef:
fcb 4 life schreef: En EINDELIJK Touba :bzwoop:
Zal de enigste keer geweest zijn. Is erin geslaagd om MPH knettergek te krijgen.
Niet zo moeilijk ook, moest plots overal lopen, linksvoor, rechtsvoor.. En dat terwijl die een linksachter is, en dan nog maar zwijgen over de druk.
Deed het eigenlijk best cva, had Claudimer beter afgewerkt had hij al meteen een assist.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Gratchski schreef: Genoten van Touba zijn eerste minuten.
Paar hele mooie dingen laten zijn, enkele mindere.

Doet me qua lichaamsbouw en uiterlijk enorm aan Chadli denken.
Idd, bij mij ook.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door JRut »

fcb 4 life schreef:
JRut schreef:
fcb 4 life schreef: En EINDELIJK Touba :bzwoop:
Zal de enigste keer geweest zijn. Is erin geslaagd om MPH knettergek te krijgen.
Niet zo moeilijk ook, moest plots overal lopen, linksvoor, rechtsvoor.. En dat terwijl die een linksachter is, en dan nog maar zwijgen over de druk.
Deed het eigenlijk best cva, had Claudimer beter afgewerkt had hij al meteen een assist.
Niet akkoord. Touba moest dat helemaal niet doen, hij liep gewoon totaal verkeerd bij balverlies en/of liep te weinig. Touba kwam in als linksvoor en vertrok ook van daaruit. Alleen mag er van hem wel verwacht worden dat hij doorheeft wanneer Limbombe door een actie ook op links uitkomt en daar aan het defensieve werk begint, Touba zijn positie op rechts moet overnemen. Als dat dan een halve minuut moet duren, snap ik al te goed dat MPH zot wordt.
Van een LB zou je die reflexen trouwens meer mogen verwachten dan van een zuivere linksvoor. Op dat vlak toch een beetje teleurstellend, ook al deed hij het in balbezit best goed. Alleen vrij zeker dat het balverliesluik zal doorwegen bij MPH.
#hetishierbeter
Plaats reactie