PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
2%
Palacios
0
Geen stemmen
Poulain
7
13%
Denswil
7
13%
Cools
1
2%
Claudemir
10
19%
Vormer
3
6%
Vanaken
14
26%
Rotariu
6
11%
Vossen
3
6%
Izquierdo
0
Geen stemmen
Limbombe
1
2%
Touba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 53

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RE: Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

JRut schreef:
fcb 4 life schreef:
JRut schreef:
fcb 4 life schreef: En EINDELIJK Touba :bzwoop:
Zal de enigste keer geweest zijn. Is erin geslaagd om MPH knettergek te krijgen.
Niet zo moeilijk ook, moest plots overal lopen, linksvoor, rechtsvoor.. En dat terwijl die een linksachter is, en dan nog maar zwijgen over de druk.
Deed het eigenlijk best cva, had Claudimer beter afgewerkt had hij al meteen een assist.
Niet akkoord. Touba moest dat helemaal niet doen, hij liep gewoon totaal verkeerd bij balverlies en/of liep te weinig. Touba kwam in als linksvoor en vertrok ook van daaruit. Alleen mag er van hem wel verwacht worden dat hij doorheeft wanneer Limbombe door een actie ook op links uitkomt en daar aan het defensieve werk begint, Touba zijn positie op rechts moet overnemen. Als dat dan een halve minuut moet duren, snap ik al te goed dat MPH zot wordt.
Van een LB zou je die reflexen trouwens meer mogen verwachten dan van een zuivere linksvoor. Op dat vlak toch een beetje teleurstellend, ook al deed hij het in balbezit best goed. Alleen vrij zeker dat het balverliesluik zal doorwegen bij MPH.
Nja eigenlijk doet dat er allemaal niet toe, de grote vraag rond Touba is eerder, waarom kwam die erop en is er iets met Izquierdo?
Wesley stond klaar dacht ik, en plots moet Touba erop komen, en dan nog niet eens voor zen eigen positie.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Pica »

Ik snap het goeie gevoel hier niet zunne. Bij iedere aanval van Waregem stonden we te beven. Zonder Poulain verliezen we met 3 goals verschil.

Die Poulain is dan ook dik MotM! Gevolgd door een Vanaken ( al snap ik daar de hoera stemming nu niet echt ook niet ) en Vossen ( wat een intelligente voetballer).
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door JRut »

Hoezo, dat doet er niet toe? Omdat Izquierdo om zijn vervanging vraagt (krampen, denk ik), mag Touba doen wat hij wil? Of omdat hij op de linksvoor inkomt, mag hij plots overal, behalve op zijn positie, gaan lopen? Touba verdiende zeker deze kans (anders zit je niet keer op keer bij de 18), maar hij heeft nagelaten van deze voor 100% te grijpen.
#hetishierbeter
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

JRut schreef: Hoezo, dat doet er niet toe? Omdat Izquierdo om zijn vervanging vraagt (krampen, denk ik), mag Touba doen wat hij wil? Of omdat hij op de linksvoor inkomt, mag hij plots overal, behalve op zijn positie, gaan lopen? Touba verdiende zeker deze kans (anders zit je niet keer op keer bij de 18), maar hij heeft nagelaten van deze voor 100% te grijpen.
Nene bedoelde het niet zo, DE belangrijkste vraag was gewoon of Izquierdo geblesseerd was want anders zag ik Touba nooit invallen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door fcb 4 life »

Pica schreef: Ik snap het goeie gevoel hier niet zunne. Bij iedere aanval van Waregem stonden we te beven. Zonder Poulain verliezen we met 3 goals verschil.

Die Poulain is dan ook dik MotM! Gevolgd door een Vanaken ( al snap ik daar de hoera stemming nu niet echt ook niet ) en Vossen ( wat een intelligente voetballer).
Vanaken was toch echt wel goed hoor.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Gratchski »

Vanaken zat weer overal, ontzettend veel kilometers en de passing kwam er eens goed uit.
echt blij met zijn match hoor. Komt volgens mij door het specifieke trio op het middenveld waardoor Hans beter rendeert.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Pica »

fcb 4 life schreef:
Pica schreef: Ik snap het goeie gevoel hier niet zunne. Bij iedere aanval van Waregem stonden we te beven. Zonder Poulain verliezen we met 3 goals verschil.

Die Poulain is dan ook dik MotM! Gevolgd door een Vanaken ( al snap ik daar de hoera stemming nu niet echt ook niet ) en Vossen ( wat een intelligente voetballer).
Vanaken was toch echt wel goed hoor.
Zelfde kilometers, zelfde risicovolle passes die niet altijd aankwamen, veel goeie wil, MAAR kon dankzij de aanwezigheid van Claudemir hoger staan ( en dus belangrijker zijn ) en had echte flanken om mee samen te spelen (wat vroeger niet altijd het geval was ). Dus een goal en een beter gevoel, maar de speler zelf heeft weinig anders gedaan.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door zegmaardag »

JRut schreef: Hoezo, dat doet er niet toe? Omdat Izquierdo om zijn vervanging vraagt (krampen, denk ik), mag Touba doen wat hij wil? Of omdat hij op de linksvoor inkomt, mag hij plots overal, behalve op zijn positie, gaan lopen? Touba verdiende zeker deze kans (anders zit je niet keer op keer bij de 18), maar hij heeft nagelaten van deze voor 100% te grijpen.
Hoe belachelijk is dat? :mrgreen:

Toonde voor mij veel potentieel, drang en wil tot voetballen. Ik heb maandn geleden al gezegd dat hij fyiek sterk is, technisch meer dan oké maar dat hij tactisch zwak is. Wat het voor hem verwarrend maakte was dat Vanaken de ruimte zocht op links en hij wist niet hoe daar mee om te gaan, dat was duidelijk.
Ik vind het gewoon belachelijk om op basis van 10 minuten te gaan zeggen dat hij zijn kans niet gegrepen heeft in een match van groot belang, waar we achteruit gingen kruipen.

Btw: Verheyen roept er zich ook altijd schor op bij de u19! Mag van mij nog wat extra minuten maken dit seizoen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door JRut »

Ik zeg nergens dat hij geen potentieel toonde. Leuke acties van gezien, fysiek sterk en groot loopvermogen. Heeft zeker zijn kwaliteiten en gaat een mooie toekomst tegemoet.
Ik zeg ook nergens dat hij zijn kans niet gegrepen heeft. Alleen al om wat hierboven staat was hij verdienstelijk en in balbezit een welgekomen invaller.
Ik zeg wel dat hij nagelaten heeft om zijn kans voor 100% te grijpen en dus zichzelf op te werpen als volwaardige doublure voor LDB en Cools deze POs nog. Je geeft het zelf aan: tactisch nog wat zwak en groen achter de oren, wat gisteren ook tot uiting kwam in die tien minuten speeltijd. Dat is al meer dan voldoende voor MPH.

Ik wil echt niet overkomen als diegene die na 10 minuten het proces van Touba gaat maken en hem nooit meer wil zien. Verre van zelfs. Je weet gewoon dat het tactische aspect heel hard gaat doorwegen.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

Vandenbempt:

""Wedstrijd van Club Brugge in Charleroi afwachten"

Eigenlijk heeft Club Brugge dit weekend niets spectaculairs gedaan. Thuis gewonnen van Oostende en Zulte Waregem, dat is voor een ploeg met de kwaliteit, de thuisreputatie en de hoge ambities van Club eigenlijk gewoon het minimum in Play-off I.

Alleen worden die overwinningen nu hoger ingeschat omdat ze volgen op de collectieve uitvaart na die afgang vorige week tegen anderlecht. De grafrede werd uitgesproken, ook door mij, over die uitgebluste, niet hongerige spelers en de coach die de kleedkamer was kwijtgeraakt.

Vandaag kun je zeggen dat dat overdreven was, maar dat was in elk geval de indruk die Club Brugge zelf gaf in anderlecht. De lichaamstaal en de woorden van Michel Preud'homme lieten toen niet vermoeden dat hij er anders over dacht. Dus is die coach gisteren heel voorzichtig geweest, ook al lijkt Club Brugge weer springlevend. Het heeft zeker voor de rust echt goed gevoetbald met een herboren, uitstekende Hans Vanaken.

Maar Preud'homme heeft dit al eerder gezien van zijn ploeg dit seizoen en is even vaak door zijn spelers ontgoocheld nadien. Altijd in uitwedstrijden. Dus is het voor de Brugse familie nog even hart vasthouden voor die wedstrijd vrijdag in Charleroi. Als Club Brugge daar bevestigt met een overwinning, dan kan het anderlecht nog een beetje opjagen. Minstens tot het onderlinge duel een week later."
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door felix da housecat »

Wat een fantastische assist van Vormer toch. Heerlijke speler.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Vandenbempt:

""Wedstrijd van Club Brugge in Charleroi afwachten"

Eigenlijk heeft Club Brugge dit weekend niets spectaculairs gedaan. Thuis gewonnen van Oostende en Zulte Waregem, dat is voor een ploeg met de kwaliteit, de thuisreputatie en de hoge ambities van Club eigenlijk gewoon het minimum in Play-off I.

Alleen worden die overwinningen nu hoger ingeschat omdat ze volgen op de collectieve uitvaart na die afgang vorige week tegen anderlecht. De grafrede werd uitgesproken, ook door mij, over die uitgebluste, niet hongerige spelers en de coach die de kleedkamer was kwijtgeraakt.

Vandaag kun je zeggen dat dat overdreven was, maar dat was in elk geval de indruk die Club Brugge zelf gaf in anderlecht. De lichaamstaal en de woorden van Michel Preud'homme lieten toen niet vermoeden dat hij er anders over dacht. Dus is die coach gisteren heel voorzichtig geweest, ook al lijkt Club Brugge weer springlevend. Het heeft zeker voor de rust echt goed gevoetbald met een herboren, uitstekende Hans Vanaken.

Maar Preud'homme heeft dit al eerder gezien van zijn ploeg dit seizoen en is even vaak door zijn spelers ontgoocheld nadien. Altijd in uitwedstrijden. Dus is het voor de Brugse familie nog even hart vasthouden voor die wedstrijd vrijdag in Charleroi. Als Club Brugge daar bevestigt met een overwinning, dan kan het anderlecht nog een beetje opjagen. Minstens tot het onderlinge duel een week later."
Wat een top journalist. Slaat zo goed als altijd de nagel op de kop.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Peet »

Ja, idd. Wel, elke week een andere mening.
Stukjes zitten vol met clichés en zaken die iedereen weet.

Kerel is wel goed geïnformeerd dmede door zijn status.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Bosko »

Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - SV Zulte Waregem | ma 01/05 - 18:00

Bericht door Peet »

NIet meer dan terecht!!
Plaats reactie