Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

vanGentmaarvoorClub schreef: 07 jun 2021, 11:19
Pica schreef: 07 jun 2021, 10:13 Is nog geen ex speler é :mrgreen:
Zijn contract werd niet verlengd en het seizoen is ten einde.
Strikt genomen ligt hij nog tot het einde van de maand bij ons onder contract, dus Pica heeft wel gelijk.In theorie kunnen ze zijn contract dus ook nog verlengen zolang het niet is afgelopen. Maar ik denk nu ook wel niet dat hij hier volgend seizoen nog speelt.
Wel blij voor hem overigens! Tweede keeper is vaak ondankbare taak, maar ging daar voor zover ik kan nagaan steeds zeer correct en professioneel mee om, en stond er wanneer hij er moest staan. Ook nu weer bij zijn nationale ploeg. Getuigt toch van mentale kracht.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Pica »

Tut tut, contract loopt nog een paar weken door.
Ge weet nooit dat hij wil blijven.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door LaurensVS »

Die jongen heeft toch 0,0 reden om te blijven?

Hoog tijd dat hij ergens anders 1e keeper wordt en dat gun ik hem van harte.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Pica schreef: 07 jun 2021, 11:44 Tut tut, contract loopt nog een paar weken door.
Ge weet nooit dat hij wil blijven.
Met Lammens en Shinton zitten er twee belofteninternationals in de wachtkamer. Die gaan ook ooit eens een kans willen, en Club gaat die waarschijnlijk niet eeuwig willen blokkeren.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Pica »

IsO schreef: 07 jun 2021, 15:50
Pica schreef: 07 jun 2021, 11:44 Tut tut, contract loopt nog een paar weken door.
Ge weet nooit dat hij wil blijven.
Met Lammens en Shinton zitten er twee belofteninternationals in de wachtkamer. Die gaan ook ooit eens een kans willen, en Club gaat die waarschijnlijk niet eeuwig willen blokkeren.
Daar moet je zeker één van de twee uitlenen é. Mignolet speelt quasi alles en vraagt dat ook om dat te doen.
Dan moet je daar geen jongere zetten op de bank, maar nen reserve
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Pica schreef: 07 jun 2021, 17:03
IsO schreef: 07 jun 2021, 15:50
Pica schreef: 07 jun 2021, 11:44 Tut tut, contract loopt nog een paar weken door.
Ge weet nooit dat hij wil blijven.
Met Lammens en Shinton zitten er twee belofteninternationals in de wachtkamer. Die gaan ook ooit eens een kans willen, en Club gaat die waarschijnlijk niet eeuwig willen blokkeren.
Daar moet je zeker één van de twee uitlenen é. Mignolet speelt quasi alles en vraagt dat ook om dat te doen.
Dan moet je daar geen jongere zetten op de bank, maar nen reserve
Je hebt een punt
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Björn Engels voor 5 seizoenen naar antwerp https://sporza.be/nl/2021/06/18/antwerp ... 4033347782
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Stijn91 »

Dennis die na 10 min in de Premier League al scoort tegen Aston Villa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Stijn91 schreef: 14 aug 2021, 16:19 Dennis die na 10 min in de Premier League al scoort tegen Aston Villa.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Remember hoe hij bij ons begon
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Stijn91 schreef: 14 aug 2021, 16:19 Dennis die na 10 min in de Premier League al scoort tegen Aston Villa.
Heb die match gekeken. Goal + assist + 1 uur beste man op 't veld tot hij aan de kant ging, keihard gewerkt, veel balrecuperatie en mooie dribbels. Voor mij is Dennis nog steeds één van onze meest getalenteerde spelers sinds jaren, meer talent dan Diatta, minder dan Noa & Charles. Dennis was gewoon niet professioneel. Als Watford hem mentaal op de rails krijgt hebben ze voor 4 miljoen een betere winger gekocht van ons dan Monaco voor 17 miljoen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 16 aug 2021, 23:59
Stijn91 schreef: 14 aug 2021, 16:19 Dennis die na 10 min in de Premier League al scoort tegen Aston Villa.
Heb die match gekeken. Goal + assist + 1 uur beste man op 't veld tot hij aan de kant ging, keihard gewerkt, veel balrecuperatie en mooie dribbels. Voor mij is Dennis nog steeds één van onze meest getalenteerde spelers sinds jaren, meer talent dan Diatta, minder dan Noa & Charles. Dennis was gewoon niet professioneel. Als Watford hem mentaal op de rails krijgt hebben ze voor 4 miljoen een betere winger gekocht van ons dan Monaco voor 17 miljoen.
Op een gegeven moment was er heel concrete interesse voor Dennis, voor een bedrag tussen € 15-20 miljoen.
Club hapte niet toe...gegokt en verloren dus.
Ik ben benieuwd hoe hij het erin de PL zal vanaf brengen. Zijn passage bij Koln was alvast een flop.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Dennis ook in Premier League Team of the Week op meerdere UK sportsites
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door t4nd »

Ik hoop voor hem dat hij eindelijk de knop omgedraaid heeft en eindelijk professioneel wordt. 't Is een geweldige speler zoals Vergas ook zegt, dus ik snap dat Club gegokt heeft met de verkoop ervan - iets waar ze ook uit geleerd hebben. Ik zou het hem in elk geval gunnen dat hij zijn carrière kan herlanceren daar, hij heeft ons ook mooie dingen gegeven (naast een hoop frustratiemomenten omdat hij de bal niet wou afgeven).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 17 aug 2021, 09:53 Ik hoop voor hem dat hij eindelijk de knop omgedraaid heeft en eindelijk professioneel wordt. 't Is een geweldige speler zoals Vergas ook zegt, dus ik snap dat Club gegokt heeft met de verkoop ervan - iets waar ze ook uit geleerd hebben. Ik zou het hem in elk geval gunnen dat hij zijn carrière kan herlanceren daar, hij heeft ons ook mooie dingen gegeven (naast een hoop frustratiemomenten omdat hij de bal niet wou afgeven).
Zijn 2 goals in Bernabeu live meegemaakt, 0-2 voor aan de rust, dat vergeet ik nooit.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door macfall »

t4nd schreef: 17 aug 2021, 09:53 Ik hoop voor hem dat hij eindelijk de knop omgedraaid heeft en eindelijk professioneel wordt. 't Is een geweldige speler zoals Vergas ook zegt, dus ik snap dat Club gegokt heeft met de verkoop ervan - iets waar ze ook uit geleerd hebben. Ik zou het hem in elk geval gunnen dat hij zijn carrière kan herlanceren daar, hij heeft ons ook mooie dingen gegeven (naast een hoop frustratiemomenten omdat hij de bal niet wou afgeven).
heeft privé ook wel wat te verduren gehad

23 jaar

ik vind dat allemaal wel logisch...
Plaats reactie