[19] Thomas Meunier

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Rendinho schreef: Waarom zou hij niet gewoon hier blijven de rest van zijn carrière? Ik vind het vreemd dat als je te goed wordt voor een team, je daar direct moet weg gaan naar een grotere club. Als ik profvoetballer was geweest en ik speelde bij Club, ik zou ook niet zomaar vertrekken. Bij je lievelingsclub spelen, dicht bij familie en vrienden. Waarom dan naar middenmoot Duitsland of Engeland gaan waar je ipv 1 miljoen, 3 miljoen verdient. Als je zegt van, ik speel maar tot mijn 34ste en dan stop ik, kan ik nog begrijpen dat je poen wil scheppen. Maar stel je ambieert nog een trainerscarrière, ik zou hier nooit weggaan.

Euhm, als je het 3-voudige van je loon kunt verdienen, ben je weg, zeker als dat het verschil maakt van 1 milj nr 3. Dat je niet in een of andere zandbak wil gaan sterven op je 25ste, dat misschien wel, maar middenmoot Duitsland of Engeland? Ik denk dat élk "clubicoon" uit de jpl daar staat voor te springen.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Fire »

Ik snap Rendinho wel, maar de meeste spelers redeneren niet zoals supporters hoor.
Dus Clubpolska heeft gelijk.

Rendinho zou jij je droomjob niet opgeven om het drie dubbele te kunnen gaan verdienen in Duitsland of Engeland (in goede omstandigheden)
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Khas »

Zou jij je droomjob opgeven voor geld Vuurtje?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Nergens »

Het gaat niet over droomjob opgeven, ze doen nog altijd dezelfde job.

Poging om te kaderen:
Denk dat je als jobstudent aan de kassa van de verouderde GB in Ruiselede hebt gewerkt en dat nu 10 jaar later voltijds doet. Opeens kan je naar Brugge gaan werken in een state of the art Carrefour en 3x zoveel verdienen met meer extraatjes ...

Wie kans heeft om in een middenmotor Engeland of subtopper Fr/sp/it/de terecht kan doet dat toch gewoon? 5 jaar later kan je dan terug naar Club gaan om uit te bollen en richting trainer ofzo te gaan.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Fire »

True nergens, het gaat om uw lievelingsjob in de droomomstandigheden.

En Khas: het hangt af van de hoeveelheid geld.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door JRut »

Nergens schreef: Poging om te kaderen:
Denk dat je als jobstudent aan de kassa van de verouderde GB in Ruiselede hebt gewerkt en dat nu 10 jaar later voltijds doet. Opeens kan je naar Brugge gaan werken in een state of the art Carrefour en 3x zoveel verdienen met meer extraatjes ...
Hoe kom jij uit bij Ruiselede? Wel geen weet van een verouderde GB, tot daar aan toe.
#hetishierbeter
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Nergens »

haha gewoon, zocht ergens een boerendorp maar wou Pittem eens niet gebruiken ... :D
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Rendinho »

JRut schreef:
Nergens schreef: Poging om te kaderen:
Denk dat je als jobstudent aan de kassa van de verouderde GB in Ruiselede hebt gewerkt en dat nu 10 jaar later voltijds doet. Opeens kan je naar Brugge gaan werken in een state of the art Carrefour en 3x zoveel verdienen met meer extraatjes ...
Hoe kom jij uit bij Ruiselede? Wel geen weet van een verouderde GB, tot daar aan toe.
Een vernieuwde Huis Maria daarentegen...
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door R_uben94 »

Hopelijk speelt Thomas tegen Ierland! Werd tijd.
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Jack_Frost »

R_uben94 schreef: Hopelijk speelt Thomas tegen Ierland! Werd tijd.
Volgens hetgeen de pers op training zag, ziet het er wel naar uit. Komaan Thomas!
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door JRut »

Assist, pre-assist na een goede verdedigende actie en nauwelijks gevaar toegestaan (op één keer de buitenspelval als een miniem openzetten dan). Rechtsback voor dit EK moet gewoon gekend zijn nu, geen discussie.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Alethio »

Hij ging daar ook gestaan hebben tijdens de oefenmatchen als hij niet gekwetst geweest was, denk ik (althans, na het falen van Denayer). Ciman was er toch zeker niet als rechtsachter bijgehaald, dus waarom die dan hoger in de pikorde zou staan dan Meunier is mij een raadsel.
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door dacoster »

Nooit meer Alderweireld op de back. Meunier RB #1 bij de nationale ploeg.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Cedrinho »

Nu nog een goeie linksachter en het zit wel snor met Meunier-Alderweireld-Vertonghen-???. Dat zou de typeverdediging moeten zijn op het WK binnen 2 jaar.
Gebruikersavatar
Ygritte
Tester
Berichten: 69
Lid geworden op: 31 mei 2016, 10:30
Locatie: Westhoek

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Ygritte »

Cedrinho schreef: Nu nog een goeie linksachter en het zit wel snor met Meunier-Alderweireld-Vertonghen-???. Dat zou de typeverdediging moeten zijn op het WK binnen 2 jaar.
Komaan Laurens, je kan het! :D
Gesloten