[42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 24 dec 2019, 08:06 Als je voor deze speler 25 miljoen kan krijgen, geen seconde twijfelen.
Aléz dan, 25 miljoen + een waardebon van Krëfel en 10 maaltijdcheques.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door kingpietro105 »

Een speler met oogkleppen en een gebrek aan efficiëntie. Die kansen op anderlecht daar kan hij toch veel meer mee doen? Deze speler stelt me elke keer teleur omdat ik altijd denk dat er potentie in zit en hij verknoeit het altijd zelf.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Alethio »

Het gaat op en neer met onze Dennis. Vandaag was de inzet er wel, maar de efficiëntie liet het wat afweten. Maar hij heeft zeker slechtere match gespeeld dan vandaag.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door t4nd »

Ik vond dat het wel meeviel qua samenspel. Hij liep zich niet egoïstisch vast en had oog voor het team (meestal toch). Alleen maakt hij een paar keer de foute beslissing waardoor een torenhoge kans mislukt. Ik vind hem nog altijd beter dan in het begin van het seizoen, er is progressie (maar hij is er nog lang niet).
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Pica »

Hij was heel goed gisteren, teveel gekapt soms, maar was één van de gevaarlijkste mannen opt veld
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door IsO »

Pica schreef: 20 jan 2020, 09:14 Hij was heel goed gisteren, teveel gekapt soms, maar was één van de gevaarlijkste mannen opt veld
Voor hem echt genieten wanneer een verdediging ruimte weggeeft in haar rug, zoals gisteren of uit op Real. Jammer dat hij niet scoort (mede dankzij een goeie Van Crombrugge), maar zijn runs waren goed en stond vaak op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Pica »

IsO schreef: 20 jan 2020, 11:06
Pica schreef: 20 jan 2020, 09:14 Hij was heel goed gisteren, teveel gekapt soms, maar was één van de gevaarlijkste mannen opt veld
Voor hem echt genieten wanneer een verdediging ruimte weggeeft in haar rug, zoals gisteren of uit op Real. Jammer dat hij niet scoort (mede dankzij een goeie Van Crombrugge), maar zijn runs waren goed en stond vaak op de juiste plaats.
Hij is echt stappen aan het zetten, je ziet het nog niet in het aantal goals dat hij scoort, maar dat komt nog.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Tiki Taka »

Ook al vind ik hem veel te weinig constant in zijn prestaties, ogen zijn statistieken niet indrukwekkend, is hij te egoïstisch en niet koelbloedig genoeg in de zone van de waarheid...hij scoorde dit seizoen al tegen Real Madrid en nu ook tegen Manchester United, toch mooie adelbrieven, die de nodige aandacht trekken. In de Engelse pers (The Mirror) is men lovend over zijn prestatie gisteren. Deze jongeman zou weleens meer kunnen opbrengen dan Wesley.
Ik hoop dat Mannaert al volop op zoek is naar een vervanger met het oog op volgend seizoen. Wat mij betreft, ander en beter.
Persoonlijk geloof ik meer in Diatta, die nu wel in een dipje zit en geblesseerd is.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door nesnaj713 »

Het "probleem" met Dennis is dat je daar bijna niet boos op kan zijn. Het ene moment irriteert hij je mateloos om dan een minuut later iets weergaloos te doen. Dat is gewoon het type speler dat Dennis is. En eigenlijk heb je zo'n type gewoon nodig op het veld. Diatta heeft dat toch veel minder.
Dus als ze Dennis vervangen, moet dat wel degelijk iemand anders zijn, iemand die kan verrassen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Pica »

Hoe kan je dat na gisteren zeggen :mrgreen: ?
EDIT: is op TT bedoeld dit natuurlijk

Hoeveel spelers denk je wel dat er rondlopen die erin slagen zowel Real als ManU pijn te doen? Wordt veel te gemakkelijk over gegaan alsof dat "normaal" is.
Weet je wat er "normaal" is? Prestaties zoals van Vlietinck , dat is wat een normale speler kan betekenen tegen zo'n ploegen (geen schande).

Als je erin slaagt 3 kansen te creëren tegen zo'n ploeg dan ben je van een hoger niveau. Akkoord dat hij te egoïstisch is, maar ik denk dat zoiets intrinsiek zit in dat soort spelers ook.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door DavidVM »

Je kan erop zagen wat je wilt, en ja hij heeft soms oogkleppen op en ja soms zorgt hij voor irritatie, maar het is wel de enige bij ons die met een flits een match kan beslissen of doen kantelen. Die gast heeft alles om op een hoger niveau mee te kunnen, moet enkel nog wat lucider worden in het hoofd
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 21 feb 2020, 11:33 Hoe kan je dat na gisteren zeggen :mrgreen: ?
EDIT: is op TT bedoeld dit natuurlijk

Hoeveel spelers denk je wel dat er rondlopen die erin slagen zowel Real als ManU pijn te doen? Wordt veel te gemakkelijk over gegaan alsof dat "normaal" is.
Weet je wat er "normaal" is? Prestaties zoals van Vlietinck , dat is wat een normale speler kan betekenen tegen zo'n ploegen (geen schande).

Als je erin slaagt 3 kansen te creëren tegen zo'n ploeg dan ben je van een hoger niveau. Akkoord dat hij te egoïstisch is, maar ik denk dat zoiets intrinsiek zit in dat soort spelers ook.
Dat zijn onvoorspelbaarheid tegelijk zijn sterkte als zijn zwakte is, daar kan ik inkomen.
En idd, gisteren speelde hij nog eens een goede match, maar het is voor hem o zo moeilijk om enkele matchen na mekaar goed te zijn, een constante in zijn prestaties krijgen, daar lukt hij zelden in.
Hij kan een man voorbij, dikwijls zonder het zelf te beseffen hoe hij het doet, ik irriteer me echter mateloos aan zijn oogkleppen die hij op heeft. Gisteren moest hij ook weer in 2 situaties de bal gewoon achteruit of breed leggen, maar nee toch trapt hij liever zelf uit een scherpe hoek naar doel in plaats van een ploegmaat te bedienen die meer kans heeft op het maken van een goal. :brechtje: Als je hem vergelijkt met Jonathan David van Gent, kies ik altijd voor David, die wordt een echte topper, want zijn mentaliteit is gewoon een stuk beter, van Dennis zou ik niet durven zeggen dat hij het gaat maken.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Polbemol »

Dennis heeft een geweldig potentieel en is een groot talent. De vraag is of hij bij Club nog positief zal evolueren. Ik vrees dat hij van zichzelf al vindt dat hij een 'vedettestatus' verdient, maar te weinig beseft dat hij niet constant genoeg is en dat het hem enorm vooruit zou helpen indien hij iets meer ploegspeler zou zijn. Het is het soort speler waarvan ik vrees dat hij op een bepaald moment meer met een transfer zal bezig zijn dan met 'vooruitgaan'. En dat is niet altijd goed voor de ploeg. Vandaar dat ik eerder al zei: sterk overwegen om die transfer deze zomer al te doen (al of niet met een strikje...)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Vergas Ronald »

Dennis is regelmatig én levensgevaarlijk als hij ruimte krijgt, in België trekt iedereen tegen Club een dubbele muur op buiten hun grote carré. Dat die jongen zich vast loopt tegen waasland beveren en 3 goals scoort tegen madrid & ManU is helemaal geen toeval. Is onvoorspelbaar en verschrikkelijk snel, kan met zijn snelheid niks doen als er niks ruimte is om in te duiken. Iedere diepe bal waar hij op kon doorlopen 1ste helft was hij sneller met de bal dan drie ManU verdedigers zonder bal.

Dortmund scouts zitten elke thuismatch in Jan Breydel, 'k moet geen tekening maken voor wie ze daar zitten. Ze gaan Sancho verkopen voor 100 mil en Dennis halen voor 30 mil.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 21 feb 2020, 11:37 Je kan erop zagen wat je wilt, en ja hij heeft soms oogkleppen op en ja soms zorgt hij voor irritatie, maar het is wel de enige bij ons die met een flits een match kan beslissen of doen kantelen. Die gast heeft alles om op een hoger niveau mee te kunnen, moet enkel nog wat lucider worden in het hoofd
Niet de enige wat mij betreft. Diatta kan dat ook, zij het op een andere manier.

Dennis is voor mij een aanvaller. Hij is directer dan Diatta, en moet het inderdaad vooral van de ruimte hebben (hoewel hij zeker nog kan groeien als er minder ruimte is). VR noemt hem een potentiële vervanger voor Sancho, maar ik denk eerder aan Aubameyang als ik hem bezig zie.

Diatta is minder doelgericht, en meer een vleugelspeler die graag naar binnen snijdt. Met de bal aan de voet doet hij me qua stijl soms wat aan de jonge Eden denken, hoewel die natuurlijk buiten categorie was, zelfs al op jonge leeftijd. Diatta oogt misschien wat minder snel, maar moet qua snelheid volgens mij niet zo veel onderdoen voor Dennis, én hij kan met zijn dribbelvaardigheid op de korte ruimte ook het verschil maken in 'crowded spaces'. Plus: hij behoudt nu al beter het overzicht (is een goed jaar jonger dan Dennis), heeft een steekpass in huis, en zijn verdedigende bijdrage is over het algemeen iets groter dan die van Dennis.

Daarom denk ik persoonlijk dat Diatta, als completere speler, een nóg grotere toekomst voor zich heeft dan Dennis.
Plaats reactie