[42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Vergas Ronald »

Dennis en Diatta beiden idioot veel talent, wie het verst schopt hangt af van wie het hardst werkt. Verbauwhede was talent in de goal, is gestopt op z'n 29ste en weegt 150 kilo :) Talent alleen is niks
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door DavidVM »

Vergas Ronald schreef: 21 feb 2020, 20:47 Dennis en Diatta beiden idioot veel talent, wie het verst schopt hangt af van wie het hardst werkt. Verbauwhede was talent in de goal, is gestopt op z'n 29ste en weegt 150 kilo :) Talent alleen is niks
Laten we vooral content zijn dat we deze 2 talenten dankzij onze scouting gevonden hebben en nu kunnen zien groeien ipv er constant op te bashen
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Jens27 »

Dat zie je met je ogen toe dat Diatta een stuk verder gaat geraken.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
FrankFarinaII

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door FrankFarinaII »

Kan op huurbasis naar Keulen (volgens nieuwsblad), goeie oplossing
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Tiki Taka »

bye bye Mr Loco in the Coco ... ander en beter graag
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Vergas Ronald »

Waarom is Dennis eigenlijk beetje uit de boot gevallen? Die jongen heeft ongelooflijk veel talent en deed het 3 seizoenen zeer goed.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door IsO »

Is natuurlijk nooit de meest regelmatige geweest, maar 'ander en beter'-opmerkingen zijn er toch wat over imo. Hij was soms een liability, maar ook vaak een wapen, met de match op Real wellicht als exponent.

Laatste tijd wat teveel met een transfer in zijn hoofd, en mogelijk ook wat moeilijk met overlijden van zijn broer. Misschien dat hij deugd gaat hebben van de nieuwe lucht, met wat Duitse discipline bij een Traditionsverein als FC Köln. Ik denk ook dat het Duitse voetbal, en ook dat van Köln, hem wel moet liggen. Ik hoop in elk geval dat hij er weer door komt. Zou jammer zijn mocht hij zijn talent vergooien.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Tiki Taka »

Hij is altijd al heel egoïstisch geweest, speelt met oogkleppen op, heeft 0 overzicht/inzicht.
En ja, hij scoorde 2 lucky goals op Real Madrid, en zijn onvoorspelbaarheid is een troef, maar zijn voortdurend eindeloos dribbelen zonder resultaat, wekte immens op de zenuwen. Ik ben hem liever kwijt dan rijk.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

En toch blijf ik geloven in die gast.
Bijzonder veel talent.
Als hij zich goed voelt, straalt het spelplezier er zo van af.
Het zat even niet goed in het kopje blijkbaar.
Hopelijk nu weer wat met de voetjes op de grond, maar met de juiste begeleiding komt hij er wel bovenop.
Hoop ik.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door LaurensVS »

Waarom blijven mensen toch zeggen dat Dennis veel talent heeft???

Die jongen heeft 0,0 basistechniek. En neen dan heb ik het niet over hakjes of overstapjes.
Dennis kan geen bal controleren, heeft geen overzicht en kan geen pas geven. Echt zo'n enorm beperkte speler. Wat Dennis heeft, is een enorme snelheid, en als je dat hebt, kan je natuurlijk een man voorbij.

Voor de flank komt hij bij club gewoon tekort door zijn gebrek aan basistechniek, dat is ook de reden dat Okereke en Openda nooit zullen renderen op een flank.
Diep in de spits kan hij het meeste brengen, als hij een enorme berg aan vertrouwen krijgt. In dat geval is zijn afwerking degelijk, niets meer.
Dennis zijn grootste "kwaliteit" is dat hij denkt dat hij Ronaldo is, daardoor gaat hij op een plein gekke dingen blijven proberen zonder schuldbesef als iets 100 keer mislukt. Uiteraard lukt er dan soms wel eens iets en dan roepen we meteen dat hij veel talent heeft.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3275
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door IsO »

Je bent hard voor Bonaventure, vind ik. Heb hier al ergens gezegd dat ik er van uit ga dat Diatta het verder zal schoppen (completer), maar Dennis is toch ook geen Kehinde Fatai. Die was rap zonder meer. Dennis is toch van een andere orde, ook al mankeert hij inderdaad een stuk basistechniek. Heb het al aangehaald, maar Dennis doet me wat denken aan de Aubameyang van Saint-Etienne. Die overigens ook op zijn 23ste naar de Bundesliga ging (zij het definitief en naar een topploeg).
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door t4nd »

Dennis was niet zo slecht als sommigen het aangeven, maar ik denk dat we het wél allemaal eens zijn dat Lang & De Ketelaere allebei een verbetering zijn ten opzichte van hem? Dennis miste overzicht en ploegspel. Heel vaak deed hij een knappe actie, waarna hij nog 2 dribbels extra deed om uiteindelijk een slecht schot of een te late pass af te leveren. Lang & De Ketelaere hebben meer voetbalintelligentie en daarmee gaan we gewoon een pak verder komen.
Ik hoop dat Dennis in Duitsland goed op de counter kan aangespeeld worden en dan gaan ze er een pak plezier aan beleven (en wij een pak geld eraan verdienen). Die jongen zal wel een mooie carrière halen, maar ik betwijfel of hij écht 'top' zal kunnen worden.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Vergas Ronald »

Dennis is technisch zeker van niveau Ketelaere/Diatta/Lang maar er staat geen goeie kop op, te dom of egoïstisch om op het gepaste moment de bal af te geven, liep zich vaak vast. Hij deed me bij momenten aan Nabil Dirar denken, die had dat ook, 3 verdedigers kapot voetballen en dan niet afleggen. Met Bas Dost voorin ging die bepering van Dennis nog meer zijn opgevallen. Hij heeft geluk, dit is iets mentaal, hij kan hieraan werken.

Ik vond Dennis altijd beter dan Diatta, maar Diatta deed niet onnozel en is voor 20 miljoen naar Monaco. Als Dennis graag een grote transfer wilt zou 'm daar beter eens over nadenken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie