[19] Thomas Meunier

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door MattJensen »

Cedrinho schreef: "dusja".. Wat een topmotivatie alweer. Zo van "tjah, ik zal dan maar blijven zeker.." Jonges toch. Nog maar eens duidelijk maken dat hij hier enkel nog is met de bedoeling om zo snel mogelijk te vertrekken. In afwachting van het eerste het beste bod van een ploeg die in theorie beter is dus.
Wat een conclusie zeg.
Misschien zei hij: dus, JA.
Misschien zei hij het in 't Frans en vertalen ze het op die manier.

En misschien is het niet zo vreemd dat de speler die hier al het langste rondloopt van de huidige kern, andere oorden wil opzoeken.
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Duuuus, niet zo relevant ;)
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Pica »

Zegt dat alles aanwezig is om er een mooie CL campagne van te maken en dat hij dat niet wil missen. Is toch niks mis mee :mrgreen: cé toch.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door MattJensen »

Cedrinho schreef: Ik bedoel maar: hij blijft niet uit dankbaarheid voor Club, niet om Club een dienst te bewijzen, niet om met Club succes te boeken. Hij blijft enkel om zelf een transfer te versieren.

Twee mogelijkheden: of hij heeft een gebrek aan motivatie om voor Club te spelen, of hij is gewoon een eerlijke voetballer gezien de meesten waarschijnlijk Club als tussenstop zien.
Maar enfin. :mrgreen:
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef: Ik bedoel maar: hij blijft niet uit dankbaarheid voor Club, niet om Club een dienst te bewijzen, niet om met Club succes te boeken. Hij blijft enkel om zelf een transfer te versieren.

Twee mogelijkheden: of hij heeft een gebrek aan motivatie om voor Club te spelen, of hij is gewoon een eerlijke voetballer gezien de meesten waarschijnlijk Club als tussenstop zien.
Noem mij tegenwoordig 1 speler die blijft bij een club uit dankbaarheid... Jammer maar zo zit het allemaal niet meer in elkaar, il n'y a plus de Cajes :(
Oh Frail.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Nergens »

Serieus Cé?
Hoeveel spelers op zijn leeftijd en met zijn mogelijkheden blijven bij een ploeg uit dankbaarheid? Als hij na dit seizoen niet vertrekt gaat hij nooit meer goed hogerop geraken. Dit seizoen was hij soms minder, maar had ook lange tijd last van blessure. Om hem af te zitten doen alsof hij niet/nooit/amper gemotiveerd is omdat hij "nog bij brugge zit" is toch zever.

Hij heeft 7 keer gescoord en 4 assists. In 2014/15 was dat 3goals en 8 assists (met iets van 800 min meer gespeeld). Na zijn blessure heeft hij paar keer fouten gemaakt en iedereen is die blijven onthouden, ipv te kijken naar hoe hij effectief speelde de tweede helft van het seizoen.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door MattJensen »

Welke straffen staan er op trollen van mods op dit nieuwe forum? :hide:
#ZonderJenne
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Gunt »

Cedrinho schreef: "dusja".. Wat een topmotivatie alweer. Zo van "tjah, ik zal dan maar blijven zeker.." Jonges toch. Nog maar eens duidelijk maken dat hij hier enkel nog is met de bedoeling om zo snel mogelijk te vertrekken. In afwachting van het eerste het beste bod van een ploeg die in theorie beter is dus.
Of hoe je van goed nieuws in één pennentrek iets negatiefs maakt. Sterk!
De basis behouden, is zeer belangrijk in ons geval. En deze kerel behoort, volledig terecht trouwens, tot onze basiself.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Rendinho »

Ik denk dat Meunier dit seizoen blijft omdat hij niet naar middenmoot in Frankrijk ofzo wil. Hij gaat een goed seizoen spelen hier en dan naar degelijke ploeg trekken.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Khas »

Dusja, wat is de conclusie?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Khas schreef: Dusja, wat is de conclusie?
Niet té enthousiast.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Tiki Taka »

Dat hij zo spreekt zal zijn dat er totnogtoe bitter weinig interesse is voor hem, denk ik dan.
Mocht hij een EK match kunnen meespelen en het goed doen, zou hier wel snel verandering in kunnen komen.
Even afwachten dus.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: Ik bedoel maar: hij blijft niet uit dankbaarheid voor Club, niet om Club een dienst te bewijzen, niet om met Club succes te boeken. Hij blijft enkel om zelf een transfer te versieren.

Twee mogelijkheden: of hij heeft een gebrek aan motivatie om voor Club te spelen, of hij is gewoon een eerlijke voetballer gezien de meesten waarschijnlijk Club als tussenstop zien.
En dat enkel uit een tweet van fucking Stadion. Not bad at all.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef: Ik dacht dat ik het er vingerdik opgelegd had doordat ik het filmpje van het interview nog niet had gezien, maar ok, niet dus. :/
't Is ok Cé Afbeelding
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Gratchski »

Khas schreef: Dusja, wat is de conclusie?
tetten
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gesloten