[42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Cedrinho »

Speelde gewoon een slechte match.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef: 24 feb 2019, 20:21 Speelde gewoon een slechte match.
't Probleem zit bij die jongen toch gewoon in't kopke hoor. Ik zeg dit met alle respect, maar het lijkt mij gewoon een domme jongen. Hij heeft mentaal gewoon geen rust, alles is precies alles of niks & zolang hij daar geen controle over krijgt, zal hij die extremen in prestaties blijven hebben. Ik blijf erbij dat hij ontzettend veel kwaliteiten heeft, maar krijg schrik dat hij de mentale kracht mist. Nu goed, Onder MPH had ik die schrik met Wesley ook een beetje, die heeft wel rust gevonden door 100% eerste keuze te zijn onder Leko.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef: 25 feb 2019, 08:15
Cedrinho schreef: 24 feb 2019, 20:21 Speelde gewoon een slechte match.
't Probleem zit bij die jongen toch gewoon in't kopke hoor. Ik zeg dit met alle respect, maar het lijkt mij gewoon een domme jongen. Hij heeft mentaal gewoon geen rust, alles is precies alles of niks & zolang hij daar geen controle over krijgt, zal hij die extremen in prestaties blijven hebben. Ik blijf erbij dat hij ontzettend veel kwaliteiten heeft, maar krijg schrik dat hij de mentale kracht mist. Nu goed, Onder MPH had ik die schrik met Wesley ook een beetje, die heeft wel rust gevonden door 100% eerste keuze te zijn onder Leko.
Ik treed je bij. Gisteren ging hij (alweer) voor eigen succes, schot op keeper, ipv van voor te zetten.
Maakt te veel de verkeerde keuze tussen te passen of zelf zijn kans te gaan, die oogkleppen moeten echt af.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door DavidVM »

BikkelMC schreef: 24 feb 2019, 19:47
DavidVM schreef: 24 feb 2019, 19:17 Een beetje minder zagen bij de ref en wat meer voetballen zou niet slecht zijn
Geel pakken bij een fout in uw voordeel is inderdaad dom geel!
En dat heeft hij nog veel te vaak voor. Zit constant buiten proportie te roepen op de ref als hem iets niet zint...
Vormer trouwens idem dito gisteren. Fout is gefloten, gaat niet meer veranderen, klep toe en plaats innemen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 25 feb 2019, 08:49
BikkelMC schreef: 24 feb 2019, 19:47
DavidVM schreef: 24 feb 2019, 19:17 Een beetje minder zagen bij de ref en wat meer voetballen zou niet slecht zijn
Geel pakken bij een fout in uw voordeel is inderdaad dom geel!
En dat heeft hij nog veel te vaak voor. Zit constant buiten proportie te roepen op de ref als hem iets niet zint...
Vormer trouwens idem dito gisteren. Fout is gefloten, gaat niet meer veranderen, klep toe en plaats innemen
Is algemeen vind ik, die frustratie omdat het allemaal wat minder gaat, en dat mekkeren tegen de ref is er een uiting van. Vanaken, Vormer, Dennis,... In principe is Vormer als captain de enige die tegen de ref mag praten. Gelukkig zit Wesley in een goeie flow en houdt die (hout vasthouden) het hoofd de laatste tijd koel.

Wat Dennis betreft: Hans heeft gelijk dat dat egoïsme er wat uit moet, en dat hij meer variatie in zijn spel moet brengen. Dat zou Hans zelf ook ten goede komen, want die hangt mee af van de mannen die voor diepgang moeten zorgen met hun (loop)acties. Dennis doet me eigenlijk wat aan (de jongere) Bakkali denken, ook jaren beschouwd als een groot talent, maar ook vaak wat in hetzelfde bedje ziek. Met dat verschil dat Dennis op zijn nog jonge leeftijd wel geregeld speelt, terwijl Bakkali toen voornamelijk wat aan het teamhoppen was, en dat Dennis 1 jaar en 9 maanden jonger is dan Bakkali.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef: 25 feb 2019, 08:49 En dat heeft hij nog veel te vaak voor. Zit constant buiten proportie te roepen op de ref als hem iets niet zint...
Vormer trouwens idem dito gisteren. Fout is gefloten, gaat niet meer veranderen, klep toe en plaats innemen
Volledig mee eens, maar gisteren kon ik het hem eerlijk gezegd niet kwalijk nemen. Na 3 duidelijke slagen / ellebogen tegen de ref zeggen dat jij een slag krijgt om dan onmiddellijk zelf geel te krijgen? 't Is niet dat hij in het gezicht van Lardot aan't roepen was hé.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Fanzy »

Sowieso plastische chirurgie gedaan toch? Ziet er een beetje scary uit...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door The_One »

Heeft afgelopen seizoen en neusbreuk opgelopen en heeft een kleine correctie laten doen. Als het dat is where bedoelde?
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Fanzy »

Ik herkende hem bijna niet 😳
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door The_One »

Is aanvallend de laatste tijd echt zwaar aan het tegenvallen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Cedrinho »

Vandaag toch al een stuk beter dan voorgaande matchen? Is gewoon beter op de rechterflank.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door The_One »

Beter? Vond ik niet. Ik zou zijn efficiëntie cijfers wel eens willen zien van dribbels en acties van hem...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Alethio »

Cedrinho schreef: 20 aug 2019, 23:16 Vandaag toch al een stuk beter dan voorgaande matchen? Is gewoon beter op de rechterflank.
Absoluut. Wil wel eens zien of Tau op links evenveel van zijn kwaliteiten verliest als Dennis.
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Jelle »

De laatste tijd... Zijn goede matchen na 3 jaar Club zijn op 2 handen te tellen. Nochtans zit het erin dat hebben we allemaal wel gezien. Bij mij zijn zijn kansen opgebruikt. Bij het eerste half degelijk bod mag er een strikje rond.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [42.] Emmanuel Bonaventure Dennis

Bericht door Alethio »

Jelle schreef: 21 aug 2019, 15:08 De laatste tijd... Zijn goede matchen na 3 jaar Club zijn op 2 handen te tellen. Nochtans zit het erin dat hebben we allemaal wel gezien. Bij mij zijn zijn kansen opgebruikt. Bij het eerste half degelijk bod mag er een strikje rond.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
:shock:
Plaats reactie