[19] Thomas Meunier

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door VictorDL »

Zou zijn mening over 100% zeker bij Club blijven wel eens kunnen herzien. En begrijpelijk. Zou me toch verbazen dat die er nog een seizoen in de pintjesleague zou bijdoen. Moest trouwens al veel eerder de kans gekregen hebben bij de RD. Wilmots heeft eigenlijk iedereen geprobeerd om toch Meunier niet te moeten opstellen in het verleden, tot fucking Boyata toe. Had al een jaar vaste RB van de Duivels moeten zijn.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: Nu nog een goeie linksachter en het zit wel snor met Meunier-Alderweireld-Vertonghen-???. Dat zou de typeverdediging moeten zijn op het WK binnen 2 jaar.
Hier doe je Vermaelen en Kompany toch echt wel mee te kort
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door BinonFCB »

DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Nu nog een goeie linksachter en het zit wel snor met Meunier-Alderweireld-Vertonghen-???. Dat zou de typeverdediging moeten zijn op het WK binnen 2 jaar.
Hier doe je Vermaelen en Kompany toch echt wel mee te kort
Ik denk dat we binnen 2 jaar niet veel meer gaan horen van Kompany. Sukkelt van de ene blessure in de andere. Zolang er geen deftige linksback bij komt, zie ik Vertonghen daar wel zijn plan trekken. Rechtsback zal wel duidelijk zijn na deze wedstrijd. Centraal duo zal afhangen van blessures en de groei van de jeugd (beloftevolle cv'ers)
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Brechtje »

Over 3 jaar moet een Engels daar toch tussen staan?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Nu nog een goeie linksachter en het zit wel snor met Meunier-Alderweireld-Vertonghen-???. Dat zou de typeverdediging moeten zijn op het WK binnen 2 jaar.
Hier doe je Vermaelen en Kompany toch echt wel mee te kort
Ik vrees dat Kompany stilaan het einde van zijn carrière nadert. Ik denk dat hij er binnen 2 jaar niet meer bij is..
Bij Vermaelen hangt het dan weer af van (1) of hij bankzitter bij Barça blijft dan wel elders basisspeler wordt en (2) hoe het met zijn blessuregevoeligheid zit.
In elk geval: als Alderweireld-Vertonghen blijft heersen als centraal duo bij Tottenham, dan is er voor Vermaelen en Kompany geen basisplaats weggelegd. Zelfs nu al zou dat mijn eerste keuze zijn centraal, ware het niet we geen 2 volwaardige backs hebben. Gaat Meunier een niveautje hoger en vinden we een LB, dan is Toby-Jan ALTIJD het basisduo centraal lijkt me.
Brechtje schreef: Over 3 jaar moet een Engels daar toch tussen staan?
Good point! Zal zeker tot de selectie behoren en heerst meer dan voldoende om een basisplaats af te dwingen dan.
Meunier-Alderweireld-Engels-Vertonghen? Zou ik wel leuk vinden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Cedrinho »

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/668 ... bben-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Thomas Meunier vertelde de voorbije weken dat hij zeker een speler van Club Brugge blijft. Daar komt mogelijk toch verandering in. Na zijn goede wedstrijd tegen Ierland is de interesse groot. En hij zet de deur voor een transfer toch weer open.

Na het seizoen gaf Meunier nog aan dat hij bij Club Brugge blijft. De uitdaging van de Champions League was volgens hem groot genoeg. Maar nu hij kon uitblinken tegen Ierland, en de interesse weer gegroeid is, werd hij weer aan het denken gezet.

"Ik ben niet gehaast om te vertrekken, maar ik zou in de ogen van Marc Wilmots meer krediet hebben als ik in de Duitse of Engelse subtop speelde", vertelde de rechtsachter aan La Derniére Heure.

Meunier wordt vooral gelinkt aan een transfer naar de Serie A. Hij zou zes miljoen euro moeten kosten. Torino toont interesse. "Torino? Ik heb dat ook gelezen, maar niemand heeft me gebeld", aldus Meunier.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Gratchski »

Wel ja, terecht zeker? Was ook te verwachten..
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Peet »

Die gast moet gewoon naar een betere competitie.. omringd door goeie spelers, kan hij zijn volledige potentieel benutten..
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Wat een held, zou hem wel graag eens zien tegen een aanvallender team op dit EK.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Fire »

zal nog wel komen Clubpolska. Ik denk niet dat Thomas nog snel uit de ploeg zal vallen.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Clubpolska »

Fire schreef: zal nog wel komen Clubpolska. Ik denk niet dat Thomas nog snel uit de ploeg zal vallen.
Ik hoop het, eindelijk eens een match van de nationale ploeg graag gezien. Met Meunier als een van de protagonisten. Mooie dag :).
Oh Frail.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Peet »

Fire schreef: zal nog wel komen Clubpolska. Ik denk niet dat Thomas nog snel uit de ploeg zal vallen.
Ik denk wel dat Wilmots zich zal aanpassen aan sterkere tegenstander en terug verdedigende oplossing zal zoeken (al dan niet terecht).
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door R_uben94 »

Keuze tussen Club en Torino is dan toch snel gemaakt! Club :hup:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Bosko »

Afbeelding
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [19] Thomas Meunier

Bericht door Nergens »

Onze op papier slechtste posities staan beide in team van de groepsfase ... Voetbal is toch een rare sport :D
Gesloten