Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

maartendr81 schreef: 23 apr 2023, 21:52 vormer en vossen zullen toch wel in eerste blijven???
Transfer naar een 1A team of buitenland. Vormer en Vossen zijn onbetaalbaar voor een tweedeklasser, ze hebben daar ook niets te zoeken. Je moet hier zelfs nooit aan twijfelen, team die uit eerste zakt in België moet van alle dure spelers af en Vormer + Vossen zijn sowieso hun duurste spelers na vele jaren bij Club Brugge. Ge moogt echt niet onderschatten hoeveel Brugge spelers verdienen vergeleken met andere teams in België, zelfs andere topteams.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

Dat Openda het zo goed doet (scoorde intussen reeds 18 goals bij Lens) dat had ik toch niet verwacht.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 03 mei 2023, 11:41 Dat Openda het zo goed doet (scoorde intussen reeds 18 goals bij Lens) dat had ik toch niet verwacht.
En dat uitgerekend zijn goals het Monaco van Clement uit de top 3 (en uit de champions league) duwen + Lens voor 't eerst in 20+ jaar bij de top 3. Verbaasd me niet, was ongelooflijk talent in de jeugdreeksen, in 2018/2019 beetje te jong om onze spits te zijn. Idioot snel was hij al, nu is hij ook efficiënt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Peter »

Hij doet het nog beter dan ik verwachtte. Ik had hem er graag bijgehad maar als de speler zelf niet wilt blijven is het uiteraard einde verhaal. Toch een zuur nasmaakske aan.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Peter schreef: 03 mei 2023, 13:40 Toch een zuur nasmaakske aan.
Voor niks bij de jeugd van Standard weg geplukt en vervolgens verkocht voor 10 miljoen aan Lens. Erg droevig kunt ge daar niet om zijn.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Peter »

Ik had hem nochtans liever bij ons zien spelen maar puur financieel is dat niet verkeerd.
maartendr81
Belofte
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door maartendr81 »

en met het idee in het achterhoofd dat jutgla zo'n speler wel naast zich kan dulden is dat des te meer spijtig. volgens mij hadden die samen voor veel dynamiek in de voorlijn kunnen zorgen. Wat we momenteel wel wat missen. Nadeel is dan weer dat beide meer spelers voor de ruimte zijn en dat we vaker op korte ruimte moeten spelen dan op tegenaanval. maar swat. had het wel eens willen zien gebeuren
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

maartendr81 schreef: 09 mei 2023, 08:43 en met het idee in het achterhoofd dat jutgla zo'n speler wel naast zich kan dulden is dat des te meer spijtig. volgens mij hadden die samen voor veel dynamiek in de voorlijn kunnen zorgen. Wat we momenteel wel wat missen. Nadeel is dan weer dat beide meer spelers voor de ruimte zijn en dat we vaker op korte ruimte moeten spelen dan op tegenaanval. maar swat. had het wel eens willen zien gebeuren
De combinatie van een grote centrumspits met daarrond een bewegelijke pocketspits lijkt me ideaal, 2 pocketspitsen zoals Jutgla en Openda samen, dan kom je lengte tekort vooraan.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door t4nd »

Blinkend tussen Messi en Mbappé: Löis Openda genomineerd voor "Speler van het Jaar" in Frankrijk

Erkenning na een droomseizoen. Loïs Openda (23) is één van de vijf genomineerden voor de titel van "Speler van het Jaar" in de Ligue 1. De Belg pronkt tussen PSG-fenomenen Kylian Mbappé en Lionel Messi. Ook Jonathan David (ex-Gent) maakt kans. Later vanavond kennen we de winnaar.

Loïs Openda zal zich het voorbije seizoen nog lang herinneren.

Met Lens legde hij lange tijd het oppermachtige PSG het vuur aan de schenen in Frankrijk en met maar liefst 19 doelpunten was het aandeel van de spits daarin bijzonder groot.

De Rode Duivel ziet dat nu bekroond met een nominatie voor de prijs "Speler van het Jaar", door de Franse spelersvakbond.

Naast Loïs Openda zijn natuurlijk ook Lionel Messi (15 goals en 15 assists voor PSG) en Kylian Mbappé (26 goals en 5 assitss) genomineerd. Ook oude bekende Jonathan David (21 goals en 4 assists) en Openda-ploegmaat Seko Fofana (6 goals en 4 assists) maken kans.

Later vanavond wordt de winnaar al bekendgemaakt op een gala.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 16 mei 2023, 19:30 Blinkend tussen Messi en Mbappé: Löis Openda genomineerd voor "Speler van het Jaar" in Frankrijk

Erkenning na een droomseizoen. Loïs Openda (23) is één van de vijf genomineerden voor de titel van "Speler van het Jaar" in de Ligue 1. De Belg pronkt tussen PSG-fenomenen Kylian Mbappé en Lionel Messi. Ook Jonathan David (ex-Gent) maakt kans. Later vanavond kennen we de winnaar.

Loïs Openda zal zich het voorbije seizoen nog lang herinneren.

Met Lens legde hij lange tijd het oppermachtige PSG het vuur aan de schenen in Frankrijk en met maar liefst 19 doelpunten was het aandeel van de spits daarin bijzonder groot.

De Rode Duivel ziet dat nu bekroond met een nominatie voor de prijs "Speler van het Jaar", door de Franse spelersvakbond.

Naast Loïs Openda zijn natuurlijk ook Lionel Messi (15 goals en 15 assists voor PSG) en Kylian Mbappé (26 goals en 5 assitss) genomineerd. Ook oude bekende Jonathan David (21 goals en 4 assists) en Openda-ploegmaat Seko Fofana (6 goals en 4 assists) maken kans.

Later vanavond wordt de winnaar al bekendgemaakt op een gala.
Heel straf en ik had het echt niet verwacht van Openda. Buiten zijn snelheid vond ik hem weinig troeven hebben, niet dus.
Zal een transfer van 30-40 miljoen maken deze zomer en een stap hogerop zetten.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 17 mei 2023, 07:46 Heel straf en ik had het echt niet verwacht van Openda. Buiten zijn snelheid vond ik hem weinig troeven hebben, niet dus.
In de jeugdreeksen koppelde hij die idiote snelheid aan efficiëntie, was monster in jeugdreeksen. Is niet voor niets meermaals als tiener op kasteel Verhaeghe geweest. Was gewoon te jong om met de druk van eerste spits bij Brugge om te gaan. Ik ben zeer blij dat het er nu uit komt én we hebben hem niet gratis weggezonden, Lens zag het talent en betaalde ervoor. Zal waarschijnlijk in toekomst beetje zoals Perisic of Meunier zijn, genieten van het feit dat die ooit bij ons speelde.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Ruud en Jelle blijven ook in tweede bij Essevee, en tekenen voor 2 seizoenen. Ferm signaal naar de Essevee-fans vanuit die club!

https://sporza.be/nl/2023/05/30/zulte-w ... 465432709/
Sanders
Supersub
Berichten: 1098
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Sanders »

Mijn hoed af voor Vormer en Vossen als ze Zulte direct terug krijgen in 1A. Als Gano kan blijven, zie ik het misschien nog lukken.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Jens27 »

Klasbakken.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Sanders
Supersub
Berichten: 1098
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Sanders »

Lior Refaelov lijkt op weg om België te verlaten en terug te keren naar Israel, aldus HLN.
Plaats reactie